Ik heb een duidelijke positieve test! (zie album)... Raak in ronde 3! Ik weet niet eens wat ik moet schrijven, ik zit er nog een beetje van de trillen... als het goed is ben ik uitgerekend rond Valentijnsdag 2010, een maand voor mijn 30ste verjaardag. (keer 1000) In zulke situaties wil een mens wel meer dan EEN smiley!!!
Ik weet het niet precies, bij babygaga moet je eerst je due date berekenen aan de hand van wat dingen... het kan al wat langer zijn, maar ik zal de banner aanpassen als ik ook echt bij een verloskundige ben geweest Hopen dat het goed blijft gaan!
heb het bannertje maar veranderd, want als je op dag 30 positief test kan hij natuurlijk niet op minder dan 4 weken staan. Vanmorgen nog een testje gedaan, en een dikkere streep (wel ander merk). Ik haal nog wel een paar testjes in huis voor morgen en overmorgen, of ben ik nou gek?
gefeliciteerd meid Weet hoe je je voelt, heb afgelopen vrijdag positief getest en kon het amper geloven, pas nadat ik de volgende dag nog eens 2 keer had getest met 2 andere testen hihihih je bent alles behalve gek, maar wel zwanger,yes! Geniet er van.
hoi hoi van harte meid! geniet ervan! en ja zeker is dat de eerst paar dagen zeeeer ongelooflijk moeilijk te geloven dat jij zwanger bent!!! haha genieten!!!!! enne ... hoe kom ik in jouw album om je foto te bekijken eigenlijk?? snap er niks van ... kus Wendy
Bij mijn profiel kan je testen zien! (klik op mijn naam, dan krijg je meteen een menu waar je 'bekijk profiel gebruiker' kan kiezen) Ik vind het nogsteeds eng hoor, zeker omdat de klachtjes best een beetje kunnen varieren, en steekjes daaronder doen toch denken aan ongesteldheid - maar ja, er is niks te zien dus het zal nog wel goed zitten!