Ik zat vandaag midden in de les en moest nodig plassen , dus maar ophouden. Dus na de les sta ik op, hand op buik en.. trap.. ok.. dus weer een duidelijk trapje, da's mooi, volgens mij voel ik hem dus eindelijk trappen.. maar toen ik ging plassen en klaar was voelde ik, nou ja, het leek wel alsof iets draaide.. als een trillende telefoon, maar zo duidelijk heb ik het nog niet gevoelt.. Kan een baby een beetje in de verdrukking komen door een volle blaas? Voel me gewoon schuldig.. Wie herkent dit?
een baby merkt het wel als je blaas vol is, maar heeft daar geen last van hoor! Jouw kleintje heeft nog alle ruimte, ook met een volle blaas. Het kan natuurlijk wel zijn dat-ie voelde dat ie nog wat meer ruimte kreeg en daardoor nog even extra koppeltje ging duiken Leuk toch?! Lekker van genieten hoor, alles wat je voelt, en je vooral geen zorgen maken of schuldig voelen!
weet je dat ik me dit ook heb afgevraagd? Ik weet wel van dit forum dat de baby er niet iets van merkt als je buikpijn hebt, of last hebt van obstipatie. Maar misschien dat de baby iets minde ruimte heeft als de blaas vol is? Wel op tijd gaan plassen als je moet . Ik lees even mee voor het antwoord
hoihoi nou de baby zal er geen last van hebben hoor! baby heeft genoeg vruchtwater om hem genoeg ruimte te geven.. alleen als jou blaas vol is is je eigen buik voller en komt je baarmoeder meer omhoog waardoor je het waarschijnlijk beter voelt! ik had dat bij mijn 1e zwangerschap ook toen ik m nog niet zo vaak voelde,voelde ik het wel als me blaas vol was dan kreeg ik kleine trapjes tegen me blaas.. maar ik zou je geen zorgen maken hoor! xx bloem
hihihi was net aan het typen toen jij dat ook deed. Ik lees nu dus je reactie. Altijd leuk om het antwoord te weten dankjewel
oja, natuurlijk is het (voor jezelf) niet heel goed om je plas steeds lang op te houden, dus je kan op zich wel beter gewoon naar het toilet gaan als je moet. In de latere fase van je zwangerschap kan je er ook een harde buik van krijgen, maar dat kan op zich ook geen kwaad. Maar regelmatig je blaas legen is altijd goed!
ik zeg altijd tegen mijn leerlingen "jullie mogen niet tijdens de les naar de wc" (alleen eerste 5 min) haha.. kan dus niet langer meer het goede voorbeeld geven!
tsja... je hebt een goed excuus Als zij zwanger zijn mogen ze ook ennuh... de meeste leerlingen hebben er geen bezwaar tegen als de leerkracht even weg is, toch?!