zwanger na een keizersnede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jenna83, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    hoi,

Zijn er nog meer moeders die zwanger zijn geraakt na een keizersnede?ging dat gemakkelijk?
    ik heb een ks gehad en nu bijna 2 jaar verder en gestopt met de pil om voor een 2e te gaan. vraag mij af of het moeilijker gaat door de ks. van mijn zoontje was het na een keer raak. heb het gevoel dat ik door de ks minder vruchtbaar ben ofzo, er is toch gesneden in mijn buik. beetje rare gedachte misschien, maar toch onbewust speelt t mee.
    ben nu gestopt met de pil, even afwachten wanneer ik mijn eerste echte ongesteldheid krijg, erg spannend dus!

groetjes,

cheyenne

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey!

Ik was na de keizersnee in de 4e ronde weer zwanger. Ja, dan wel een jaar na de keizersnee met de pil gestopt, maar de 4e ronde was het raak! En nu ben ik dinsdag al weer uitgerekend...

Xx

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik denk niet dat je door een keizersnede midervruchtbaar wordt (of er moet iets mis gegan zijn tijdens de operatie ofzo).
    Hou er wel rekening mee dat het elke keerweer anders is als je zwanger wil worden. Ik wa sbijvoorbeel dvan de eerste binnen 3 maanden zwanger, van de tweede meteen raak en de derde liet een half jaar op zich wachten. Wordt dus niet ongerust als het niet meteen raak is.

Succes met oefenen!

Deel Deze Pagina