Bah super onzeker..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vivian22, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Hoi allemaal,

In april heb ik na 7/8 weken een miskraam gehad. Heb toen veel gebloed en op een nacht kwam de vruchtzak er uit met heel veel stolsels (en weeenachtige pijn).. Nu ben ik eindelijk weer zwanger (5weken4dagen) maar heb nu weer last van bloedverlies. Niet zoveel als toen maar kan een begin zijn.. Zoizo elke dag wel wat en tijdens mijn ontlasting komt er ook genoeg uit, omdat ik er natuurlijk druk op zet. (sorry vies praatje :)) Ondank het bloed zegt mijn gevoel dat het toch goed zit, heb ook geen krampen maar ik vind het allemaal zo eng.. Heb pas over een paar weken de echo en vertrouw er niks van. Weet ook niet wat ik zou moeten verwachten bij een miskraam van bijna 6 weken.. Verlies je dan ook een vruchtzak?

(als dit weer een miskraam is ga ik me toch maar laten onderzoeken denk want 22 jaar en dan al 2 miskramen kan niet veel goeds zijn lijkt me...)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meis,

Hè bah,meen je niet!!
    Heb je je vk al eens gebeld?
    Ik kreeg namelijk extra echo's om me gerust te stellen en mocht dus iedere week komen.
    Ben begonnen met 6wk en een paar dagen.
    Ik zou gewoon eens bellen of je volgende week mag komen voor een (inwendige)echo!!
    Sterkte meid en ik hoop dat het bloedverlies gewoon een gesprongen adertje is!!

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey Vivian,

allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! :)

zover ik weet mag, als je een MK hebt gehad in het verleden
    Eerder een echo..omdat je ongerust bent..dus ik zou gewoon bellen en het vragen aan de VK.

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik hoop dat dit gewoon loos alarm is en dat je beebje mag blijven plakken!!! x

5. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Heb de verloskundige gebeld en kan volgende week donderdag terecht!! Is gelukkig een week eerder. Van t weekend eigenlijk niet gebloed. Vandaag best wel veel.. Vertrouw t nie echt :(

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend Vivian,heel veel sterkte en succes!

7. Muis25

Muis25 Lid

22 aug 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel goed dat je vk hebt gebeld, lang in onzekerheid zitten is heel naar. sterkte met het afwachten en de onzekerheid. ik ken het gevoel.

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Hoe gaat het nu met je Vivian?

9. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    ja ik weet het niet.. van de week ook een paar keer wat stolsels verloren. Ik dacht nu is het gebeurd.. Verloskundige aan de lijn gehad en die zei dat het helemaal niks hoefde te betekenen en dat ze helemaal nog niet zo bang was dat deze zwangerschap slecht afloopt omdat ik geen buikpijn of iets heb.. Nu snap ik er helemaal niks meer van want zelf dacht ik het is afgelopen zaak. Donderdag hopelijk eindelijk wat zekerheid

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Ik duim voor je dat donderdag een goede dag mag zijn met goed nieuWs !!.

11. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    pff heftig hoor maar zou je egt niet maandag even tussen door kunnen met 6 weken en 4 dagen kunnen ze al wel wat zien hoor bij mij klopte het harte op precies 6 weken ivm met mijn miskramen kreeg ik zodra ik bloed verloor met 6 weken echo om me gerust te stellen ;) duim voor een plakbeeb

12. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Heb weer wat meegemaakt vandaag.. Vanochtend uitwendige echo gehad, leeg vruchtzakje en hij zei dat het een zwangerschap van 5 weken zou zijn dus een missed abortion.. Helemaal verslagen naar huis.. Toch voelde het niet goed zoizo omdat je overal leest dat je zo vroeg altijd inwendig krijgt. Ziekenhuis belde al om een afspraak te maken om dingen door te spreken voor curretage enz. Wilde er zo snel mogelijk vanaf zijn dus kon vanmiddag al terecht. Toen we binnen kwamen gelijk aangegeven dat het me toch niet lekker zat dat we een uitwendige echo hebben gehad. De gynacheloog vond het ook niks dus wilde inwendig doen. En raad eens ja hoor een vruchtje! Nog geen hartactie dat niet. Maar hoefde ook nog niet zei hij.. en misschien ben ik wel een week abuis, dat ik 6 weken ben.. Volgende week donderdag terug voor een nieuwe echo!!
    pff wat een dag!

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

:$ Zo hé, maar goed dat je op je gevoel afging!

14. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    mag ik mee schrijven? ik ben nu 6wk en 4 dagen zewanger en bloed ook.. het is net of ik gewoon ongesteld ben..( al 3 dagen)..
    Geen " klontjes oid , ook weinig totgeen buikpijntjes.. ik snap er geen biet van... ik mag a.s woensdag voor een vroege echo..
    Ik wacht op een soort van hevige buikpijntjes.. maar ja... dat hoeft niet als het maar een zwangerschap van 3 a 4 week is die nu pas komt... Getver! wat onzeker allemaal.
    @ vivian... hoe gaat het nu dan? en verlies je nog bloed?

15. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Spannend Leli2106 gelukkig mag je woensdag voor een echo, hoop dat er al wat duidelijks te zien is!! Ik verlies nu al 1,5 week eigenlijk geen bloed meer.. En krijg nu ook gevoeligere borsten dus ik hoop dat dit een goed teken is.. Weet namelijk niet of je dat ook kunt krijgen als er een dood vruchtje in je zit maar lijkt me eigenlijk niet.

16. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    ik kan me je onzekerheid voorstellen vivian,

Ik verlies nu niet zoveel bloed meer.. het wordt echt minder.
    ik ben er zelf niet van overtuigd dat ik een miskraam heb omdat ik geen weefsel verlies.. gewoon bloed... meer niet.
    Wel redelijk wat en nu dus 3 dagen lang al wel..

Tja... zeg het maar. het is toch afwachten.
    Hoeveel bloedverlies heb jij nu dan?

17. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Nu niets maar eerst 2 weken lang sporadisch.. Dus ene dag wel andere dag niet. Ene keer alleen met afvegen andere x druppelde het zelfs de wc in.. Heel vreemd dus

18. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Nou inderdaad vreemd zeg.bij mij drupt het zeker in de wc... Ik zie het voor mezelf ook somber in hoor. Kan het wel relativeren,...maar toch.
    Ik verwacht toch steeds een vruchtzakje of wat klontjes ofzo.dat is niet zo.
    Kan me voorstellen dat jij ook onzeker bent. Ik had ook een keer een leeg vruchtzakje.. Met 9 week.het vruchtje was maar 4 week dachten ze.
    Tja... Daarna 2 mooie kindjes gekregen in 8 jaar. 1 van 3 en 1 van 7 jaar nu.

Ik hoop voor je dat de echo goed uitvalt, wanneer mag je?

19. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Ja ook ik kijk nog steeds elke keer of er niks mee is gekomen.. Heb namelijk 4 maanden geleden al een miskraam gehad dus vind het toch allemaal maar eng. Toen kwam het vruchtzakje en heel veel stolsels er wel vanzelf uit (nou ja na een hoop gepers en weeenachtige pijn) Donderdag ochtend heb ik weer een echo dus ben benieuwd..
    Mag je woensdag al vroeg? Vervelend he dat wachten.. Konden we de tijd maar vooruit draaien;)

20. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    ja hoor.. net wakker, naar de wc en bloed.. verdomme...

Deel Deze Pagina