(even laten weten dat ik meelees en heel hard voor je duim! Ik gun het je van harte dat deze keer alles goed gaat! )
Wat fijn dat jullie allemaal zo meeleven! Ben wel vreselijk misselijk vandaag en testje gedaan.Volgens mij kunnen ze niet donkerder. Ik weet dat het allemaal niets zegt en dat alleen een echo wat zegt,maar voor nu is het enigzins geruststellend.
Wij leven ook zeker mee ! Ook in het zelfde schuitje gezeten,helaas liep het bij ons anders af maar hopelijk bij u wel een goede afloop!
Gewoon dag voor dag bijkijken. Vandaag is het goed gegaan. Daar kijk je op terug. En dan naar morgen. Hopelijk ook weer goed. Mooie knaltest zegt niet alles, maar is wel positief nieuws.
Geeft toch hoop Suus! Het zegt misschien niet alles...maar een lichtere test zegt in elk geval wel wat! En hoe gaat het vandaag?
@SabineMerel ...dikke knuffel! Gisteren heel de dag misselijk geweest.Misselijker dan voordat ik dat bruin verloor.Dat lijkt me positief.Alhoewel ik ook wel eens misselijker werd van een leeg vruchtzakje.Die angst zit er goed in. En vandaag de Clearblue gedaan met indicator. Die gaf de vorige keren als het niet goed ging op deze termijn altijd te weinig weken aan.Dan wisten we al dat het weer niet goed was. Maar dit is die van vandaag:
Mooi resultaat hoor! Haalt de onzekerheid weer iets weg! Hoop dat je bij je 1e echo meteen een mooi hartje ziet knipperen, want dan kun je nog een beetje meer gaan genieten!
Dat is de enige hou vast die je nu heb een luikje in je buik zou zo makkelijk zijn kon je af en toe een kijkje nemen. Maar top test hoor suus.. volgende week vrijdag een top echo
Ik zag net dat je nog steeds een positieve test hebt. Helaas hadden wij ons daar ook aan vastgehouden. De testen waren positief en toonden zelfs sneller en duidelijker resultaat. De gynaecoloog vertelde ons echter achteraf dat de testen (bijna) altijd positief uitslaan als er een vruchtje zit, of het nu nog leeft of niet. JE lichaam maakt namelijk HCG aan. Dus houd je daar niet te erg aan vast! Ook wil ik je wel waarschuwen voor je echo volgende week. Ook al zie je hartje kloppen, wees dan voorzichtig! Kijk met kleine stapjes. Want ook wij hebben een hartje zien kloppen, drie maal zelfs, maar helaas is het bij ons ook alsnog misgegaan. Bloedverlies hoeft geen miskraam aan te duiden, maar is wel vaak een voorbode. Het gros van de bloedverliezende vrouwen (Zeker in de eerste weken van de zwangerschap) verliezen helaas hun kindje. Zoals de gynaecoloog ons vertelde. We hopen uiteraard dat het allemaal goed komt, maar kijk vooral in kleine stapjes vooruit, omdat het verdriet anders alleen maar groter is. En daarbij, mocht het wel goed zijn/komen, is je geluk en opluchting des te groter Heel veel succes en houd ons op de hoogte!
Ik weet niet zo goed hoe te reageren op je bericht,maar na de berg mken en ma' s weet ik ondertussen wel een beetje hoe het werkt.Maar moet me toch ergens aan vasthouden om deze weken door te komen.
Suzanne68, ik lees al even mee hier, en snap je reactie. Ik heb drie miskramen gehad en heb ook elke keer wat afgetest totdat ik voor een echo kon komen. Gelukkig mocht ik bij de vierde zwangerschap elke week komen, zodat ik "maar" 7 nachten geduld hoefde te hebben, tot ik weer kon zien dat het nog steeds goed was. Ik hoop voor je op een top echo volgende week. Ik had met 6,5 weken nog geen kloppend hartje maar de week daarna wel. Ik hoop dat jij volgende week alvast een klein knipperlichtje ziet, en dat je daarna heel vaak mag terugkomen van de gyn.
Suus ik dacht het zelfde als jij als je gelijk al negatief denkt dan word het er niet beter op vind het bericht dan ook heel erg negatief. Ik zou dit bericht maar zo snel mogelijk vergeten en je heb helaas al genoeg ervaring op dit gebied om te weten dat een test niet alles wil zeggen maar moet zeggen dat het mij ook op de been hield. dikke knuffel
Suus, ik volg je hoor, en als iemand de percentages kent (50 procent van de 'bloedverliezende' vrouwen verliezen hun kindje, dus niet het gros, maar de helft) dan ben jij het wel. Na 5 miskramen verloor ik ook bij zwangerschap 6 bloed, meer bloed dan ooit tevoren zelfs. En die bolle baby zit dus nu schaterlachend op de bank. xx (we kennen elkaar onder een andere, jou welbekende naam)
goede instelling!!! Bekijk het zoals je doet van dag tot dag en geniet van die dagen. Deze weken zijn gewoon slopend en ik vind dat je het heel goed oppakt. Hopelijk een super echo volgende week. En ik denk ook of je je nu instelt op een goede zwangerschap of een miskraam (wat je ook in deze situatie zou kunnen doen) dat het even erg is wanneer het misgaat. Dus je positieve instelling is alleen maar goed. suc6 de komende weken