Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik weet dat bruin niet erg is,maar al mijn mken begonnen zo als dit.
    Eerst bruin en dan binnen een week helder.Dus eigenlijk zit ik voor mijn gevoel al te wachten op dat helder.Zit te denken om vanavond de huisartsenpost te bellen.Maar denk niet dat ik al een echo kan krijgen op deze termijn.Heb er wel eens eerder wel 1 gehad,maar volgens mij was dat in een ander zkh toen ik daar nog liep.Aan de andere kant kan ik misschien beter even afwachten.Ik verlies al bruin en zelfs wat rood vanaf het begin en de zwangerschap blijft vooralsnog in stand.

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

pfff meid wat een stress zeg:( dit is niet leuk op deze manier:( ik hoop met heel mijn hart dat het beebje blijft zitten.;) en persoonlijk zou ik de vk bellen en echt vragen om een spoedecho want daar heb je wel recht op met je verleden!
    bij mij mk had ik niet gebeld en de v zei daarna dat ik altijd had kunnen bellen voor een echo.
    dus meid gewoon bellen want deze stress is ook niks en zo weet je waar je aan toe bent! want dit verdient geen mens op deze manier;);)

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    suus ik zou bellen het kan je zoveel rust geven. Er is waarschijnlijk nog geen hartje te zien maar wel of er echt een mk opkomst is. Ik denk dat als je nog meer dan een week moet wachten dit echt ondragelijk word voor je

Dikke knuffel

4. tulip

tulip Niet meer actief

beetje laat nu denk, maar ik zou ook bellen voor een echo, daar heb je echt recht op en met 6 weken is er wel een en ander te zien hoor.

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Wat een stress meid. Sluit me aan bij de andere meiden: bel je vk!
    Als het echt een mk wordt, dan kun je je daar op voorbereiden.
    Hoop natuurlijk dat er niets aan de hand is en dat de kleine lekker blijft zitten.

6. Suzanne68

Ik kijk het nog heel even aan.Lees overal dat 6 weken precies de tijd is waarop je bruinverlies kan krijgen en dat het dus normaal is.Als het allemaal zo blijft rommelen ga ik zeker niet wachten tot de 13e en weer bellen.

7. Suzanne68

Als het zondagmiddag nog zo is gaan we bellen.Morgen moet Suusman werken en vinden het nu zelf een beetje laat om nog te gaan.Anderhalve dag houd ik het nog wel uit.

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier draaien mijn duimen overuren voor je meid. Kijk meerdere malen per dag. Meis ik hoop zo met jullie mee!

dikke knuf

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik duim ook echt voor je!!

10. Suzanne68

Lief hoe jullie allemaal zo meeleven!:)

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sterkte meis..niet leuk op deze manier! Hoop dat het niets is en alles gewoon goed zit!

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoe gaat het vandaag met je?

Liefs!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag hopelijk weer een betere dag voor je. Ik duim nog steeds mee.

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    suus hoe gaat het met je. Ik hoop dat het vandaag weer iets beter met je gaat

15. tulip

tulip Niet meer actief

ik hoop dat het gestopt is??

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    he bah wat is het spannend zo en niet leuk spannend, ik gun jou alleen de gewone normale kwaaltjes die iedereen heeft, niks geen bloedverlies, maakt niet uit wat voor een kleur en hoeveel, ik wil het gewoon niet meer hebben, hoor je me !

Suus ik duim ook mee voor jullie, inderdaad zegt mijn verstand ook dat bruinverlies op deze termijn niet erg is, maar ik zou er ook van in de stress schieten, ik vind je er heel stoer onder blijven.
    Misschien toch maandag een echo vragen en dan een week later weer eentje en een week later weer?
    Ik ben ook in gouda in het ziekenhuis en toen ik daar kwam met 7 weken en ze mijn geschiedenis las vroeg ze me ook of ik elke week wilde.
    Ik ben vandaag geweest en het zit nog steeds goed, het is gewoon zo'n wonder. Nou ja mijn lijf houdt echt alles vast, ook de niet levensvatbare kindjes weet ik inmiddels. Nou ja zo heeft elk vrouwenlijf wel wat.

Maar dat van jou moet gewoon broeden, niks niet bloeden of gekke krampen geven, gewoon broeden , en minstens een week of 31 nog!

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik hoop dat alles goed is met je omdat we nog niks van je hebben mogen horen vandaag........ik duim hard verder!!!

18. Suzanne68

Hoi trouwe volgers ;)
    Sorry...moest ineens iemand opvangen vandaag die van de week te horen had gekregen dat haar man bij haar weg wil.
    Ik ben echt te goed voor deze wereld :p
    Nou ja,was ook wel lekkere afleiding..andermans ellende.

Bruinverlies is constant nu.Alhoewel het nu meer geelbruin,dan roodbruin is.Ben ook amper nog misselijk,dus ja....wat moet ik er van zeggen.Ben er wel vrij rustig onder allemaal.Ga morgen proberen een echo te krijgen in Gouda.Daar zit mijn huisartsenpost.Denk dat ik de uitkomst wel weet.Maar ga toch twijfelen of ik misschien een infectie heb of zoiets.

Maar constante bruinverlies,de buikpijn en de afnemende kwaaltjes vind ik zelf niet erg hoopgevend.

19. tulip

tulip Niet meer actief

pfoe en dat er ook nog even bij dan....

maar geelbruin, betekend dat, dat het lichter wordt?? Dat vroeg de vk toen nl aan mij, als het na een dag of 2 lichter wordt, dan is het meestal een bloedinkje in je baarmoeder...maar kan mij voorstellen dat je je alvast op iets anders voorbereidt, toch blijf ik duimen dat het goed gaat.

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Mijn duimen draaien voor je! Hoop voor je dat je morgen een echo krijgt, dan weet je waar je aan toe bent!

Deel Deze Pagina