Ik hoop dat je vandaag langs mag gaan bij het zh Suus, heel begrijpelijk dat je een einde wil aan deze onzekerheid. Ongelofelijk hoe vreselijk lang 10 dagen op deze manier kunnen duren! @minimuis goed te lezen dat ik niet de enige ben en dat het overgaat Hopelijk krijg ik de flow weer te pakken na 12 weken...
Suus mijn duimen draaien en ik hoop dat ze begrijpen dat ze je zo niet langer kunnen laten lopen en dat je er tussen word geplaatst
Heb vannochtend het rechtstreekse nummer gekregen voor de afdeling gyneacologie (als je dat zo schrijft) maar daar krijg ik heel de tijd een antwoordapparaat,dat het er druk is en niemand op kan nemen.Dus ik blijf proberen.
Vandaag nog geen bruinverlies.Verder voel ik me ook goed zwanger. Ja schiet lekker op zo he.Nou ja,misschien hebben ze het wel druk met bevallingen ofzo.Ga zo weer proberen.
Ze zijn even een plekje zoeken voor vanmiddag en bellen me als ze weten hoe laat ik terecht kan.Had alleen mijn verhaal gedaan en kwamen zelf met dat ik maar langs moest komen.Het is echt zo'n fijn ziekenhuis.
Wel superfijn suus dat je vandaag nog kunt komen. En geen bruinverlies is ook goed nieuws! heel veel succes straks meis! Kom straks wel weer ff spieken.
Morgenochtend half 10.Eerder hadden ze echt geen plek. En ze zei ook dat het op zich geen kwaad kan dat bruinverlies,maar ze snapte dat we ons zorgen maakten.
Het bruinverlies is gisteren overgegaan in helderrood bloedverlies. Vanochtend weer een knaltest gehad, dus dat is wel tegenstrijdig met mijn eerder MK'en. Vanochtend direct het ZH gebeld en ik kon meteen terecht. Hebben een inwendige echo gemaakt, BMslijmvlies was nog mooi dik. HCG waarden in het bloed waren harstikke goed. Ook positief nieuws dus! Moet nu gewoon doorgaan met de Utro en heel hard hopen dat dit gewoon een innestelingsbloeding is en niet het begin van een VMK... Ik vind het zo spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen dat het innestelingsbloed is. Zenuwslopend is het he.Ik kan maar niet begrijpen hoe ik dit de vorige keren heb gedaan.
Morgenochtend...pff... zal wel flink spannend zijn! Ik duim nog steeds door! duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim