Suus soms kan je al een hartje zien kloppen op dat termein maar omdat je niet zeker ben van je cyclus zou je ook iets korter zwanger kunnen zijn en dus nog net geen hartactie hebben. Er is weinig over te zeggen maar in het algemeen zal er wel een vruchtje te zien zijn. Heel veel succes morgen. Ik duim voor iedereen hier.
suus, in principe laat een goede echo van 6,4 een kloppend hartje zien, maar weet dat het ook net een paar dagen later kan zijn. Ik had bij de vorige zwangerschap een kloppend hart bij 6,4
Wat een fijn ziekenhuis heb jij zeg!!! Hoop dat je morgen een pracht echo krijgt meis!! Ik duim weer verder!!!!!!
Het is sowieso een fijn ziekenhuis.Heel persoonlijk en meelevend.Tenminste dat is mijn ervaring. Ben echt helemaal niet lekker.Ga elke keer bijna van mijn graatje als ik even te veel doe.Dus nu maar even in mijn bed met mijn nieuwe pyjama,die ik net gekocht heb.Met een raketje,want die helpen tot nu toe het beste tegen de misselijkheid.
Volgens mij kan het beide. Ik had vorige keer een kloppend hartje met 6.2 maar je leest toch ook vrij vaak dat het later is. Hoe dan ook: goed nieuws = goed nieuws! Bij geen kloppend hartje zal het afwachten zijn. Ook omdat je wsl niet precies weet wanneer je eisprong en innesteling was. En je hoort ook wel eens van die embryo's die even een 'pauze' hebben genomen Enne <3 <3 <3 raketjes. Ik voel me ook al dagen flink beroerd. Best fijn al zeg ik het zelf. Meeste zenuwen krijg ik van buikkrampen. Als ze er niet zijn maak ik me zorgen dat het gestopt is, als ze er wel zijn maak ik me zorgen dat het misgaat. Vreselijk zeg ik je!
Hallo, ik heb ook even meegelezen en ik wilde je even steunen en ik heb zelf ook een historie met MK daar ken ik minimuis weer van..... maar ik wilde zeggen dat ik ook bruinverlies had het kwam en het ging. maar zolang het bruin is het goed ik heb het tot 7 weken gehad. maar met 6 weken konden ze mij in het ZH vertellen dat er een hartje klopte . dat was voor mij al een goed teken want de voorgaande hartjes deden het nooit. 6 weken is geen garantie maar als het termijn klopt dan groeit die wel al goed op schema en dat is ook vaak heel belangrijk suc6 morgen
het zou in theorie kunnen hoor dat je niks ziet. Mijn vk zegt dat het in 90% van de gevallen zo is, maar je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Dat je zo ziek bent geeft toch wel hoop?? Ik heb het ook hoor, steeds licht in mn hoofd en zo slap als een vaatdoek.
@lienie ..bedankt voor de geruststelling. @stellla...heel herkenbaar om alles als slecht teken te zien.Heb ik ook. @tulip...ik was bij al mijn mken zo hondsberoerd,dus helaas zegt het bij mij helemaal niets.
Suzanne, ook ik heb een herhaalde miskramen verleden en wil je een hart onder de riem steken. Rond deze termijn zou je zeker een hartje kunnen zien, maar ook nog niet. Als het kindje maar de goede afmeting heeft. Heel veel succes voor morgen, ik duim voor je!
@Dreamz...bedankt!Weet ik een beetje waar ik op moet letten. Voor jou ook weer spannend zie ik.Ook al vrijdag je 1e echo. Dat wordt wel voor heel veel mensen duimen vrijdag
suzanne, o das jammer, had gehoopt dat het beroerd zijn een goed teken was. Als we allemaal vrijdag moeten, moet dat toch een goed teken zijn
Het zou inderdaad mooi zijn als iedereen van jullie een mooie prachtige echo hebben! Ik duim er voor!!
Succes meis, ik duim heel hard voor je!!!!!!!!! Ik kom straks als ik thuis ben weer kijken hoe het is gegaan!!!