Heb haar maar wakker gemaakt.Ze snapt heel goed dat ik naar huis wil.Man slaapt nog steeds.Dus die weet nog van niks.
Bedankt meiden! Ga om 1 uur richting huis naar een erg verdrietige Suusman.Dat vind ik wel het moeilijkst.Hij heeft zo' n grote kinderwens en moet hem dan weer zo teleurstellen.....Fijn dat jullie er voor me waren!
Oh meid, wat ontzettend naar dat het weer misgaat. Hoeveel miskramen heb je nu gehad? Hebben ze er geen reden voor gevonden? Sterkte
@ iedereen bedankt voor de steun! @Jusi ...dikke knuffel voor jou. @Babyengel....gewone miskramen staat de teller nu op 5,waarvan 1tje van een 2ling.Vroege miskramen zoals deze ben ik een beetje de tel kwijt.Stuk of 4 denk ik..
Oja..de reden voor de mken.Ze dachten dat het door een poliep kwam die op een ongelukkige plaats in mijn bm zat.Dit was de 1e zwangerschap zonder die poliep.Dus hebben ze het verkeerd gedacht of zijn ondertussen mijn eitjes echt te oud.Ik ben in de loop der jaren helemaal binnenste buiten gekeerd en verder is er nooit wat gevonden.Wel een poosje wat lage waarden van mijn schildklier gehad,maar dat is vanzelf weer bijgetrokken destijds.Dus ik weet het ook niet.Heb ook van alles geprobeerd.Aspirine slikken na elke eisprong.Utrogestan gebruikt.Maar ook allemaal zonder succes.En nu ben ik de mmm zo zat,dat we niets meer proberen of doen.Deze zwangerschap was ook totaal onverwacht.We waren al heel ver in het verwerken van het niet uitkomen van de kinderwens.Ik word over 3 maandjes al 44.Had echt niet meer gedacht nog spontaan zwanger te worden. Nogmaals iedereen bedankt voor de steun.
Ook ik weet niet wat te zeggen...moeilijk hoor voor jullie...sterkte met het verwerken van weer een groot verdriet!
suzanne ik weet zo goed wat je bedoel. Wij waren zoals je weet er ook helemaal mee gestopt mijn vriend was het helemaal zat. Ik had op internet boeken besteld over kinderloos door het leven. Was zo bang dat dit weer fout zou gaan en alles op zijn kop zou zetten en ik weer helemaal terug bij af zou zijn. Toch hoop ik dat nog een keer een goede zwangerschap mag hebben. Dat er nog 1 goed eitje tussen zit die uitgroei tot een mooi wonder van jullie samen. Knuffel
Wat ontzettend oneerlijk is dit toch... Dan lukt t spontaan, ben je helemaal gelukkig, niet verwacht en dan gaat t weer fout... Ik denk aan jullie saampjes
@Kickk...ja het voelt ook heel oneerlijk.Vooral omdat je al aan het afsluiten bent en daar aardig ver in bent en dan krijg je toch weer hoop,die vervolgens weer zo bruut afgenomen wordt. @Minimuis.....ik vind het zo geweldig dat je nu toch goed zwanger bent.Mag ik vragen of er bij jou een oorzaak was gevonden voor de miskramen en of je nu medicijnen slikt of wat anders hebt gedaan?En ben even vergeten hoe oud je ook weer was dus dat wilde ik ook nog graag weten Verhalen als die van jou geven nml wel weer moed.
Natuurlijk mag je dat vragen. Wij hebben eigenlijk niks anders gedaan alleen zijn we in therapie gegaan om al het verdriet aan te kunnen wat niet helemaal gelukt was voor de test. Het enige verschil is eigenlijk dat ik 2jaar niet zwanger raakte en of dit nu door de stress kwam of alle medicijnen die ik bij geertgen moest gebruiken kwam ik weet het niet. Misschien heeft die deca en die gonal-f mijn lichaam een seintje gegeven hoe het wel moest want na het stoppen had ik een redelijke cyclus van 25dagen. Ik heb wel voor het eerst de innestelling gevoeld op dpo 7 maar niet over nagedacht pas na de test. Ik gebruik nu nog ascal en fragmin omdat mijn bloedstolling te hoog is en ben vanaf de positieve test utrogestan gaan gebruiken dit was eigenlijk het enige verschil had nog nooit utrogestan gebruikt. Ondanks dat het nu goed ga twijfel ik met regelmaat hoor en ben dan bang dat het weer fout zal gaan al heb ik er wel vanaf dag 1 vertrouwen in gehad. Helaas merk je nu pas wat voor tik je heb gekregen als je zo vaak een miskraam of ma heb gehad. Ik kijk trouwens nog steeds of ik geen bloedverlies heb . Inmiddels ben ik 41 en als de kleine er is 42 dus ook geen jonge moeder meer. Mijn eitjes zijn ook al op leeftijd
Ik kan me zo goed voorstellen dat je het de hele zwangerschap eng blijft vinden.Helemaal onnodig natuurlijk,maar zo begrijpelijk. Bedankt voor al je antwoorden en het geeft mij wel hoop,dat jouw eitjes ook al op leeftijd zijn Raar is het wel om ineens er weer mee bezig te zijn....heb hier ook nog utrogestan liggen...niet zo veel meer,maar mijn huisarts is niet zo moeilijk in een paar doosjes extra voorschrijven als ik ze nodig zou hebben.En misschien moet ik ook maar weer aspirine gaan slikken vanaf de eisprong.Alhoewel dat bij mij de vorige keren niets uithaalde. Aan de ene kant vond ik het wel een stuk rustiger toen ik gewoon niet meer zwanger raakte......het leven begon net weer een beetje leuk te worden. En ik had deze keer al vrij snel een knaltest. Het heeft trouwens nog niet doorgezet.Elke keer kleine beetjes bloed en paar uurtjes buikpijn en dan weer poosje niks. Ga straks wel even nog een testje halen om te kijken hoe mijn HCG ervoor staat.Weet uit ervaring dat als het zo snel gebeurt het vrij hard zakt altijd. Zolang het niet doorzet blijf je toch tegen beter weten in hopen dat dat bloed en die pijn toch van de innesteling zijn ofzo.Daar trap ik ook elke miskraam weer in Een testje met een vager streepje helpt me gelukkig gelijk weer uit die droom.Dus dat ga ik strakjes even halen. En ik ben heel blij dat ik naar huis gegaan ben en lekker in mijn eigen huisje ben.Ondanks dat ik vannacht natuurlijk alleen was vanwege de nachtdienst van Suusman. Met Suusman gaat het overigens goed.Die is alleen maar meer gesterkt in het idee dat er nooit een kindje gaat komen.Dat is misschien een betere instelling,maar ik heb hierdoor juist hoop gekregen dat het wel een keertje goed zal gaan.
Dit komt bekend voor hoe vaak mijn vriend niet heeft gezegd bij ons komen er geen kindjes maar ja hij had het gelukkig fout. Ik wilde je wel zeggen neem geen gewone aspirine maar vraag aan je huisarts om acetylsalicylzuur dit is een echte bloedverdunner en zit geen pijnstilling in dit is volgens de gyn beter. En als je huisarts niet te moeilijk hierin is zal hij dat vast voor willen schrijven.
Goed...nu komt er een heel raar verhaal aan. Heb dus behoorlijke buikpijn en verlies met afvegen sinds een paar dagen helder bloed.Heb de eerste keer dat dit gebeurde gelijk een test gedaan en die was donkerder dan van de dag ervoor.Maar weet uit ervaring dat dit niet zoveel zegt.Ook weet ik uit ervaring dat als het zo snel mis gaat de testen ook heel snel lichter worden.Om nu een beetje te kunnen inschatten wanneer het allemaal een beetje door zou gaan zetten even een testje gedaan.Met onderstaand resultaat.Ben helemaal van slag af
wauw wat een knaller misschien dat het dan gewoon een innestellings bloeding is. Ik zou toch met die utrogestan beginnen en misschien eens bloed laten prikken suus dan weet je als je een paar keer mag prikken meer. Ik ga heel hard voor je duimen want het zie er wel heel erg goed uit. Oh ik hoop dat dit een plakker is
Wauw Suzanne!! Ik sluit me eigenlijk wel aan bij minimuis!! En in de tussentijd ga ik heel hard voor je duimen!!!