Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

girafje, toch ontzettend gefeliciteerd!! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje;)

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    #382 girafje, 6 jun 2012
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
    Dank jullie wel meiden!

We blijven hier gewoon lekker met zijn allen kletsen! We begrijpen elkaars onzekerheid en angsten

@ minimuis: Zou inderdaad heerlijk zijn als de 12 weken zomaar voorbij zijn, maar dan mis ik toch ook weer een aantal leuke dingen die in de planning staan ;)
    Ben nu al blij als ik een kloppend hartje zie, dan durf ik het pas echt te geloven denk ik.....

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Girafje
    Jaaah! Wat een geweldig nieuws zeg! Ga ook superhard voor jou duimen dat het deze keer allemaal goed gaat komen en je over 8 maanden een mooi kindje erbij hebt.

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Gefeliciteerd meid!! En dat op je trouwdag!
    We gaan weer met zijn allen hopen dat dit goed blijft gaan!

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen dames :D

@Girafje...is het al een beetje tot je doorgedrongen?

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Suus: Begint een beetje te komen! Ben waarschijnlijk op valentijnsdag uitgerekend! Op mijn trouwdag posi testen en met valentijnsdag uitgerekend... als dit geen liefdesbaby wordt, dan weet ik het niet meer hihi!
    Ga nu eerst mijn vk maar even mailen!

7. Suzanne68

Dat wordt het meest romantische babyverhaal ooit!:)

8. tulip

tulip Niet meer actief

nou idd wat een romantisch verhaal, 1 uit een boekje;)

suus hoe is het bij jou... weer een dagje erbij:)

9. Suzanne68

Hier gaat het kwa zwanger zijn heel goed.
    Maar ik ben echt zo misselijk...ik kan helemaal niks meer.
    Ik weet dat ik niet mag klagen,maar kan alleen maar plat op mijn bed liggen.

10. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Girafje, gefeliciteerd met dit mooie nieuws! Nog iemand erbij om voor te duimen, het wordt hier alsmaar gezelliger!

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Stella: Vind het hier ook gezelliger worden. Heb gister ff bij de februari mama's gekeken. Het zijn daar allemaal meiden die snel zwanger zijn geworden van hun 1e. Die zijn met hele andere dingen bezig dan wij hier!

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dinnetje en andere meiden.

Suus, ik wist niet dat je dit topic had. Maar als je het goed vindt dan ga ik je hier volgen, eerst alles even wat doorlezen.

Andere meiden ook gefeliciteerd met zwangerschap en waar het niet bij wil lukken veel succes!!!

13. tulip

tulip Niet meer actief

ja dat is ook zo, en heerlijk eigenlijk dat ze zo naief zijn en dat bedoel ik positief voor die meiden, dat ze nog niks meegemaakt hebben om zich zo'n zorgen te hoeven maken.

14. JOEPIE!! Wat een goed nieuws!! Ben echt blij voor je.. en er zijn altijd kansen dat het nog mis gaat, tot die 8 weken houd jij waarschijnlijk een voorbehoud maar een kloppend hartje is al heel goed.
    Heb je nog steeds bruinverlies? Het lijkt hier maar niet te stoppen, vanmorgen liep het eruit niet normaal.. :(

Giraf gefeliciteerd met je zwangerschap!! We gaan duimen dat alles goed blijft gaan deze x :)

Tulip morgen eerste echo.. duimen voor een kloppend hartje!

Best moeilijk hè die naiviteit, het is toch best confronterend dat je zelf die naiviteit niet meer hebt. Ik vind het ook erg moeilijk, ik weet gewoon te veel wat er allemaal mis kan gaan nu.. en met welke termijnen dat allemaal kan. Ik vind zwanger zijn niet leuk! Was 't maar vast november! (dan ben ik bijna klaar)

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Girafje wat leuk een echt valentijnskindje.

Stella dat komt omdat je helaas allemaal heb door gemaakt wat het is en dat het ook zo weer fout kan gaan.

Tulip dat begrijpen we hoor dat je dit positief bedoel want zeg nu zelf als wij konden kiezen waren we ook gewoon vrolijk op onze roze wolk zwanger. Maar die roze wolk is helaas een beetje minder roze.

Stella de foto komt nog hoor

Suus waarom zou je niet mogen klagen omdat het nu goed ga. Het is vervelend genoeg dat je zo verschrikkelijk misselijk ben.

Zo vind ik het heel erg dat ik nog steeds zo heel erg moe ben slaap al om een uur of 5 word dan om een uur of 7 wakker dan komt mijn vriend thuis en rond kwart voor 10 ga ik weer naar bed.

16. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Argh, deze zwangerschap nog helemaal niet gehad en nu de dag voor de echo roze afscheiding na toiletbezoek. Was een moeizame nummer 2... hoop zo dat het daarvan komt en verder helemaal NIETS te betekenen heeft! Ik heb verder geen krampen ofzo...

17. Suzanne68

@Stella...omdat ik ook roze had na het poepen :D een tijdje terug ben ik gaan googlen en ik las echt overal dat het normaal is en dus geen kwaad kan.Maar kan me oh zo goed voorstellen dat je er niet heel blij mee bent.

@de rest....wat hebben jullie veel geschreven! :$ :)

Heel herkenbaar dat je niet zo klikt met andere zwangeren.Ik lees vaak meiden die in week 5 al positiekleding in gaan slaan.Heel fijn voor hun natuurlijk dat ze er zo positief instaan,maar ik kan daar ook helemaal niks mee.
    Ben helemaal blij met de meiden hier die in het zelfde schuitje zitten en met de andere meiden die ons zo steunen.

Zwaai naar Lyanna.Leuk dat je me komt volgen.Scheelt een boel getyp bij Wordfeud :D

Morgen spannende dag voor de 3 meiden hier.Ik ben alvast begonnen met duimen.

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Mede morgen echo-ers, heel veel succes morgen!

Stella, he bah, ik hoop dat het niks betekent...

19. tulip

tulip Niet meer actief

stella, he bah!! We gaan er vanuit dat het niks betekend...

Ja dat is idd fijn, als je met 6 of 7 weken al de babykamer uit gaat zoeken enz.;) Nu hoeven wij natuurlijk niks uit te zoeken, hebben alles nog staan, maar anders zou ik er ook nog niet mee bezig zijn.

nu alvast hopen op 3 mooie echo's morgen en dat er in de komende weken nog veel zullen volgen.

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik wil de 3 echo meiden alvast heel veel plezier en succes wensen morgen! Ik hoop dat alles in orde is!! Komt vast helemaal goed!

Liefs

Deel Deze Pagina