Ik lees straks bij maar ik wilde. Tulip dreamz en Stella heel veel succes wensen met de echo. Ik duim voor jullie.
Dank je Minimuis! En wat heb jij ook veel meegemaakt zeg. Ik dacht er vroeger heel luchtig over, maar kinderen krijgen is toch echt maar een wonder! Heel veel succes vandaag voor de andere meiden. Ik zal niet de enige zijn die klaarwakker op de bank zit en een brakke nacht achter de rug heeft. Vanochtend de dag boven de toiletpot begonnen, de spanning zal wel meespelen Iedereen weer een fijne zwangere dag gewenst!
Jaaaaaaaaaa!! Mooi kloppend hartje gezien, wel een paar dagen terug gezet. Ook heb ik een cyste op mijn rechtereierstok, maar ze maken zich geen zorgen, dus ik ook niet! Over 2 weken mag ik weer! Goed begin van het weekend dit
@ Dreamz: Hoera!!! Een kloppend hartje! Super dat je over twee weken weer mag. Krijg je nog extra controles vanwege de cyste?
Dreamz, yeah wat mooi!!! Een kloppend hartje, probeer nu lekker te genieten!!! Stella en Tulip, succes meiden en duimen draaien op volle toeren. Ik kom later vandaag nog even reageren. Nu nog even druk in huis bezig, zoontje is op de psz en ik heb de handjes even vrij.
Jeej!Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen! Wat een goed nieuws allemaal. Nu nog even goed nieuws van Stella en dan is de blije dag helemaal compleet vandaag
Oja...en welkom Kwebbel! Spannend is het dan weer he! Om je gerust te stellen.Ik heb deze zwangerschap meer bruin (en zelfs rood)verlies gehad dan bij al mijn mken bij elkaar en tot nu toe lijkt het goed te gaan.
Dreamz, wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!!! Hier deed ie het ook! Ik was exact 9 weken, eigenlijk precies wat ik dacht. Volgende week nog 1 keer terug voor de zekerheid en exacte termijn maar voor nu zag het er super uit. De baby bewoog zelfs al een beetje, zo grappig! Mijn dag kan niet meer stuk. Ik ga nu even rondhangen op de babyafdeling in de HEMA Tulip, hoe is het met jou?