He Tulip, ik heb in alle opwinding over jouw bericht heen gelezen!!! Wat super dat het bij jou ook goed was. Wat een mooie goed nieuwsdag dit zeg!
Stella gefeliciteerd. Dit zijn de berichten die we graag lezen. Nou mag ik gaan stressen voor de 20weken echo maandag ik merk dat het toch weer spannend is
Lieve meiden, Jullie allemaal van harte gefeliciteerd met de prachtige echo's! Helaas kan ik me niet meer bij jullie voegen... Ik heb net te horen gekregen dat het wederom een miskraam is... Na een volle week vechten heeft het vruchtje het niet kunnen winnen... Ik ben er kapot van, ook al wist ik het diep van binnen dat het niet goed was...
Hey dames, Mag ik hier ook af en toe mee komen praten? Een aantal kennen mij misschien nog uit het miskraam in januari 2012 topic. Ik heb bewust even een tijdje afstand genomen, maar heb nu wel weer de behoefte aan wat mee te schrijven. Allereerst, de zwangeren hierbij enorm gefeliciteerd!!! De reden dat ik graag weer meeschrijf is dat ik ook net weer zwanger ben. In januari een mk met 6 weken, daarna meteen weer zwanger en in februari mk met 5 weken gehad. Nu weet ik sinds maandag dat ik weer zwanger ben, als ik het goed heb nu 4 weken en 2 dagen, heel kort dus, maar voel het echt aan alle kanten. Helaas heb ook ik nu gisteren roze en vandaag bruinverlies, dus bij mij is de stress volop terug. Ik vind het fijn om hier wat mee te lezen en te schrijven, want zoals ik al eerder las, in de topic uitgerekend in feb 2013 is iedereen heel blij en (gelukkig voor hen) wat naief en dat is niet helemaal hoe ik me nu voel.
FBdB, ach nee meis toch!!! Wat een verschrikkelijk nieuws!!! Wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. Dikke knuff!!! Sannez, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, maar ik ga hard duimen dat dit een plakbeeb mag zijn.
@FbdB....ach meis wat vreselijk voor je heel veel sterkte de komende tijd. @Sannez....welkom!Voor jou ook weer heel spannend dus. Dat bruin en roze is vast van de innesteling.Daar gaan we gewoon vanuit
@ FbdB: jeetje meid, wat heftig voor je! Wens je heel veel sterkte de komende dagen en hoop dat je alles snel een plekje kunt geven. Dikke knuffel! @ Sannez: gefeliciteerd en welkom meid! We lopen gelijk, want ik weet ook net dat ik weer zwanger ben. Je kunt hier heel goed je ei kwijt!
@ suus: je had vast niet gedacht dat jouw eerste berichtje zou leiden tot een topic voor meiden die allemaal in het zelfde schuitje zitten.
FbdB, sterkte meis, wat kl*te, het is zo oneerlijk verdeeld allemaal... Sannez, gefeliciteerd en welkom!
Nee,dat had ik echt niet gedacht dat het zo'n leuk en levendig topic zou worden. Ben er echt heel blij mee.Vind het wel heel opvallend hoeveel miskramenmeiden er nu zwanger zijn.In het meerdere miskramentopic zijn er ook veel (goed) zwanger nu. En het is nu meer ons topic hoor,dan nog het mijne. Voelt wel veel fijner er niet alleen in te staan. En hoewel ik blij ben met iedereen hier, heb ik echt zoveel houvast aan Minimuis,die na zoveel ellende eindelijk goed zwanger is. Dat schreeuwt aan alle kanten:zie,het kan wel! Dat geeft mij echt enorm veel vertrouwen. Ben sinds gisteravond wel een stuk minder misselijk.Probeer er maar van te genieten.Mijn maag voelt niet helemaal lekker hoor.Voelt een beetje alsof ik echt niet moet wagen wat verkeerds te eten.En heb goed geslapen vannacht.En gister goed uit kunnen rusten,omdat Suusman thuis was en veel heeft gedaan.En kan me herinneren dat ik de dag voor de echo ook een goede dag heb gehad.En toen had ik ook veel geslapen de dag ervoor.Dus daar probeer ik mezelf maar mee gerust te stellen.Maar het blijft allemaal maar eng.
Misschien moeten we vragen of de naam van het topic veranderd mag naar iets algemeners?Ben er alleen nog niet helemaal aan toe om uit het miskramengedeelte te verhuizen.En weet zo gauw ook even geen andere naam
Fbdb, o wat verdrietig meid!!! Tis ook niet eerlijk.. Heel veel sterkte! Sannez, hee gefeliciteerd!! Spannend allemaal!! Hopelijk is de derde keer een mooie plakker
Fbdb wat erg dat het weer niet goed zit. Ik hoop dat ze in geertgen wat voor je kunnen doen en dat je snel en goed zwanger mag worden. Sannez gefeliciteerd en welkom hier en wat suus al zei bruinverlies is meestal van de innesteling. Suus het komt en het gaat die misselijkheid dus geniet er inderdaad van dat het een dagje weg is morgen is het er weer.
Hond uitgelaten.Bed afgehaald en nieuw hoeslaken erop gelegd.De rest ging niet meer,want:hallo misselijkheid Dus nu in half opgemaakt bed met raketje Ga zo de rest opmaken,maar dan moet ik er eerst 2 katten afjagen,die aan me vastgeplakt zijn.