Ik vind niet dat je je daarvoor hoeft te schamen hoor. Je kunt je ook niet helemaal inleven als je het niet meemaakt. Vind dat er een groot verschil zit tussen niet begrijpen of er bot over doen. Kreeg ook weer een heel lief berichtje van een vriendin,die hier gelezen had dat de 1e echo goed was.Dus dat heft elkaar weer een beetje op @Mini...jeetje 9 Ik dacht dat ik zielig was met 2 nieuwe kindjes in de familie sinds we bezig zijn.Maar 9...poe Wat zal dat zwaar voor je geweest zijn....... Ik slaap ook best veel.Ik ga of in de middag een uurtje terug en als ik dat niet doe val ik standaard om 9 uur 's avonds in slaap op de bank. Als iedereen het eens is met de nieuwe titel zal ik een verzoek sturen naar een van de mods.Aan wie kan ik dat het beste vragen?
Maakt denk niet,uit aan wie je het vraagt. Deesdees ofzo die is vaak online? Vandaag een betere dag, kon rustig opstarten, kleine was al met papa beneden. Vanmiddag lekker naar de zandspeeltuin als ze wakker is.
Suzanne,wat fijn dat je weer zwanger bent,hopelijk gaat het nu goed. Zelf heb ik 10 miskramen gehad en in 2008 heb ik met 22 weken en 4 dagen een vroeggeboorte gehad.Ik heb heel veel onderzoeken gehad en er is niks duidelijks gevonden.Op advies van een natuurgenezer,ben ik tarwekiemolie en vitamine B-complex gaan slikken en of dat het wondermiddel wel of niet is geweest,dat weet ik niet voor 100% zeker,maar wij hebben in 13 maand tijd twee gezonde kinderen gekregen.Geef de moed niet op,kijk naar Minimuis,naar mij en naar vele anderen,de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wat een nare geschiedenis heb je achter de rug Vlinder.... bedankt voor je lieve reactie! Ik heb net DeesDees een verzoekje gestuurd de naam van ons topic te veranderen in :Het SuperrrrrrrSuuuustopic....hahaha Oh nee..in Zwanger na een miskraam.Spannend!
haha zei ik toch, als ik iets moet weten stuur ik haar ook een pb die is supersnel. Het supersuus topic was ook leuk geweest Leuk weekend gehad allemaal?, hummie natuurlijk wel op dr tropische bestemming
Beetje saai weekend hier.Veel op bed en Suusman is werken.Ons weekend begint woensdag. Nou die DeesDees is echt snel.Vroeg me al af waar dat Supermoderator voor stond,maar dat was me al snel duidelijk Ik heb even wat gemist over Hummies en tropische bestemmingen Hoe was jouw weekend Tulip?
Hier een goed weekend gehad! Gister op verjaardag en daar naar de waardeloze voetbalwedstrijd gekeken. Vandaag eerst een beetje in huis gerommeld en daarna met zijn 3tjes naar groot park hier in de buurt gegaan om te wandelen en de kleine meid op haar eigen fiets. Weer was heerlijk dus ook ff lekker in de speeltuin gezeten.
hier goed hoor, gister echt een offday, doodmoe en ook heel misselijk. S middags zijn man en dochter naar een verjaardag geweest en heb ik heerlijk op de bank gelegen, beetje tv kijken en slapen. Vanochtend rustig op kunnen starten en ging het eigenlijk een stuk beter, vanmiddag naar de zandspeeltuin geweest.
Deesdees is sowieso wel een supermeid hoor, ken haar persoonlijk... En idd die is vaak online, dus reageert vaak erg snel. Zelf ook nog wel nieuws, dacht het al een paar dagen te voelen en testen bewijzen het nu echt, ik ben ook weer zwanger. Helaas hier ook geen euforische stemming, daar baal ik van. Ga gelukkig over 2 weken op vakantie en daarna rond de 8 weken een echo. Hoop dat ik mijn zinnen een beetje kan verzetten.
Hoi dames, Mag ik ook meeschrijven? Ik schreef al op een ander topic voor meiden die een curretage hebben ondergaan en nu weer zwanger proberen te raken of zijn, maar daar is het de laatste tijd heel erg rustig. Ik heb eind november vorig jaar een curettage gehad na een missed abortion. Bij de eerste echo rond de 5,5 week zagen we een hartje kloppen, maar bij de 8-weken echo bleek deze na 6 weken gestopt te zijn. Het was mijn eerste zwangerschap. Na de curettage heeft het even geduurd voordat mijn cyclus weer op gang was, maar op 16 mei jl. testte ik dan toch eindelijk weer positief. Twee weken geleden ben ik voor de eerste echo geweest, en volgens de gyn was ik toen 5,5 week. Voor mijn gevoel moet ik iets verder zijn, dus dat zit me wel een beetje dwars, maargoed. Mijn laatste menstruatie was op 10 april en ik heb een cyclus van 32 dagen dus volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu rond de 8 weken. Overmorgen mogen we weer voor een echo. Ik ben nu al nerveus; de vorige keer kwamen we er toen dus achter dat het mis was. Ik had geen bloedverlies of andere klachten die ergens op wezen dat het niet goed zat. Wel was ik vanaf de 6e week belachelijk misselijk, 24 uur per dag. Zelfs medicatie hielp niet; ik hield nauwelijks iets binnen. Na de curettage was dat meteen over, echt de minuut dat ik op de verkoeverkamer lag, was het weg. Dat vond ik heel vreemd want het hcg is toch niet meteen uit je lijf verdwenen. Deze keer gaat het allemaal heel anders; geen misselijkheid, wel wat lage rugpijn en erg moe. En ondanks de angst voor hoe het nu zal gaan, probeer ik toch te genieten, juist omdat ik zo weinig klachten heb.
Haha, ik moest even zoeken, maar heb hem weer gevonden! Een andere naam! Supersuus had ook gemogen hoor (dan was ik alleen denk ik nog langer aan hetzoeken geweest @collo en roan, gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopelijk kunnen jullie er snel van genieten en hebben jullie straks mooie echo's! Hier een blij dagje, voor het eerst sinds 3 dagen de hele dag geen bruin/roze meer! Begin er steeds meer in te geloven dat het goed gaat komen!!
sannez, o wat fijn!! Dat positieve gevoel is iig een goed teken collo, nou goed nieuws meid!! Ik duim ook voor een plakkerd voor jullie. roan, spannend allemaal. Klachtjes zeggen niks natuurlijk, maar snap je gevoel. Ik hoop dat uit dit topic straks allemaal lieve beebjes geboren worden en we allemaal heerlijk kunnen klagen over slapeloze nachten
@ Collo: Gefeliciteerd meid! Hoop dat het een plakkerd is en dat je na de echo kan gaan genieten! @ Roan: Welkom meid! @ Sannez: Fijn dat het bloedverlies is gestopt!
@Roan en Collo....gefeliciteerd! @Roan...van wat ik begrepen heb is dat ze op deze termijn nog niet heel nauwkeurig kunnen vaststellen hoe ver je bent en er dus makkelijk naast kunnen zitten. Hopelijk geeft de nieuwe echo wat meer duidelijkheid. @Girafje...klinkt als een heel leuk weekend @Tulip...wat is een zandspeeltuin?Ik denk een speeltuin met veel zandbakken?Of denk ik nu te simpel @Sannez...wat fijn dat je er weer wat meer vertrouwen in hebt.
@ collo en roan gefeliciteerd spannend weer maar se duimen draaien. Heb wel bij gelezen maar ben het eigenlijk ook weer kwijt was net iets te veel . Ik heb vanmiddag een verjaardag gehad en het was gezellig veel later geworden dan verwacht dus hier mijn middagdutje gemist . Nog 1 nacht slapen en dan morgen de 20 weken echo
Minimuis Heel veel succes morgen bij de echo. Vergeet er niet van te genieten. Ga je vertellen wat het wordt als jullie het te weten komen of houd je het geheim?