:} wat zou ik ook graag weer zwanger zijn zeg:] maargoed k gaat t advies van de vk en gyn maar volgen en nog maar even wachte.. hopelijk kan k hier ook binnekort weer roepen dat ik mama wordt haha
fijn dat k hier zo welkom ben jaaah hier gaat het op het moment wel weer leven weer een beetje op aan het pakken maar heb zo me momenten dat ik me liever onder de dekens verstopt en me heel de dag niet laat zien vrijdag gaan ze kijken of me bm helemaal schoon is en vandeweek ook me eiersprong gehad dus hopelijk wordt k nou ook gauw ongesteld zodat ik weer mag gaan proberen om zwanger te raken en hoe gaat het metjou suus? xx
Prisje welkom hier ik hoop dat je wens snel vervuld word en schrijf het maar lekker van je af hoor. Suus ja we kunnen er niet om heen haha het was gelijk al duidelijk ze begon met de echo ik zag zijn armpje bewegen en daarna was hij in vol ornaat in beeld hahaha
@ Mamasimone: Dacht al dat je je hier wel mee zou willen kletsen @ Roan: Alles zit goed meid! Op de site van mijn vk staat dat de kans op een mk na een kloppend hartje minder dan 3% is! @ Sannez: Ik heb ook pas met 7 weken de 1e echo. @ Minimuis: Een jongen zonder schaamte! Leuk hoor! Vandaag de hele dag erg moe geweest en pas na 4 uur voor mijn gevoel weer een beetje energie. Is niet prettig als je voor de klas staat met 30 kinderen tussen de 4 en 6 jaar die je aandacht willen hebben....
@prisje sterkte met je verlies @minimuis wauw een zoon! heel erg leuk, hij lag er inderdaad schaamteloos bij haha @roan1981 succes morgen bij de echo! Morgen ga ik weer testen, ik hoop een donkerder streepje te zien dan zondag. Als ik hem donker genoeg vindt hou ik op met testen, en dan ga ik volgende week eens met de gyn bellen denk ik @sannez wel vervelend he dat je nog niet blij durft te zijn. Ik hoop dat ik morgen na de test weer wat zekerder ben.
@roan, sterkte en hopelijk veel plezier morgen bij de echo! @minimuis, wat een prachtige foto's, daar hopen we allemaal op @mamavansimone, hoe ver ben je denk je nu? @girafje, hier ook oe, maar gelukkig geen gillende kinderen om me heen, zeurende collega's kan ik gewoon bij weglopen! @prisje, ik hoop het ook voor je! @hier, na vanmorgen flink wat roze (inlegkruisje) helemaal niks meer... Hoe kan dat nou? Heb vanmorgen wel een niesbuis gehad, zou het daarvan kunnen komen?
MamavanSimone Stalker RoAn Kom op meid, laat je koppie niet hangen. Komt helemaal goed met je beebje. Heel veel succes morgen... Sannez Balen dat je daar elke keer toch weer van schrikt he? Al weet je nog zo goed dat het volkomen normaal is... Kan idd heel goed dat het roze van de niesbui is. Suzanne Oh, voor jou ook nog maar 2 daagjes voor de nieuwe echo! Minimuis Wat een heerlijk nieuws!!! Onbetwist een jongen zeg!
Hey meiden, Gefeliciteerd mamavansimone en Collo. Wel bijzonder, meerderen van ons hebben in dezelfde tijd een miskraam gehad en nu weer in dezelfde tijd opnieuw zwanger. Minimuis, wat super leuk een zoon. Prisje, welkom. Moelijk he, als het nog zo vers in je geheugen ligt. Roan, succes bij de echo! Hoop dat je weer bevestiging krijgt dat alles goed is. Suzanne, jij ook al zo'n trek in ongezonde dingen? Ik hoop dat mijn trek snel minder wordt, want heb de laatste 2 maanden veel te veel gesnoept door PMS-klachten. Sannez, oh wat balen dat rozeverlies. Fijn dat het nu iig weer over is. Girafje, pittig he, kleuters als je zwanger bent. Vooral als jij moe bent en minder in je doen ben, dan worden zij alleen maar drukker. Ik werkte tijdens de zwangerschap van mn zoontje 3 en een halve dag bij de kleuters. Vond het erg intensief. Nu heb ik groep 5/6, ma en vr, dat is goed te doen, al ben ik na een dagje werken wel erg moe nu hoor. Helaas krijg ik volgend jaar groep 3/4, vind ik minder leuk, intensieve combi. Ik krijg met 6 wk en 4 dagen een echo. De 21e, wel vroeg, maar het lijkt me fijn om alvast bevestigd te worden dat het voor nu goed zit. Liefs Kwebbel
@minimuis nou die jongen kan idd niet missen, gefeliciteerd! Nu lekker los met baby-shoppen @sannez wat maakt dat roze verlies toch gruwelijk onzeker. Geen idee of het van een niesbui kan komen, maar volgens mij hebben bijna alle meiden hier wel roze/bruin verlies gehad. Hoe ver ben je nu? @collo en @kwebbel wat spannend weer ook voor jullie! Hopelijk gaan de weken tot de eerste echo snel voorbij! @mamavansimone spannend weer he! Ik heb 3 testen gedaan + een knaller van MVM. Toen ben ik gestopt. @prisje wat een verdriet. Zoals Suus al zei: wij houden een plekje vrij! Hoe lang moet je wachten van de vk? @roan succes vandaag, het is zo spannend. @girafje poe dat zal pittig zijn met 30 kinderen! @suzanne jij ook al zo misselijk. Dat geeft wel moed toch! Wanneer is ook al weer je volgende echo? @tulip haha, jij bent wel heel goed met op iedereen reageren en alle namen onthouden. Knap! Hoe gaat het met jou? @dreamz wat begint het al op te schieten met die 12 weken he. @hier dit weekend aan mijn familie verteld. Oma en oma waren 60 jaar getrouwd dus het was een te mooi moment om het niet te zeggen. Eén van mijn tantes kwam later naar mij toe en vertelde dat zij ook eerst een miskraam had gehad. Na 28 jaar nog met tranen in haar ogen... Vrijdag alweer een echo. Ik voel duidelijk dat er wat groeit in mijn buik. Weet nog dat de vorige keer die kleine krampjes ineens ophielden dus zolang ik elke dag wat voel ben ik gerustgesteld. Vond wel dat onze uk een vreemd hoofd had op de 1e echo... Maar wil niet iedere zorg door een andere vervangen, dus ik stop de onzekerheid maar een beetje weg. Fijne dag allemaal!
Hm... Mijn banner lijkt wel stil te staan. Hij heeft er zelf al rekening mee gehouden dat ik drie dagen ben teruggezet
Kwebbel, hier ook een vroege echo gehad, maar vond het wel een fijn idee om te weten dat alles iig op de goede plek zat. Stella, haha! Gaat wel hier hoor, nog vreselijk moe en moet alleen zorgen dat mn maag gevuld blijft, anders wordt ik misselijk. Steeds vaak kleine beetjes eten. En wat ben je al lekker ver!! Ik hoop dat ik ook snel zover ben. 9 weken is nu echt een mijlpaal voor mij.
Net terug van de echo: het hartje is weer gestopt..Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig...Volgende week een afspraak met de gyn hoe nu verder. Dit doet zoveel pijn, meer dan de vorige keer. Hoe moet dit nu verder? Zullen we ooit eens gewoon blij kunnen zijn? Zullen we ooit een gezond kindje krijgen?
Roan, ik lees net je berichtje. Wat verschrikkelijk dat het jullie weer moet overkomen!!! Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen, alleen dat ik je héél veel sterkte wens met dit intense verdriet. Hele dikke knuff!!!