Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja,misschien toch innestelingsbloed.Ben er nog niet helemaal gerust op.Maar zo'n donker testje heb ik nog nooit zo snel gehad.
    Lief dat jullie zo meeleven!

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoeveel dagen na nod zit je nu dit was de mijne 3dagen overtijd user11338_pic54757_1331825132.jpg

Ik had ook nog nooit zo'n positieve test gehad;)

3. Suzanne68

Ik weet het niet precies,want we houden alles al maanden niet meer bij,maar denk een dag of 2 na NOD.
    Je kunt het op de foto niet zo goed zien,maar de teststreep is bij mij ook een stuk donkerder dan de controlestreep.Dit heb ik zo snel nog nooit gehad.Ook niet bij de zwangerschappen,die wat langer goed gingen.Vefder heb ik een rommelende gevoel in mijn bm,wat ik wel vaker heb vlak voor een mk.Maar voor hetzelfde geld hoort dat gevoel bij een normale zwangerschap of zijn het mijn darmen.
    We kunnen alleen maar afwachten denk ik,maar dit ziet er vooralsnog positief uit.

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik had het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kon worden en last van mijn lies wat uitstraalde naar mijn bovenbeen. Dus het klinkt wel goed voor de rest had ik eigenlijk weinig ongemakken die kwamen pas met 6 weken toen werd ik misselijk en dan ook nog niet eens elke dag oh suus ik ga zo hard voor je duimen je verdien het dat dit een blijvertje is

5. Suzanne68

Ik heb ook zo'n last van mijn liezen,maar bij mij straalt het helemaal uit naar mijn kuiten.
    Ik ben zo blij voor jou dat je eindelijk goed zwanger bent.Heb het er hier nog over gehad zo leuk vind ik het.
    Oja...ik heb ook nog een soort rare spierpijn in mijn billen.
    Ik vind het wel spannend weer hoor.Op zich zou je zeggen dat dat bloedverlies niet zoveel zegt als mijn HCG zo blijft stijgen.Ik kan niet wachten tot ik misselijk word enzo.Dat is altijd wel een stuk rustiger.Ook al zegt dat ook niets over de afloop,maar dan ben ik tenminste niet meer de hele tijd bezig met het zoeken naar verschijnselen.Ik heb nergens last van eigenlijk.De obstipatie is weer weg en mijn tandvlees bloedt nog maar een beetje.En die buikpijn dan.
    We gaan het wel zien waar dit heen gaat.Ik ben er iig weer wat positiever over dan ik was.

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dat is mooi dat je er weer wat positiever in sta dat is altijd goed ook voor de zwangerschap en inmiddels weet ik dat kwaaltjes komen en gaan dit zegt helemaal niks obstipatie heb ik eigenlijk ook niet gehad af en toe eens een dag. Maar tot vandaag gaat het nog steeds goed.

7. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Heftig......
    Ik duim voor je dat t alsnog goed zit..... ;)

Knuff

8. Suzanne68

Nou positieve gevoel is weer weg hoor.Buik blijft zeer doen en heel erg rommelen en verloor net wat bruin slijm.Weet dat het niets ergs hoeft te zijn,maar vertrouw het allemaal niet zo.....

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suzanne
    Ga keihard voor je duimen meid. Heel veel sterkte. Lijkt me killing om het weer te moeten gaan afwachten.

10. Suzanne68

Dankjewel!Het is ook killing....

11. Suzanne68

Geen buikpijn vandaag.En zelfs na het poepen ;) geen bloed of andere rare dingen.:) Goed begin van de dag :D

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dat is mooi om te lezen mijn duimen draaien op volle toeren. wanneer ga je een afspraak maken voor de eerste echo en doe je die bij geertgen. Ik ben positief

13. Suzanne68

We hebben besloten als er geen dingen gebeuren die erop wijzen dat er wat fout gaat pas een echo met 9 weken te doen.Want als die goed is ,dan kun je er een klein beetje vanuit gaan dat het goed blijft gaan.We mogen met 7 weken ,maar dan heb je weer het risico tegen een blij kloppend hartje te kijken en dan daarna weer niets te hebben.Ik ga dan naar Woerden.Dat is een heel fijn ziekenhuis,waar ze onze geschiedenis kennen en heel erg meeleven.

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Als je daar goede ervaringen heb is dat heel fijn vooral als er met je meegeleefd word. En je eerste echo op 9weken dat is spannend hoe voelt het nu beter als de voorgaande keren. De kaarsjes branden hier voor jullie

15. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Suzanne, ik leef heel erg met je mee! Na een MA zit ik zelf ook weer vol spanning deze eerste weken. Ik heb heeeeeeel erg weinig kwaaltjes en dat stelt me bepaald niet gerust. Maar ook hier besloten op de 9 weken echo af te wachten. De vorige keer was het idd zo'n schrik na eerst een goede echo. Hopelijk samen op naar de 40, ik duim voor je!!

16. Suzanne68

Stella,ik ga voor jou ook heel hard duimen.Op naar de 40 weken.We kunnen het! ;)

Hier de dag bloedeloos en zelfs met een vlaag misselijkheid doorgekomen.Morgen graag weer zo'n rustige dag.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat goed te horen! En wat goed dat je het gaat afwachten tot 9 weken. Kan me voorstellen dat na zoveel teleurstellingen je er anders tegenaan kijkt en er meer berusting in kunt vinden. Wel klote dat je niet echt blij kunt izjn komende weken.

18. Suzanne68

Vandaag weer buikpijn en een boel gerommel.
    Heb trouwens een nieuwe wcroutine.Ik ga eerst vegen om te kijken of er geen bloed is en daarna pas plassen ;) En gister was ik ergens..daar hadden ze rodig schoonmaakmiddel in de wc gegooit.Wat was ik blij dat ik in de wc had gekeken voordat ik ging plassen :D Het vertrouwen is wel weer een beetje weg.Merk dat ik meer zit te wachten wanneer er weer een mk aankomt,dan dat ik bezig ben met een kindje krijgen.Dat lijkt zo ver weg.
    @Collo...dat is inderdaad jammer.Zwanger zijn zou leuk moeten zijn.Maar ja,het is niet anders.En als hier wel een kindje uitkomt gaan wij het nog meer waarderen dan mensen die moeiteloos een kind kunnen krijgen.Dus dan is het extra speciaal.Maar zover zijn we nog niet.Voorlopig gaan de dagen slopend langzaam en is elk wcbezoek elke keer weer heel spannend.

19. Suzanne68

Oja...voor de mensen hier die me in het echte leven ook kennen.Ik wil het allemaal nog een beetje stil houden tot het echt goed lijkt te gaan.

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne ja jammer he dat het onbezorgd zwanger er niet in zit. Maar top dat je geen bloed meer heb gespot.

Ik voel me er soms een beetje schuldig onder dat ik niet onbezorgd kan genieten en soms nog steeds bang ben.

Deel Deze Pagina