Afspraken 13-6-'12 Suzanne68 echo (7wk5d) 21-6-'12 Kwebbel echo (6wk4d) 25-6-'12 Minimuis echo (22wk5d) 27-6-'12 tulip echo (9wk1d) 28-6-'12 Girafje echo (7 weken)
@Roan...wat mij heel erg heeft geholpen is om gewoon verdrietig en boos te zijn.Ik heb gehuild en geschreeuwd.En er veel over gepraat. Je komt maar hierheen als je je ei kwijt wil hoor.We begrijpen allemaal hoe je je voelt. Vandaag een redelijke dag gehad kwa misselijk.Goed ziek geweest tot een uur of 3.Daarna me zelfs goed genoeg gevoeld om even boodschappen te doen met Suusman.Die trouwens gisteren met bitterballen thuis kwam Alleen als ik te lang op ben word ik elke keer heel duizelig en val ik bijna flauw.Echt niet vergeten te zeggen tegen de gyn morgen.Nu nog vaag misselijk. Zie erg op tegen de echo morgen.Ook al ben ik er vrij rustig onder.Blijf toch erg bang dat er weer iets niet goed is.Fantaseer aan de ene kant erg over een kloppend hartje en een goed gegroeit kindje,maar denk ook dingen als dat ik niet moet vergeten Naproxen bij de Cytotec te vragen.Alhoewel mijn gevoel erover naar postief overheerst hou ik toch wel erg rekening met de andere kant.Nu weet ik na 5 mken ook wel dat we er wel weer bovenop komen als het niet goed is,maar ik duim,bid en hoop de hele tijd dat het nu een keer goed mag gaan.Zie er ook tegenop omdat ik zo beroerd ben en dan zolanmg mijn bed uit moet ,wat eigenlijk amper gaat.Maar ja...als het dan maar weer een goed nieuwsecho is ,zal de misselijkheid ook wel weer beter te verdragen zijn.Ben al zo vaak zo ziek voor niets geweest......Sorry voor het lange egoverhaal.
suus alvast veel suc6, ik herken je gevoel, ik stond gewoon over te geven vlak voor ik moest. girafje, gek he hoe je dingen juist wel en niet doet ivm die miskraam, ik heb ook van die dingetjes hoor.
Suus wat mij erg hielp de dag van de echo was door te denken zo eindelijk weer uit die onzekerheid al was het maar voor een paar dagen. Het gevoel dat het positief is , is wel een goed teken. Ik duim heel hard morgen
Suus, heel veel succes met je echo morgen, ik hoop dat ze je onzekerheid weer een weg kunnen nemen. Ik ben zelf ook alweer onzeker aan het worden...
@Minimuis....we zeggen hier wel tegen elkaar dat we wel heerlijk zullen slapen die dag,omdat hoe de uitslag ook is er een hele berg spanning van je afvalt. @Dreamz....je blijft toch van echo tot echo leven... Weet er iemand eigenlijk of deze echo uitwendig kan?Heb er eens 1tje gehad met 8 weken en die kon wel uitwendig.Niet dat ik inwendig heel erg vind,maar uitwendig toch net iets prettiger.
Suus, kan wel denk ik, ik had ook rond die termijn een uitwendige echo. Moet wel zeggen dat ie inwendig betere plaatjes opleverde.. Ik mag volgende week vrijdag pas weer, dan ben ik 10 weken en zou ik alle termijnen van de mk'en voorbij zijn... Ik hou mijn hart vast...
@Dreamz...ik snap helemaal hoe je je voelt.Wat gaat de tijd dan langzaam. Als bij ons deze echo goed is zijn we net niet de termijn van de langste zwangerschap voorbij.Op 2 dagen niet.Die zwangerschap hebben we alleen geen hele vroege echo gehad,dus geen kloppende hartjes gezien.Ik hou me er maar aan vast dat er toen misschien al een zwak hartje was.Bovendien was het de overgebleven helft van een 2ling en ik probeer mezelf dan maar wijs te maken dat het 2e kindje een klap heeft gekregen van het verdwijnen van het eerste kindje.En nog meer van die onzin die je verzint om jezelf gerust te stellen De rest van de zwangerschappen zijn we blijven steken op 6w3d ongeveer en sommigen nog eerder.Dus als deze echo goed is hebben we de meeste zwangerschappen al ingehaald,behalve die ene dan....
Suus, heel veel succes bij de echo morgen. Ik hoop dat je een mooie echo hebt en je er van kan genieten! Denk aan je!!
@roan wat vreselijk meid. Ik weet zo hoe je je voelt. Dat stille beeld... Blof heeft een liedje 'zo mooi' dat gaat over het verlies van een ongeboren kindje. Ik kon er uren bij huilen... @Suus succes weer morgen. Een goed gevoel lijkt me een goed teken. Nu ik over die bitterballen heb gelezen krijg ik ze niet meer uit mijn hoofd @girafje ik ga dus ook niet meer in bad. Dacht dat ik de enige gekkie was
Ja echt te slopend deze weken... Ik ben ook al 3 mk'en voorbij, only one to go... Gelukkig is er dit topic!
Vind het zo jammer dat ik niet kan genieten van het zwanger zijn. Dat ik niet me kan verheugen op een echo.Kan daar echt heel verdrietig om worden.Ben ook echt heel blij met jullie. Vind het ook zo vreselijk naar voor Roan dat onze angsten voor haar alweer werkelijkheid zijn geworden....
suus, of het uitwendig kan is van jou afhankelijk, van je baarmoeder. Hier lukt het niet met 8 weken bij mare, maar bij jou misschien wel. Ik hoop dat de 9 weken bij mij wel uitwendig kan.
over dat verheugen heb ik ook, kan gewoon echt nog niet genieten van de zwangerschap. Gister mn kannetjes van MvM naar buiten aan het takelen, sta ik ineens oog in oog met de buurvrouw, oeps! Hmm, mag ik een indiscrete vraag stellen?? ja, ben zwanger, o gefeliciteerd ja, we zijn allemaal heel voorzichtig ivm met een eerdere miskraam.. Waarom kan ik niet gewoon dank je wel zeggen en blij zijn...
Afspraken 13-6-'12 Suzanne68 echo (7wk5d) 15-6-'12 Stella echo (10wk) 21-6-'12 Kwebbel echo (6wk4d) 25-6-'12 Minimuis echo (22wk5d) 27-6-'12 tulip echo (9wk1d) 28-6-'12 Girafje echo (7 weken) 03-7-'12 Stella combinatietest (12wk4d)
Ja genieten kunnen we wel vergeten. Ik herinner me mijn eerste zwangerschap nog, toen wist ik nog wat genieten was. Om dan te lezen dan het mis is gegaan bij een forumgenootje zet je weer keihard terug in de realiteit dat het niet zo vanzelfsprekend is dat het goed gaat..
Afspraken 13-6-'12 Suzanne68 echo (7wk5d) 15-6-'12 Stella echo (10wk) 21-6-'12 Kwebbel echo (6wk4d) 25-6-'12 Minimuis echo (22wk5d) 27-6-'12 tulip echo (9wk1d) 28-6-'12 Girafje echo (7 weken) 03-7-'12 Stella combinatietest (12wk4d 04-7-'12 Lyanna gyn+echo (28wk2d)
Roan, kom hier gewoon je hart luchten hoor!!! We weten hier allemaal wat het is omdat we het ook hebben mee gemaakt. We zijn er voor je!!! Suus, succes morgen bij de echo en duimen draaien hier!!! Gistermiddag had ik controle en een echo bij de gyn en alles was goed, kleine ligt zo'n 3 daagjes voor op schema. Hartje klopte goed en heb genoeg vruchtwater, gisteren lag de kleine in stuit. Maar kan nog veranderen natuurlijk en ik vind het nu nog lastig om zelf te voelen hoe het ligt. Mijn bloeddruk was gisteren 120/80 en dus was gyn zeer tevreden en mag ik over 3 weken weer op controle en blijft 2x per dag medicatie voor bloeddruk gelijk. Van mijn pijn in rug/bekken heeft ie niet zoveel gemaakt, maar weet wel zeker dat het nu toch BI moet zijn. Dus ik zal voor de rest zoveel mogelijk naar mijn lichaam moeten luisteren en dingen moeten laten. Ik zal het nog proberen om zonder fysio te doen, maar zag net als het goed is ik wel 35 behandelingen vergoed kan krijgen. Dus eigenlijk misschien beter om wel zo snel mogelijk afspraak te maken. Zal polis nog even goed nakijken. Vanochtend verder nog naar HA geweest voor mijn B12 injectie en bloeddruk was toen zelfs 110/80. Meiden, welterusten en tot later vandaag!!!
Ging net naar de wc omdat ik zo'n buikpijn had.Moest inderdaad voor de grote boodschap.Wat al raar is midden in de nacht,maar vooruit. Met afvegen bloed.Dacht misschien wat bloed met poepen mee.Maar met afvegen aan de voorkant veel bloed.Wel 3 wcpapiertjes vol. Suusman heeft nachtdienst.Ben dus alleen hier.Zal ook nu wel niet gaan doorzetten.Maar denk dat het weer niet goed gaat. Dit is mijn laatste zwangerschap .Dat besluit hadden we al genomen.Word over 3 maanden 44.Dus Suusman en ik gaan nooit samen een kindje krijgen.Ik vind dat heel cru.Maar het is zoals het is.Ik snap er niets van.Waarom het elke keer maar weer fout gaat. Vind het zo oneerlijk allemaal.Het ging juist weer zo goed met me de laatste maanden.Ik begon het leven echt weer leuk te vinden ondanks de onvervulde kinderwens.We hadden ons er al helemaal bij neergelegd dat er geen kindje zou komen.We hadden het er wel zwaar mee,maar we waren al zo ver.En nu weer terug bij af.