Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suus, lieverd toch!!! Wat vreselijk dat je dit nu weer hebt en dan ook nog midden in de nacht en helemaal alleen!!!
    Ik hoop, duim en bid voor je dat je morgen alsnog een mooi kloppend hartje ziet (ook al heb je er nu even niet zoveel vertrouwen in door al dat bloed)!!!
    Voor nu een hele dikke knuff meis!!!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja,je zal het net hebben he.Suusman is 4 dagen thuis.Hoeft alleen vannacht te werken.Vandaag heel de dag thuis geweest en wo/do/vr ook vrij.En precies in die paar uurtjes dat hij weg is.

Nou ja,ben wel blij dat het voor de echo gebeurd.Anders krijg je morgen helemaal zo'n klap in je gezicht.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O meis...veel sterkte, ik hoop dat het gewoon een bloeding is, zoals je wel meer hoort en ik ook vrouwen ken die dat hadden. Gelukkig heb je morgen een echo.
    Maar wat naar dat je nu net alleen bent.. zal je net zien he..
    En wat je zegt over weer opnieuw moeten beginnen als het niet goed zou zijn...zo moeilijk..dikke knuf lieverd, ik hoop op goed nieuws straks. Denk aan je...XXX

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suus lees net je bericht hopelijk is het niks anders dan een gesprongen adertje. Ik duim heel hard hoe laat mag je voor de echo.

5. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Oh Suus, wat ben ik blij dat hier zomaar 3 dames wakker waren om je even te steunen vannacht. Wat een vreselijke stress. Goed dat vandaag die echo is, dan heb je weer zekerheid. Ik hoop met minimuis op een gesprongen adertje. Dat kan best! Knuffel.

6. tulip

tulip Niet meer actief

O suus ik hoop zo dat het niks blijkt en je een mooi hartje ziet straks!

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Bedankt meiden, dat jullie zo lief voor me zijn. Ik ben echt heel erg blij dat ik hier een plekje heb om van me af te schrijven.

Suus, wat een schrik! Ik duim zo voor je dat het niets is, mijn tante heeft bijna de hele zwangerschap door bloedverlies gehad, en mijn nichtje is uiteindelijk kerngezond geboren. Ik duim zo ontzettend voor je, ik vond het zo naar om te lezen....Ik denk aan je!

Hier is de dag vreemd begonnen: ik werd wakker en was vergeten wat er gebeurd was. De klap kwam weer opnieuw. Ik voel me een wrak, van de hele dag huilen gister heb ik een opgezet gezicht en pijn in mijn hoofd en nek. Ik dacht eerst: ik ga gewoon werken, afleiding, maar nu denk ik: bekijk het allemaal maar.

De gyn stelde gister voor om elkaar volgende week dinsdag weer te zien en daar ben ik mee akkoord gegaan maar nu denk ik: zo lang wil ik niet wachten. Het is fout, en het moet eruit. Ik heb er geen vertrouwen in dat het zelf loskomt. Dus ik ga straks even belen of ik misschien vrijdag terecht kan voor het gesprek, zodat ik misschien maandag al gecuretteerd kan worden.
    Heeft iemand tips voor me hoe ik het gesprek met de gyn in kan gaan? Waar moet ik naar vragen, wat moet ik voorstellen met het oog op een volgende zwangerschap?

8. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje, zo lees je een dag niet mee en is er een hoop gebeurd.

@Roan, enorm veel sterkte gewenst, blijf hier maar lekker schrijven als dat helpt!

@suus, ik ga heel hard duimen voor een goede echo voor je vandaag! Het is al vaker gebeurd deze zwangerschap bij je, dus wie weet zegt het nu ook niks....

@hier, helaas ook nog niet echt goed nieuws, nog steeds bruin/roze verlies. Het heeft wel een ander patroon dan de vorige 2 keren toen het mis ging, en het duurt nu ook al langer (vorige keren ging het sneller mis). Dus daar hou ik me maar een beetje aan vast. Heb ook een soort spasme om elke keer mijn tepels te voelen of ze nog wel pijn doen (ben mezelf een beetje aan het martelen), en elke keer als ze dan minder pijn doen dan schrik ik weer. Pfff dit gaan nog lange lange weken worden...

9. tulip

tulip Niet meer actief

Sannez, hopelijk zijn de weken zo voorbij zijn voor je.

Roan, ik zou het eigenlijk niet weten. Iig of ze willen onderzoeken/bloedafnemen misschien dat blijkt dat je ergens tekort aan,hebt?

Suus, hier brandt een kaarsje voor je vandaag.

10. Suzanne68

Heb heel slecht geslapen.Ben nog hondsmoe nu.
    Weet niet of ik nog bloed,want ben nog op mijn bed aan het wachten tot het appeltje gezakt is vanwege de misselijkheid.Die overigens bijna weg is,maar voor de zekerheid spring ik maar niet gelijk uit mijn bed.

Ben erg verdrietig en vooral erg boos.Heb nog wel kleine hoop dat het niets is,maar denk zelf wel dat het niet goed gaat.Ben wel blij dat we vandaag die echo hebben.

11. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Nog even een snel berichtje van mij: ik heb toch besloten het zh te bellen om te vragen of ik eerder bij de gyn terecht kan dan dinsdag. Blijkt dat de enige mogelijkheid vanmiddag om 14.30 uur is. Ik heb er even over nagedacht maar heb toch de afspraak maar gemaakt. Ik heb er geen vertrouwen in dat het uit zichzelf loskomt, en het gevoel naast het enorme verdriet dat nu overheerst is: het moet eruit. Het is niet goed en dat gaat het ook niet worden. Ik wil verder. Dus hopelijk kan ik zsm gecuretteerd worden. Ik hou jullie op de hoogte.

Suus, laat jij ook zsm iets weten? Ik duim zo ontzettend voor je!!!

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suus ik hoop dat je straks een mooi gegroeid prulleke zie. Ik duim dat het bloed ook weg is en dat het gewoon iets onschuldigs is geweest. Maar dat is op dit moment voor jou al helemaal moeilijk om te geloven. De angst om weer te moeten knokken tegen het verdriet nooit kinderen te hebben die kan ik maar al te goed. Maar ik blijf duimen dat die angst ongegrond is.

13. Suzanne68

Geen nieuw bloed in ieder geval.

14. Suzanne68

Ik moet trouwens om 10 over half 2.
    Suusman kan ook maar 4 uurtjes slapen.Erg handig.
    Denk dat ik wel weet wat wij vanmiddag gaan doen hier.

15. Suzanne68

@Roan...wat fijn dat je zo snel al terecht kunt.

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Suus, als je naar het toilet bent geweest voor ontlasting, kan het makkelijk zijn dat er een adertje is gesprongen.
    Het hoeft echt niks te betekenen, je bent hartstikke goed doorbloed nu.
    Ik snap je onzekerheid wel als geen ander, ik hoop dat je een hele mooie echo krijgt met een mooi gegroeid ukkie.
    Ik steek hier een kaarsje voor je aan.

Roan, groot gelijk, ik zou ook geen tijd willen verspillen en verder willen. Sterkte.

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Roan, wat fijn dat je zo snel terecht kan. Sterkte en knuff!!!

Suus, gelukkig geen nieuw bloed en hoop dat je straks weer een mooi kloppend hartje ziet. Hier brandt ook een kaarsje!!!

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Roan groot gelijk sterkte bij de gyn vanmiddag.

19. Stella80

Stella80 Niet meer actief

@roan oh wat herken ik dat gevoel dat je gewoon verder wilt. Bij mij in het zkh duurde het (nadat de cytotec mislukt was) nog 1,5 week voor ik terecht kon voor curretage. Hoop zo dat je snel mag!

@suus ik denk aan je om half 2. Als ik jou was zou ik die hoop vasthouden. Nu geen bloed meer en nog steeds zo misselijk zou toch een goed teken moeten zijn! Iig heb je vandaag duidelijkheid, dat is sowieso fijn!

20. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    @suus ik hoop dat alles goed is en dat je toch een beetje gerustgesteld zal zijn maar als het bloeden gestopt is is dit zeker al een goed teken!

ik hou het forum in het oog zodat ik kan zien hoe het geweest is, ik duim voor jullie

Deel Deze Pagina