suus, o gelukkig geen nieuw bloed, maar snap hoe bang je bent... roan, heel veel sterkte vanmiddag, hopelijk een fijn gesprek met acties om naar toe te leven..
Suus, nog een half uur. Echt naar dat je bloedverlies had. Bij mij was t gisteren ook tijdens ontlasting en daarna over. Dus dan is t hopelijk gewoon een vaatje. Duimen draaien voor je. Roan, sterkte vanmiddag. Fijn dat je vanmiddag al terecht kunt.
Ik ook!! Duimen draaien op volle toeren hier! Suus, laat je snel wat weten? RoAn, sterkte in het ziekenhuis, wel groot gelijk dat je er nu wat aan laat doen. Ik heb inmiddels vk gesproken en heb 27 juni echo met 7wk, dus die kan toegevoegd worden aan het lijstje. Nu maar heel hard duimen dat ik die 7 weken ga halen met dat gekke roze/bruin verlies van mij...
Oh, nog geen nieuws van Suus!!! Heb nog tot 15.15 om te kijken en dan moeten we eerst naar de kapper!!!
Helaas...niet goed. Weet verder niet wat ik erover moet zeggen.Op verzoek Cytotec en Naproxen meer naar huis gekregen.Moest daar iets slikken om alles week te maken en dan morgenmiddag rond een uur of half 3 de pillen inbrengen. Vruchtje was nog een of ander vaag gebeuren en maar 0,6 mm gegroeit tov de vorige keer.En deze gyn zei dat het vorige keer ook al te klein was.Ben godzijdank niet zo heel misselijk meer. Dus dat was het dan voor ons.Definitief geen kindje.
G*dverdeg*dver, sorry maar moet het er even uitgooien. Waarom nou, waarom zo oneerlijk allemaal!!! Lieve Suus, weet ook even nu zo snel niks te zeggen. Héél veel sterkte meis en dikke knuff!!!
Lieve suus woorden schieten hier te kort wat is dit weer oneerlijk. Ik zit met tranen in mijn ogen en weet zo goed hoe jij je nu moet voelen. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Dikke knuffel vanaf hier. Heel veel sterkte
Ahhh neeeee!!!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....ik hoop dat jullie dit ooit een plekje kunnen geven...dikke knuffel!
O Suus.... ik had het zo gehoopt voor jullie.... zo blij als ik voor je was, zo erg vind ik het nu... dikke knuffel lieverd...
Wat fijn om te lezen dat jullie elkaar hier zo goed steunen. En wat lees ik toch weer allemaal vervelende verhalen. zelf zit ik ook erg in de onzekerheid. ben sinds 7 weken zwanger. Natuurlijk dol gelukkig . maar ben ook heel erg bang (heb vorig jaar maart een mk gehad) afgelopen vrijdag liep ik samen met mijn vriendin de makro. Tijdens een wc bezoek had een wat bloed verlies, snel naar huis, douche om kleden en toch voor de zekerheid even de verloskundige gebeld. Het klonk nog erg onschuldig volgens haar dus toch even afwachten. Vrijdag avond voor t slapen gaan had ik nog een lichte bloeding maar daar is het bij gebleven. Zaterdag ochtend werd ik wakker meteen even checken! niks in mijn maandverband eenmaal op de wc aangekomen en toen kwam er best wel wat bloed verlies. (helder rood) Toch weer even de verloskundige gebeld . en mocht gelukkig langs komen! Een inwendige echo gemaakt, alles moeilijk te zien. Alleen ze vond me baarmoeder zo groot. met de echo op mijn buik zag ze 2 vruchtzakjes!!! alleen nog geen vruchtjes in de zakjes. ?!?!?! (dus ook geen hart actie) Het kon zijn omdat ik nog pril zwanger ben dat dit niet zichtbaar was. Ook heeft ze een controle van me baar moeder gedaan en deze was netjes zwanger en zeker niet bezig met een miskraam! ben naar huis gestuurd om het aan te kijken en een week later weer langs te komen. me bloed verlies bleef ook weg tot zondag avond! He bah! weer helder rood bloed verlies en dit bleef aan houden tot Maandag avond, nu is het ondertussen woensdag middag en nog steeds geen bloedverlies meer gehad. en trouwens tijdens de bloedingen ook geen buikpijn krampen of gekke dingen! Mag nu vrijdag terug voor n controle!!! nu mijn vraag Kan iemand mij wat meer zekerheid geven???
wel voel ik sinds me eisprong al zwanger. gevoelige borsten, moe.... en na mijn bloedingen is dit gewoon gebleven! zelfs mijn buik wordt voller.....
@Mamatjevan...wat naar al die onzekerheid.Denk dat alleen een nieuwe echo je meer zekerheid kan geven.Heel veel sterkte! @iedereen...bedankt voor de knuffels en het meeleven! Ik blijf hier duimen voor de andere zwangere dames.