En toen ik mijn berichtje neer zette, dacht ik ook: misschien wordt het tijd voor een nieuw topic, ik wil hier niet voortdurend met mijn verdrietige berichtjes meiden die wel weer zwanger zijn, van hun roze wolk afhalen...
Hmja ik heb het aangedurfd om een echo te plannen met 7 weken op 2 juli, maar dat is hier nu even niet belangrijk
Het voelt nu zeker allemaal dubbel, misschien gewoon even afwachten wat Suus in gedachten heeft of wil met dit topic.
Ik zou het fijn vinden als jullie gewoon doorschrijven en kom zelf ook wel af en toe nog schrijven.Als de zwangere dames het tenminste niet te moeilijk vinden om verdrietige dingen te lezen,want kan me voorstellen dat dat misschien ook niet fijn is.Wil zelf wel heel graag weten hoe het met de rest gaat. @Roan...dikke knuf!Het is ook allemaal heel zwaar voor je.Je mag best zelfmedelijden hebben hoor.Denk trouwens niet dat je het zo moet noemen.Het is ook een groot verdriet. Hier gaat het k*t.Om 2 uur mogen eindelijk de pillen erin.Zie er allemaal erg tegenop,omdat ik me al niet zo lekker voel.Ben gisteravond gewoon weer heel misselijk geweest en werd vannochtend ook niet al te lekker wakker.Ben blij als het lichamelijke stuk weer achter de rug is.
suus, knap en anders roep je maar als het niet gaat. roan, zeker niet, we weten toch allemaal wat het is...en ik vind het niet vervelend hoor, we weten hoe het kan lopen en het is voor allen van ons (oke minimuis zit wel goed) nog afwachten hoe het loopt. mamavsimone, goed!! Spannend, hopelijk is de tijd zo voorbij.
Suus natuurlijk blijven schrijven en door hier te blijven schrijven blijf je het beste op de hoogte. Waarom mag je die pillen pas vanmiddag opsteken. Het is begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk achter je wil laten. Roan zo moet je niet denken je heb verdriet en dat is heel begrijpelijk geef er gewoon aan toe dat is het beste voor jezelf anders ga je er aan onderdoor. Mamavansimone echo's ze blijven dood eng volgens mij is dat toch wel een tik die je eraan overhoudt maar ik duim voor je
Eigenlijk vind ik het wel erg moeilijk om verdrietige dingen te lezen en ik heb dan ook besloten om niet meer hier te schrijven. Heel veel sterkte..
Suus, ik vind het ook knap van je. En ik wil hier ook graag blijven schrijven en iedereen met verdriet en ook vreugde steunen. Ik hoop dat het snel doorzet met de pillen, weet dat ik aan je denk en je in ieder geval een grote digiknuff geef!!! Roan, het is heel moeilijk allemaal en vooral nu suus het al voor de zoveelste keer meemaakt. Maar elk verlies is een verlies en brengt voor iedereen veel verdriet met zich mee. En wij zijn een "lezend" oor en hopen je er toch in te kunnen steunen net als bij suus. Mamavansimone, spannend en hoop dat de tijd snel omgaat en je wel een goede echo mag hebben.
Dreamz, heel begrijpelijk en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en dat alles goed mag blijven gaan.
@suus, knap van je, en ik sluit me aan bij Lyanne, ik hoop dat de pillen snel hun werk doen, want je nu ook nog lichamelijk slecht voelen daar zit je niet op te wachten. @roan, je mag best gefrustreerd zijn hoor. Ik heb op dit moment heel veel zwangere vriendinnen om me heen en hoe blij ik ook voor ze ben, af en toe gaat het duiveltje wel op mijn schouder zitten: waarom zij wel en ik niet.... @mamavansimone, ik zat gisteren ook te bibberen voor alleen al het maken van een afspraak, stom he? @Dreamz, heel begrijpelijk, iedereen moet hier zelf zijn keuze maken. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat alles goed gaat! Als je toch weer behoefte hebt: altijd welkom! @hier, het voelt echt heel stom om nu over mijn kleine kwaaltje te schrijven, maar aangezien suus het ook graag wil weten doe ik het maar gewoon. Helaas wederom een dag begonnen met bruin/roze verlies en het lijkt toe te nemen. Gisteren was het erg weinig. Het duurt nu al een stuk langer dan de vorige keren, toen was daar alleen het echte bloed en de miskraam, dus wie weet. Ik schommel tussen de ene dag vol vertrouwen, terwijl ik de volgende dag in de put zit. Vorige keren wist ik meteen al dat het niet goed zat en op één of andere manier lijkt het nu anders te voelen. Ik weet het ook niet....
Dreamz, jammer dat je niet meer meeschrijft maar ik begrijp het wel. Vond het leuk dat we ongeveer even ver waren, dus wie weet kom je ik je een ander topic weer tegen. Suus het is twee uur geweest, hopelijk gaat het goed met je. Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat het helemaal niet fijn is om positieve berichtjes te lezen als je zelf midden in een miskraam zit... Hier gaat het minder vandaag, voel me denk ik een beetje zoals jij Sannez. Morgen weer een echo en ik zie er weer als een berg tegenop. Ben vandaag helemaal niet zo misselijk en ook mijn borsten lijken minder pijn te doen. De vorige keer dat de kwaatjes afnamen hoopte ik dat het kwam doordat ik richting de 12 weken ging, maar het was gewoon mis. Kan me ook helemaal niet concentreren op mijn werk. Bah!
@ suus: hoop dat je lichamelijk een beetje snel opknapt. Hoop dat het helpt voor je om alles op te schrijven en dat je zo alles een plekje kunt geven .....ooit
Laat even mijn neus zien om te zeggen dat het goed gaat. Was bij eerste kramp vruchtje al kwijt.Ben nog niet helemaal klaar.Krampen is wel zo goed als weg nu.Nu beetje het gevoel alsof er een trein tegen mijn buik is aangereden.Weet niet of er nog meer komt,maar dacht zal even laten weten dat het goed gaat hier.Wil niet dat jullie je ongerust maken.