Stella en tulip Succes vandaag met de echo ik duim voor jullie. Dreamz het is ook oneerlijk er zijn zoveel kinderen die verwaarloosd worden of mishandeld en er zijn zoveel vrouwen met ontzettend veel verdriet want als dat kindje bij 1 van die vrouwen was geboren had het zoveel liefde gekend. Ik heb er geen woorden voor. Sterkte
Dank je wel Minimuis! Ik ben vanochtend maar gaan werken om de dag wat sneller door te komen. Ik voel me nog steeds beter (minder moe en misselijk) dan een paar dagen terug, maar voel gelukkig ook nog steeds wat in mijn buik en banden. Ga er dus heen met een 'het kan vriezen, het kan dooien' gevoel. Met goed nieuws ga ik zo'n ontzettend gat in de lucht springen!
@ dreamz: het is zeker oneerlijk dat er kinderloze paren zijn terwijl er genoeg kinderen geboren worden bij ouders die niet voor ze zorgen! Ga ook lekker een weekend weg en hoop dat als ik maandag avond alle berichten lees dat er alleen maar postieve berichten zijn! Goed weekend allemaal!
Ik kan om 13.00 uur bellen Suc6 met wachten stella en met goed nieuws komen he, anders wordt het voor iedereen hier wel spannend. Sannez, hopelijk blijft het hierbij..
Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ga jullie wel verlaten, het is te confronterend. Voorlopig nemen wij een hele lange pauze en gaan we daarna kijken hoe we ons voelen... Liefs
@Dreamz...veel sterkte de komende tijd en als je je verhaal kwijt wilt dan ben ik maar een pbtje ver weg. @all...weet niet zo goed of ik hier nog moet schrijven.Vind het lastig.
Susanne en Dreamz ik zou het ook niet kunnen met die moeilijke keuze die jullie te maken/gemaakt hebben. Schrijven zou moeten helpen om je hart te luchten of je twijfels of plezier te delen. Het moet je wel wat opleveren, en jullie moeten zeker niet voor ons schrijven/meelezen! Suus, ik zou het ook snappen als je het topic laat sluiten, het is wel erg confronterend en verdrietig allemaal.
Ik heb er zelf wel behoefte aan om hier nog te schrijven,maar ja,,de eerste tijd gaat dat alleen maar verdrietig zijn.En dat wil ik jullie niet aandoen.Vandaar dat ik het lastig vind. Aan de andere kant denk ik dat dit topic (helaas) wel meer verdrietige verhalen gaat kennen en voelt het voor mij ook naar dat die meiden dan niet meer zouden kunnen schrijven.Maar het blijft een dubbel topic zo natuurlijk.
@ suus en dreamz. Ik heb er zelf geen moeite meer als er af en toe verdrietige verhalen staan. Helaas weten we allemaal ook dat dat erbij hoort. En voor mij geldt dat - hoewel nog steeds zwanger - de twijfel dat het misgaat er continue is. Ik merk dat ik het heel fijn vind om me onder 'lotgenoten' te bevinden, maar begrijp het ook als het voor - zwanger of niet zwanger - ook lastig kan zijn als het dubbel is. Ik laat het aan jullie wat er met het topic gebeurt. Maar sta open voor alle leuke, minder leuke en verdrietige verhalen. Iig sterkte met verwerken en het verdriet.
@Suzanne68..ik heb het nu pas allemaal gelezen en ik vind het zo naar voor jullie!! ik zat laatst met iemand tepraten hoe oneerlijk het is dat mensen die geen kinderwens hebben waarbij het toch goed gaat en waarvan de kinderen geen levenhebben...mishandeld, misbruikt etc...het is niet eerlijk! dat vind ik en ik denk dat er meerdere dames zo denken.. ik wens jullie het aller allerrr beste... lieve Groet..vanuit hier..
Dreamz ik begrijp het maar al te goed hoor dat je afstand neem. Heel veel sterkte. Suus ik kan ook wel tegen het lezen van verdrietige verhalen had alleen zo graag gezien dat je mij gevolgd was de rest waar het bij fout is gegaan natuurlijk ook .
Thanx lieverds! Nou ik ben intens verdrietig dus.Mag maandag fijn een gesprekje hebben met de gyn over hoe en wanneer weer beginnen met de pil.Mocht niet al nu beginnen.Staat in mijn bijsluiter ook dat ik moet overleggen met een arts.Dus.... Gaan vandaag het vruchtje begraven in een mooi doosje in de tuin.Vind het wel naar,want we hebben concrete plannen om te gaan verhuizen.Wil er graag een iris op planten,want ons kindje had als het een meisje had geworden Iris geheten.Maar ja,kleine kans dat de nieuwe mensen dat allemaal laten staan.Dus dat vind ik erg moeilijk.En ik ben eigenlijk helemaal niet van het zweverig typ.Maar vind het naar het achter te moeten laten.Sorry,maar dit is wat me bezig houdt. Huil heel veel ,maar weet dat dat goed is. Voel me lichamelijk goed.Was al druk aan het opruimen hier,maar door Suusman weer mijn bed in gebonjourt. Zijn druk aan het plannen en fantaseren over een reis naar Corsica in september.En gaan volgende maand met de bank praten over een mooi koophuis wat we gezien hebben. En ondertussen draaien de duimen hier op volle toeren voor Stella. Kan overigens mijn verdriet goed scheiden van blije verhalen hier.Lees juist heel graag dat het bij jullie wel goed blijft gaan.Dat wil ik zo graag...dat jullie allemaal een lief kindje krijgen.
nou de vk gebeld, ze was niet op de praktijk heeft wel een uitslag parvo binnen zien komen, maar kon dus niet met zekerheid zeggen dat het de mijne was. Daar belt ze mij vanmiddag over terug, maar de kans is groot dat het de mijne is natuurlijk. Die was 2x negatief. Dus nu geen actief parvo virus, maar ook niet immuun. Daar baal ik eigenlijk behoorlijk van en maak mij nu wel zorgen.
Suus wat goed wat je doe met het vruchtje zo kan je toch afscheid nemen en heb je een plaatsje om naar terug te gaan zolang jullie daar nog wonen iig. Je gaat weer aan de pil dat is wel een heftige beslissing ik snap het wel hoor dan heb je rust is er ook niet iedere maand toch nog die stille hoop. Die is toch wel het ergst. Ik hoop dat je het allemaal een beetje kan plaatsen en er rust in ga vinden. Dikke knuffel