@Minimuis...je kindje merkt er niets van hoor,dat jij niet geniet. Het is vooral voor jezelf zo jammer.Maar schuldig voelen is helemaal nergens voor nodig.Dan voel je je dubbel rot.En je geniet niet en je voelt je schuldig.Dus die laatste zou ik lekker laten vallen Als je het zo vaak mee hebt gemaakt als jij dat het niet goed gaat,wil het er logischerwijs niet zo goed in dat het nu wel goed gaat.Ik zou me ook van gekheid geen raad weten als het ineens wel goed gaat.
Heb ook nog leuke dingen te vertellen trouwens. Komt net de buurman aan met allemaal zware stenen potten voor de tuin.Handig als je het stil wilt houden en niet te zwaar wilt tillen.Heb maar gezegd dat ik door mijn rug ben gegaan.Vervolgens zegt ie dat ik even mijn appelbomen met gif moet bespuiten En mijn darmen maken het zwanger-zijn-rommel-geluid.
mooie Banner . En bedankt voor de opbeurende woorden soms hebben we gewoon even een schop onder ons kont nodig . Maar het blijft fijn dat je nu een beetje vertrouwen heb en dit gaat wel groeien hoor dat is hier ook langzaam aan gebeurd. Nu maar wachten tot dat ik het eindelijk voel en jij je eerste goede echo heb
Haha suus goed bedacht en gif spuiten doe dat nu maar niet laat suus man dit maar even doen. Ja wat je allemaal niet moet verzinnen om het niet te vertellen. Heb je het al wel iemand verteld of weet verder nog niemand het.
Alleen een paar echt goede vriendinnen,sommige meiden van hier en mijn moeder weten het.De rest hoort het wel na de goede echo (zei zij vol vertrouwen *kuch kuch*) Ja,leuke banner he.Dacht plaatst hem gewoon.Staat altijd zo gezellig. Heb niet alle meiden van hier verteld trouwens dat het toch goed lijkt te gaan.Omdat bij sommige het allemaal nog steeds niet lukt en wil ze geen pijn doen.Dus mochten ze het hier lezen...het is niet rot bedoeld.
Mijn baarmoeder rommelt als een gek en net weer wat bruinverlies met afvegen.Al mijn miskramen begonnen zo.Als ik ongesteld moet worden rommelt mijn baarmoeder ook altijd zo erg.Ik geloof er niet meer zo in Nou ja...beter nu dan over een paar weken denk ik dan maar weer.
Zeg baarmoeder van Suus, hou eens op met rommelen! Echt niet leuk...die onzekerheid..ik hoop dat je nu gewoon eens rommelt zónder dat het mis gaat. Dikke knuf meis, voor alle spanning en onzekerheid. XXXXX
Dankjewel Lotuss. Ben echt helemaal overstuur.Voel aan alles dat het gewoon weer niet goed gaat.Heb Suusman gebeld,maar die kan er niet zoveel mee.Die zegt alleen maar dat het allemaal normaal is en dat het wel goed komt.Maar het voelt precies als de vorige keren.Toen was ik me ook rot aan het googlen op bruinverlies en rommelende baarmoeder en al die keren wist ik al hoe het af ging lopen.Ben nu ook gestopt met zoeken.Het voelt gewoon niet goed...dat valt ook niet uit te leggen verder.Loop me ook heel de week al groot te houden en dat komt er nu allemaal uit.Ik vind er niks aan zo.We waren zo ver met verwerken en alles en strakjes zijn we weer terug bij af.....
Heb even mijn eigen berichten terug gezocht op zp.De vorige keer duurde het vanaf dit gevoel tot aan het bloeden ongeveer een week.Mijn testjes werden wel al snel lichter destijds.Ik weet dat dit allemaal stom klinkt,maar het is precies hetzelfde gevoel wat ik bij de andere vroege miskramen had en precies hetzelfde gevoel wat ik heb als ik ongesteld moet worden.
Dankjewel! Lekker opbeurend trouwens om mijn eigen topics terug te lezen. En inderdaad 2 keer een topic over dit rare gevoel in mijn bm en 2 keer met dezelfde afloop.
Hoop zo dat je ongelijk hebt. Heb zelf trouwens bij al mijn zwangerschappen bruinverlies gehad. En alleen de laatste is mis gegaan. Die twee ervoor gingen prima. Dus het kan er ook gewoon bij horen. Ook dat zware gevoel in je bm had ik bij de goede zwangerschappen ook. Pfff, wat ellendig dit. Wil je ook geen valse hoop geven maar ook niet dat je het opgeeft.
Suus wat jammer dat je positieve gevoel weer weg is. Ik hoop dat het gewoon zelf bescherming is wat je nu voelt en denkt. Waarom is het toch allemaal zo moeilijk. Ik blijf voor je duimen Dikke knuffel
Dankjulliewel!Lief van jullie dat jullie zo meeleven.Dat zeg ik geloof ik wel erg vaak,maar vind het echt heel fijn.Voel me een beetje een zeurdoos. @Collo...bedankt voor de geruststelling over het bruinverlies. @Tulip ....heb geen testjes meer.Ga er morgen wel 1tje halen.Is een goed idee om te testen voor geruststelling. Iedereen echt heel erg bedankt!
Voel je geen zeur doos het is gewoon de onzekerheid en die mag je best delen waar moet je het anders doen en daar is het forum toch voor om elkaar te steunen. En wat zei je ook alweer tegen mij het is al zo vaak verkeerd gegaan dat je er al bijna niet meer in kunt geloven.
Oja,dat heb ik tegen je gezegd.Maar voor een ander weet ik het altijd heel goed Ben nu wel weer rustiger.Het zwangerschapsverschijnsel " stemmingswisselingen " is in ieder geval goed aanwezig. Ik zal de komende weken nog wel meer komen zeuren hier ben ik bang. Rare gerommel nog niet weg,maar geen bloed meer en ben ook een beetje misselijk.Dit worden lange lange weken
Update.Wel behoorlijk buikpijn.Vooralsnog geen bloed vandaag.Zelfs niet na de grote boodschap,die er haast niet uit wou.Misselijk en zere borsten.Voel me zwangerder dan ik zou verwachten met deze termijn.Misschien ben ik toch iets verder dan ik denk?Voel me iig voor het eerst heel erg zwanger.
Goed nieuws dus dat is mooi om te lezen zo op de maandag morgen. En die buikpijn hoor erbij dan is je baarmoeder lekker aan het oprekken.