roan, fijn dat je helemaal schoon bent. minimuis, mooi dat alles goed was, vervelend van dat vocht! girafje, dat hoeft echt niet zolang te duren hoor, max 5 werkdagen en als er iets aan de hand is weten ze het de volgende dag al, heb het bij mijzelf en een vriendin gezien. Ff achteraan bellen dus. Het moet op kweek dus sowieso max 5 werkdagen. Ik zit nu op 9 weken en 1 dag. Ik moet zeggen dat het nu allemaal wel goed voelt hoor.
Even een klein berichtje, maar hier wonder boven wonder ook een goede echo! Hartje klopte en kindje was goed van grootte! Geschat was 7wk2dg! Ben heel blij, had het echt niet verwacht na die continue roze en bruine afscheiding. Er lijkt een klein hematoom te zitten bij de baarmoeder wat het bloeden waarschijnlijk veroorzaakt. Een hele opluchting! Ik ga even genieten van het onverwacht goede nieuws
Sannez jij ook gefeliciteerd met je goede echo en ga er inderdaad maar lekker van genieten. Tulip mooie banner
minimuis sannez, o wat fijn en wat lijkt het mij een opluchting dat het bloeden een "reden"heeft, dan is het nog niet leuk, maar zit je misschien niet telkens in de stress.
@ sannez: super nieuws! Geniet ervan meid! @ tulip: bedrijfsarts had het over 10 dagen. Wacht rustig af. Mooie banner.
@ Girafje, oef dat is even minder de 5e ziekte. Hopelijk heb je niets. @ Minimuis, gelukkig was alles goed! @ RoAn, ik had een B12 tekort en daardoor miskramen. Maar meestal gebeuren die dan al vlak rond NOD. Had je op B12 laten prikken? Zo ja, wat was de waarde dan? (ze zeggen vaak het was goed, maar dan blijkt het dus niet goed te zijn) Als er iets bij jou is denk ik eerder aan een stollingsprobleem of immuunprobleem. Maar wel fijn dat je schoon bent en er weer een eitje groeit. @ Sannez, jij ook al een haematoom. Je weet wel dat je een beetje rustig aan moet doen, zodat het vruchtje lekker blijft zitten? Fijn hoor dat het goed gaat verder. @ Stella, met jouw termijn voel je bij je eerste kindje de baarmoederrand nog niet. Volgens mij voelde ik wat rond 13 weken. En dat was al vrij vroeg. @ Tulip, jeej een banner! Super de goede echo! Hier alles goed, zijn gangetje, dikke buik, zwangerschap al bekend gemaakt aan de buitenwereld! Verder nog een week en 2 dagen tot de GUO kan niet wachten zeg.. en hebben besloten het geslacht niet te willen weten, alles is welkom ik laat me verrassen
@tulip en minimuis, jullie ook goede echo`s fijn!!!! @girafje, dat zijn spannende dagen voor jou, hopelijk heb je niks! @babyengel, ze hebben tegen mij niks gezegd van rustig aan doen. Het is ook maar heel klein (1 cm bij 0,5 cm), dus ze verwachtte dat het vanzelf dichtgedrukt zou worden door een groeiende baarmoeder. Bovendien ben ik momenteel toch niet tot zoveel in staat, haha! @roan, fijn dat je schoon bent en hopelijk is het snel weer raak! Hier nog steeds erg blij, maar ook de twijfels zijn er natuurlijk nog steeds. Maar de kans dat het nu goed gaat is gewoon heel groot en dat is fijn!
Girafje heel veel succes bij je echo. Sannez die twijfels zul je nog wel een tijdje hebben helaas. Hier ging het altijd de eerste 2 a 3 dagen goed en dan sloeg de twijfel weer in alle hevigheid toe.
@ minimuis: dank je wel! Nog een uurtje en dan ga ik richting vk. Als ik dan klaar ben ga ik eerst nog ff mijn dochter ophalen bij mijn zus en kom dan met goed nieuws (hoop ik)
Hoi allemaal, Even snel een berichtje, ook al is er niks spannends te melden. Ik ben de mijlpaal van 6w3d voorbij. Op de een of andere manier had ik een soort fanfare verwacht maar uiteraard is die dag geruisloos voorbij gegaan Maandag een echo, ik ben zo benieuwd!! Ik heb tig symptomen inmiddels, ontzettende vreetbuien, heel moe en misselijk en maagzuur. Heerlijk!
mamavansimone, haha fijn dat je zo van je kwaaltjes geniet. Had ik ook hoor. Maar nu ik inmiddels alleen maar leef op bouillon, mariakaakjes en fruit is het wel een beetje minder
Oh spugen doe ik gelukkig niet, maar ik ben wel beroerd de hele dag. En ik mag er nog niks over zeggen op mijn werk, pffff Vandaag heb ik in de pauze snel 2 cheeseburgers gehaald bij de Mac, zoo slecht maar wel even lekker. Ik had de hele week al zin in slechte dingen dus nu mocht ik er even aan toegeven van mezelf.
Oe niet beginnen over de Mac. Nu heb ik er ook trek in! Ik kan overigens ook niet zo goed eten sinds een paar weken, door gingivitis doet alles zeer en smaakt al mijn eten naar karton.. Af en toe wat daagjes dat het wel smaakt, dan bunker ik ook wel wat meer.. Sannez, dat is inderdaad gelukkig maar een klein haematoom. Nadat ik al flink wat bloed was verloren, was die van mij 8x3x4 cm. Veel groter dan mijn kleintje toen was. Als je roze en bruin blijft verliezen geen zorgen om maken verder. Ik heb ook rood verloren en is goed blijven gaan.