Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Minimuis: Dacht dat ik het goede nieuws vanmiddag ook hier gepost had. Blijkbaar in de haast toch niet. Hartje klopt inderdaad en ben helemaal happy!

Ben eindelijk weer thuis!
    Vanmiddag na de vk eerst mijn dochter opgehaald en het goede nieuws aan mijn zus vertelt.
    Die was super blij en het spookte al een beetje door haar hoofd.

Daarna naar mijn ouders gegaan met wat lekkers. Mijn dochter had haar pop mee en die had een romper aan met I hartje Zus. De boodschap was natuurlijk meteen duidelijk.
    Mijn moeder vloog me letterlijk om mijn nek zo blij was ze. Zij hadden het ook al gedacht.
    Daar lekker blijven eten en toen door naar mijn schoonouders. Ook weer de pop mee en daar duurde het even voordat ze de boodschap lazen. Toen ze het door hadden, waren ze ook super blij.
    Voor mijn ouders wordt het nu kleinkind nr. 7 en voor mijn schoonouders nr. 2
    Ga nu nog even genieten van een bakkie thee en dan lekker naar bed! Zal vanavond heerlijk slapen!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Girafje
    Klasse meid! Ben blij voor je!

3. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd girafje! Dat is goed nieuws!

4. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Gefeliciteerd Girafje! Wat een supernieuws, en leuk om zo te delen met je ouders en schoonouders!

@mamavansimone haha de fanfare! Heel herkenbaar :)

@babyengel gister ook gezondigd bij de Mac. Maar alles smaakt daar sowieso naar karton realiseer ik mij altijd achteraf ;) Van gingivitis (?) heb ik nog nooit gehoord, hopelijk niets ernstigs!

Hier vandaag naar de huisarts geweest om te testen op blaasontsteking. Ik moet namelijk werkelijk de HELE tijd plassen. Testje gedaan en geen blaasontsteking. Dan zal die buik toch wel echt aan het groeien zijn :D

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hoi meiden,
    Iedereen met goede echo's: gefeliciteerd!

Ik wilde even laten weten dat ik waarschijnlijk de komende tijd even wat afstand neem van dit topic. Ik merk toch dat ik het best moeilijk vind om jullie goede nieuws te lezen, hoe zeer ik het jullie ook gun. Ik blijf jullie volgen maar zal niet veel posten. Hopelijk heb ik over een tijdje ook weer goed nieuws..

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Roan heel veel sterkte en neem de tijd voor je zelf. Ik duim dat je heel snel weer zwanger ben en dat het dan wel goed ga.

7. Stella80

Roan, begrijpelijk hoor! Een hele dikke knuffel en ik duim zo voor je dat er binnenkort weer goed nieuws is!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ roan: hoop dat afstand nemen je rust geeft en dat je snel met goed nieuws mag komen! Dikke knuffel!

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb een hartje zien kloppen! Alles is goed, en over 3 weken krijg ik een termijnecho! Jippie!!!

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Mama van simone gefeliciteerd met je goede echo. Wat fijn om weer zoveel goed nieuws te lezen

11. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik ben helemaal niet meer bang om het kwijt te raken. Het voelt gewoon goed en de vorige keer was gewoon pech. Na de echo van 23 juli wil ik het bekendmaken aan de wereld :) Nu manlief nog overtuigen, die riep dat hij tot 12 weken wilde wachten, pfffff

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dat het goed voelt is al heel positief. Het is fijn als je zo kan genieten van je zwangerschap hier gaat dat wel steeds beter al is het nog steeds moeilijk. Ik begin hem nu te voelen dus gaat het allemaal wat makkelijker

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamasimone: Hoera! Geniet ervan meid!

14. tulip

tulip Niet meer actief

mamavansimone, geweldig!!

Fijn he dat goede gevoel, ik had het nu ook van begin af aan. Mijn vk vind het heel bijzonder en volgens haar sta je dan dicht bij je eigen lichaam.
    Hoe dan ook, tis hartstikke fijn.

Ik ben vandaag tussendoor even terug geweest. Het hele weekend buikpijn gehad en ik voelde mij er gewoon niet lekker bij. De vk snapte het volkomen en ik mocht meteen komen. Alles in orde. Moet wel ff urine afgeven bij de ha voor evt. blaasontsteking te checken.

15. tulip

tulip Niet meer actief

o ja wachten met vertellen, das hier geen optie meer. Of ik moet mij in huis opsluiten;)

16. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden ik lees allemaal positieve verhalen.

Ook hier voelde het steeds goed, tot vandaag.
    Bij ontlasting had ik bloedverlies. Heb ik weleens vaker, maar nu was het meer.
    Wel een keer of 4 naar de wc geweest en met vegen bloed aan t papiertje.
    Ben best in paniek, de miskraam is dan toch nog best vers en de angst zo groot.
    Morgen gelukkig een echo, maar helaas geeft een echo mij geen volledig vertrouwen, want vorige keer had ik drie goede echo's en toch een miskraam.

Ik laat t jullie morgen weten hoe de echo was.

Liefs Kwebbel

17. Stella80

Ha Kwebbel,

Ik weet zo hoe je je voelt! Ieder bloedverlies is weer schrikken. Hier drie keer gehad na toiletbezoek en iedere keer heb ik dan een flinke dip. Zeker nadat ik er de vorige keer ook pas met 12 weken achterkwam dat het mis was (hartje al wel gestopt met 9,2). Veel mensen feliciteren mij nu al met de 12 weken, maar ik wil een echo zien to prove it!
    Morgen heb ik de nekplooimeting dus ik ga heel hard voor ons duimen. Als het goed is mag ik eindelijk iets kopen van mezelf. Sowieso wordt het dan zo snel mogelijk een zwangerschapsbroek want mijn buik begin nu flink hard te groeien :)

@mamavansimone gefeliciteerd met het goede nieuws! Heerlijk zeg en een supergoed teken dat je er zo'n vertrouwen in hebt!

18. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stella, helemaal herkenbaar. Ik had met 12 weken en een dag een goede echo en met 12.4 verloor ik het kindje.
    Dus ik heb nog wel 5 weken te gaan voor ik me enigszins veilig voel.
    Merk dat het de mk nog behoorlijk vers voelt. Heb al wat jankbuien gehad vanavond. Maar voor nu lijkt het bloeden gestopt en de buikpijn door mn darmen te komen (vaak naar de wc).
    Ik duim ook voor jou hoor!

19. tulip

tulip Niet meer actief

kwebbel, o jeetje wat spannend. Gelukkig heb je morgen een echo. Ik duim voor je dat alles goed is.

stella, ik duim ook voor jou dat alles goed is, krijg je die uitslag meteen??

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kwebbel en stella: duim voor jullie beide dat alles goed is!

Deel Deze Pagina