@kwebbel en stella ik hoop dat bij jullie alles goed is, spannende tijden dus.... Ik strooi even wat positieve vibes jullie kant op! *strooi strooi*
Het is 5 uur 58 en ik zit klaarwakker en kotsmisselijk beneden. Wat duurt wachten tot 11 uur laaaaaang!!!!
Stella, succes met wachten en bij de echo. Slecht geslapen vannacht, maar geen bloed meer gezien. Ik mag om half 10 voor de echo.
Kwebbel, nee toch! Wat een vreselijk nieuws, sterkte en een dikke knuffel. Voelt heel dubbel maar hier een goede echo gehad. Nekplooi mooi dun en een heel bewegelijk kindje dat ineens op 12,6 gezet werd. Wat blijft dit toch een rollercoaster topic...
Ik weet nog niet of wij een nekplooimeting willen. Ik weet namelijk niet wat we gaan doen met de uitslag. Bij de eerste stonden we er heel nuchter in, we waren zomaar zwanger en als het mis was gingen we het weghalen en opnieuw proberen. Maar nu heb ik al een kindje en kijk ik er heel anders tegenaan. Dus ik neig naar geen onderzoek. Het komt zoals het komt. Ik weet alleen nog niet wat mijn man ervan vindt.
Stella gefeliciteerd met je goede echo ook al voelt het dubbel. Ik snap goed wat je bedoelt maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten. Het is voor je het weet voorbij klinkt raar maar vanaf nu gaat het heel hard. Hier net gebeld door het uwv en mijn ziektemelding is goed gekeurd mag tot aan mijn zwangerschapsverlof thuis blijven als het nodig is.
Ik lees nog steeds mee en ik lees net het nieuws van Kwebbel. Wat naar meid, ik weet helaas dus maar al te goed hoe je je voelt..Is dit nu je tweede mk? Heel veel sterkte! Hou je ons op de hoogte van hoe het met je gaat?
Hey meiden, Bedankt voor het meeleven. Ik hoop hier weer een keer mee te schrijven, maar voor nu vind ik dat te moeilijk. Ik hoop dat ik de laatste ben hier die slecht nieuws krijgt en wens jullie een goede zwangerschap toe. Liefs Kwebbel
Kwebbel heel begrijpelijk dat je even afstand hou van dit topic het valt ook niet mee. Nogmaals heel veel sterkte
Ik lees heel graag en ben nog steeds zo moe dat ik overdag veel slaap. Het werk was best wel zwaar zit een hele dag achter de pc. Ik ga me niet echt dood vervelen. Ik heb nog heel veel leesboeken die erop liggen te wachten om gelezen te worden. Ik was natuurlijk liever aan het werk gebleven maar dit gaat nu even voor
Kwebbel, neee meis. Niet weer. Heel veel sterkte gewenst en begrijpelijk dat je even wat afstand neemt hier.