Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Sannez....dat misselijk zijn is ook echt niet grappig.Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent.
    Heel veel succes bij je echo volgende week.

Hier gaat het gewoon niet.Met Suusman gaat het heel slecht.Die is behoorlijk depressief aan het raken.Daar bovenop heb ik die vriendin hier te logeren gehad waarvan haar man zelfmoord heeft gepleegd.Was aan de ene kant heel gezellig,maar het heeft echt veel energie gevreten.Waarvan ik al niet veel meer overhad omdat ik nog steeds heel moe ben van alles en verdrietig.Met daar nog bovenop dat Suusman en ik absoluut niet op 1 lijn zitten kwa verwerking.Wat de relatie niet altijd helemaal ten goede komt.Dus ook dat vreet energie.En ik tank nergens meer bij,dus ben echt helemaal op.

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Jolie: Welkom meid en gefeliciteerd! We kennen allemaal de onzekere tijd waar je nu midden in zit! Hoop dat bij jou alles goed blijft gaan deze keer!

@ Sannez: Balen meid dat de misselijkheid zo erg is! Hoop voor je dat het snel over is en niet je hele zwangerschap blijft!

@ Suzanne: Fijn om weer iets van je te horen meid, ook al is het een slecht bericht.
    Heb je al eens gedacht aan proffesionele hulp, met iemand over alles praten. Ik heb een tijdje ook slecht in mijn vel gezeten en heb toen een paar keer met iemand gepraat. Die stelde steeds de juiste vragen waardoor ik zelf over dingen ging nadenken, waarvan ik dacht dat die niet meer belangrijk waren. Het heeft mij heel goed geholpen!
    Wat er de afgelopen jaren is gebeurd kunnen jij en Suusman niet zomaar naar jullie neerleggen, daar zal echt tijd over heen gaan.
    Iedereen verwerkt het op zijn eigen wijze, maar jullie moeten er wel samen over kunnen praten.
    Dikke knuffel! En je mag me altijd pb'en als je ff iemand nodig hebt om tegen te praten!

3. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Dank jullie wel voor het welkom! Fijn om mee te kunnen lezen en schrijven hier. Het is prettig te weten dat ik niet de enige ben in onzekerheid.
    Sannez: ik kijk uit naar de 9 weken! Wat fijn dat het goed was! Maar snap ook zo goed dat de onzekerheid niet weg gaat. Stiekem ben ik best jaloers op mensen die onbezorgd kunnen genieten van hun zwangerschap..
    Ik had vanmiddag een beetje bruinverlies en daar begon het vorige keer mee, dus weer in de stress.

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    En Suzanne wat lijkt me dat afschuwelijk om het 6 keer mee te moeten maken! En voor mannen is het altijd anders. Ook al zijn ze ook teleurgesteld en verdrietig, dan nog weten ze niet hoe het echt voelt. Dat gevoel is ook niet uit te leggen. Heel veel sterkte!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suzanne
    Rot om te horen dat het niet lekker met je loopt. Hoop dat jij en je man snel weer op 1 lijn komen te zitten, dat maakt alles toch wel een stuk makkelijker.

Hier afgelopen vrijdag een echo gehad en die was goed. Was toen 7 weken en er klopte een mooi hartje. Dat heeft me wel enigszins gerust gesteld en heb nu veel meer vertrouwen. Gelukkig over een week of 3 nog een termijnecho, dan kan ik hopelijk echt opgelucht ademhalen.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hoi meiden,
    Hier ook weer eens een berichtje van mij. Gefeliciteerd aan alle meiden met goede echo's!

Ook hier gaat het niet zo lekker. Ik ben de laatste dagen weer erg verdrietig. Er zijn 2 vriendinnen die verteld hebben zwanger te zijn en ik heb mijn zus weer gezien, die nu 6 maanden zwanger is. Ik zou graag willen zeggen dat ik het iedereen om me heen gun, maar dat lukt me niet..En dat vind ik hartstikke erg. Ik voel me beroofd, twee keer blijdschap, twee keer is het ons afgenomen. Nooit zal ik meer onbezorgd een zwangerschap in kunnen stappen, zomaar kunnen genieten van een positieve test.
    We zijn weer aan het klussen geslagen, maar volgens mij heb ik mijn ei gemist, mijn cyclus is volgens mij behoorlijk in de war. Waarschijnlijk is deze maand dan ook weggegooid. Ik doe mijn best mijn hoofd omhoog te houden maar dat valt niet mee. Het verlangen naar een kindje is zo groot...

7. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @suus & roan, fijn om van jullie wat te horen, en tegelijkertijd ook heftig omdat jullie het nog zo moeilijk hebben (volkomen begrijpelijk hoor trouwens!). Ik wil jullie gewoon even heel veel sterkte en een dikke knuffel geven, dat hebben jullie wel verdiend!

@collo fijn ook dat je een goede echo had, dat geeft weer hoop!

@jolie, de 2x dat het bij mij misging begon het met bruinverlies wat na een week overging in bloed en een mk. Deze keer heb ik vanaf de 4wk dagelijks bruin/roze en een enkele keer zelfs rood verlies gehad. De laatste dagen is het praktisch weg. Dus wie weet zegt het ook niks. Ik hoop het voor je!

8. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Al een tijd meegelezen hier, maar eigenlijk vooral nog in andere topics geschreven.

Suzanne, ik wens je veel sterkte, ik heb het hele topic van begin tot eind doorgelezen met je meegeleefd, en mijn hart breekt voor je. Ik wou dat ik iets tegen je kon zeggen dat helpt, maar ik zou niet weten wat. Dus zeg ik maar even dat er heel veel mensen zijn die aan je denken en je het beste wensen, zelfs mensen waarvan je het niet eens weet.

Roan: ik begrijp helemaal wat jij meemaakt op dit moment, ik zit in het zelfde schuitje. Ook verschillende mensen om me heen die lekker onbezorgd zwanger zijn (en lopen te zeuren over de kleinste ongemakken!) en ook een lijf dat compleet in de war is en waar ik niets meer van begrijp. Zit nu al 2,5 maanden op mijn eerste menstruatie te wachten, ik word er gek van :(

Ik hoop ooit nog eens een positief bericht onder deze topic te kunnen plaatsen.

Iedereen die op dit moment zwanger is na een miskraam: van harte. Ik hoop dat het goed komt voor jullie allemaal.

9. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @sannez dankjewel voor je berichtje! Jij hebt vanaf 4wk ook al heel wat af gezweten dus.. Je hoort en leest ook heel veel dat het gewoon goed gaat maar als je t anders hebt gezien geloof je dat niet zo snel hè?

@angelhope zo herkenbaar! Heb 2 meiden in omgeving die net zo ver zijn als ik was geweest en die schreeuwden het met 6wk al van de daken en alles gaat probleemloos. Ik gun het ze wel hoor, maar het gevoel dat t zo oneerlijk is dat het bij jou niet zo is overheerst toch n beetje..

Maar als ik sommige verhalen lees, mag ik nog helemaal niet mopperen na m'n ene mk. Sorry meiden als ik jullie daarmee voor de borst stoot, maart is zo fijn om te weten dat er mensen zijn die begrijpen hoe je je voelt, dus vind het fijn om mee te lezen en schrijven.

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ angelhope: Hoop dat de ongi snel weer komt voor je. Dan weet je tenminste weer dat alles werkt en dat je verder kunt gaan.

@ Jolie: Het is zeker fijn om te weten dat er mensen zijn die weten hoe je je voelt! Er zijn inderdaad meiden die nog veel meer mee hebben gemaakt, maar een beetje mopperen mag altijd hoor ;)

11. Suzanne68

Thanx meiden!
    heb toevallig vandaag een goed gesprek had met Suusman.
    Overigens ben ik de botte hork in deze relatie kwa praten erover en niet hij.Ik vind het moeilijk om erover te praten.

Sorry heb verder niet veel bijgelezen.Hoop dat het met iedereen goed gaat.

12. Stella80

Stella80 Niet meer actief

@Suus even een dikke knuffel voor jou. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen anders dan dat ik erg met je meeleef. Met emoties heb ik hetzelfde. Ik ben een open boek, maar tegelijk vind ik het heel moeilijk om met manlief te praten over wat mij echt raakt. Vaak moet het dan eerst ontploffen. Goed dat jullie vandaag hebben gepraat. Hopelijk gaat het snel beter tussen jullie. X

13. Stella80

Stella80 Niet meer actief

@roan voor jou hetzelfde meid. Dikke knuffel! Las ik niet in een ander topic dat je geen onderzoeken krijgt naar de miskramen? Belachelijk!

Oh, en ik werd juist in de maand zwanger die vergooid voelde omdat ik mijn eisprong niet kon vinden, dus blijven proberen hoor!

14. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    He Stella, bedankt voor je lieve reactie!
    Het is niet zo dat we geen onderzoeken mogen laten doen, mijn gyn zei dat als we het wilden, dat zij erin mee zou gaan. Maar we hebben er zelf voor gekozen het nog 1 keer te gaan proberen, en mocht het dan nog een keer misgaan, dan gaan we medische molen in.

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Suzanne: Fijn om te lezen dat jij en Suusman een goed gesprek hebben gehad.

Net terug van het zwembad en kan mijn ogen amper open houden. Zal straks heerlijk slapen!

Vanmiddag de uitslag van mijn bloedonderzoek gehad en ik heb in het verleden al de vijfde ziekte gehad en mag weer werken op mijn eigen school.
    Helemaal happy nu, want kan lekker het jaar afsluiten met mijn eigen klas!

16. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Stella,

Jouw berichtje geeft mij hoop, ik kan ook geen eisprong ontdekken (en weet niet zeker of ik wel of niet een menstruatie heb gehad, was nogal minimaal). Nu ben ik vandaag een beetje begonnen te bloeden, afhankelijk van wel of niet vorige keer ongesteld zou dit ofwel een ongesteldheid kunnen zijn (eindelijk!) ofwel innestellingsbloeding... Al denk ik eerder het eerste, ik geef de hoop pas helemaal op als het bloeden flink doorzet, want dat is nog bepaald niet het geval.... :)

Hoe dan ook, ik kan eindelijk voorzichtig aan weer eens vooruit gaan kijken, en weer gaan proberen zwanger te worden.

Fijn om hier met jullie mee te kunnen lezen en schrijven. Gedeelde smart is halve smart, vooral als je het deelt met mensen die je kunnen begrijpen. :)

17. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @suus: bedoelde geen botte hork hoor meis, absoluut niet! Meer ongelukkige formulering van dat niemand verdriet op dezelfde manier beleeft/ verwerkt/ mee om gaat. Maar t is fijn om er op ieder je eigen manier toch samen uit te komen. Wel n

18. Suzanne68

Oh sorry...was niet naar bedoeld hoor.Begreep dat jij het niet zo bedoelde.
    Zie,ik ben echt een botte hork ;) Vind jullie allemaal lief!

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suus fijn dat je een goed gesprek heb gehad met suusman. Hoe gaat het nu verder met je ik denk veel aan je.

Roan goed dat je een beslissing heb genomen in het wel of niet onderzoeken het is belangrijk dat je er zelf helemaal achter sta.

Stella al 14weken dat ga wel ontzettend hard zeg

Angelhope helaas welkom en hopelijk krijg je snel wat meer inzicht in je cyclus.

Hier gaat het goed alleen nog steeds heel erg moe. Het klagen doe ik ook wel hoor vooral als ik niet uit de voeten kan omdat ik last heb van bandenpijn. Ik zei altijd ik ga echt niet klagen als ik zwanger ben maar schijnbaar hoor dit er toch een beetje bij;).

20. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje van mij. Vandaag termijnecho gehad en alles was helemaal goed! Termijn klopte precies en alles zag er goed uit. Een hele geruststelling moet ik zeggen, want zat best te stressen! En heel leuk om een keertje te zien springen door je baarmoedr, alhoewel het ook nog wat onwerkelijk is te beseffen dat dat mijn buik is!

Knuffel voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina