Tulip dat de beeb harder gaat schoppen komt vanzelf naar mate hij of zij minder ruimte krijg Wat fijn dat het bij iedereen goed gaat nu echt fijn om te lezen
@ tulip: de ongerustheid zal de hele zwangerschap blijven denk ik. Je hebt nu een vechter in je buik, denk daar maar aan! @ minimuis: bah, bloedverlies wil je echt niet hebben. Fijn dat alles goed gaat met jullie zoon!
He dames, Met mij alles redelijk. Helaas nog niet zwanger en volgens mij ligt mn cyclus helemaal overhoop: 2 aug werd ik ongesteld, op dag 8 begonnen met ovu-testen maar tot nu toe geen knaller. Wel een aantal x geklust maar met die hitte viel meer echt niet op te brengen..dus ik betwijfel of het deze ronde gelukt is. We gaan volgende week een weekje naar Kos, hoop dat ik daar een beetje alles van me af kan zetten..
Hey! Ik zit ookniet zoveel meer hier, maar met een abbo kan ik het toch nog in de gaten houden! Hier is het bloedverlies met 10 weken gestopt (dus van week 4 t/m 10 elke dag roze,bruin of rood). Met 13 weken mocht ik langs vk om hegpt hartje te horen. Kon ze hem niet vinden.... Mijn vriend zat in het buitenland, en ik kreeg zo wat een hartverzakking. Gelukkig meteen een echo geregeld, wel op een lokatie half uur rijden, het langste half uur van mijn leven. Gelukkig was daar meteen het kindje te zien hij was te beweeglijk, dus konden ze moeilijk focussen op het hartje, maar oh wat fijn om te zien! Alles gemeten en hij lag voor op de groei, het hoofdje was zelfs net buiten de curve, maar dat zou bijtrekken. Ik rpobeer me er maar geen zorgen over te maken. Ook hier gaat het goed, nog wel, nu ruim 15 weken nog steeds misselijk, maar het wordtlangzaam minder gelukkig! @iedereen echt fijn om te horen dat het met de meesten van jullie goed gaat! @roan, speciaal voor jou een hele dikke sterkte knuffel!
@ sannez: Wat rot voor je dat ze eerst het hartje niet kon vinden en dat je vriend er niet bij was. Gelukkig kon je na de echo wel genieten van de kleine. Fjn dat het bloedverlies eindelijk is gestopt en ik hoop voor je dat de misselijkheid ook snel helemaal gaat verdwijnen!
Wat leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat! Hier gaat het super, we hebben vandaag de 20 weken echo gehad en we krijgen een meisje!!!! Ik ben helemaal door het dolle De misselijkheid nam bij mij na 15 weken af, ongeveer tegelijk met dat ik de eerste kriebeltjes in mijn buik ging voelen. Inmiddels voel ik de baby zowat de hele dag door, zo gezellig! Goed te horen dat het goed gaat met de meesten van julllie. Minimuis, kop op nog even voor de laatste loodjes! En Roan, dikke knuffel voor jou, lekker dat je er volgende week even tussenuit kan. X
roan..hele dikke knuffel en hoop heel snel op goed nieuws!! sannez, jeetje das schrikken gelukkig alles goed. minimuis en girafje...ja ik denk ook wel dat het nog komt, maar je vergelijkt zo snel met de eerste en die voelde ik met 15 weken echt de hele dag..niet alleen bewegen, maar heel hard schoppen ook. Dus het is ff moeilijk dat dit anders is
Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat! @roan ik duim voor je hoor dat je binnenkort toch weer zwanger bent!! Fijne vakantie! Hier gaat alles goed, vandaag de kleine weer even zien bewegen. Ik had een afspraak met de verloskundige en de verpleegkundige. Ik voel me elke dag een beetje beter, vooral dat ik zo weinig energie had vond ik verschrikkelijk. Ik heb me nu ingeschreven voor een kraampakket en kraamzorg dus het wordt steeds echter. Dit babytje gaat er echt komen!!
@ stella: leuk, een meisje! Geniet verder op je roze wolk meid! @ mamavansimone: fijn dat je meer kunt genieten van het zwanger zijn!
stella, wat leuk een meisje!! Had nog wel een vraag aan jullie, misschien ben ik de enige die dat heeft, maar ik zou de 2e week van september uitgerekend zijn... dat komt best dichtbij nu en merk dat ik ookal ben ik weer zwanger dat evengoed moeilijk vind. Hoeveel ik ook van dit kindje hou en hoe dankbaar ik er ook mee ben, toch had het andere kindje in mn buik moeten zitten en vind dat toch wel moeilijk.
@ tulip: Moet je eerlijk zegen dat ik er nauwelijks nog bij stil sta. Denk dat het komt omdat de mk bij mij al met 7 weken was en ik geen kloppend hartje heb gezien. Hoop dat je het snel een plekje kunt geven en je aandacht lekker kan richten op het ukkie in je buik. Dikke knuffel meid!
Tulip Misschien dat het bij mij nog komt (oktober) maar ik heb het volgens mij wel redelijk afgesloten. Ben te druk bezig met deze mup in mijn buik en die twee die ik al heb rondrennen om er te lang bij stil te staan en eerlijk gezegd wil ik er ook niet meer bij stil staan. Beetje struisvogelpolitiek bij mij, maar werkt meestal wel.
Had ik de eerste keer ook (begin augustus). Zeker omdat de meiden met wie ik tegelijk zwanger was allemaal wel zijn bevallen en je om je oren wordt geslagen met babyfoto's. De tweede keer was ik in november zijn uitgerekend, maar daar kijk ik eigenlijk minder tegenop. Wel heb ik nog steeds het gevoel dat het zo oneerlijk is dat het niet zo heeft mogen zijn en kan er af en toe nog flink verdrietig door worden, maar het is niet meer datum gebonden om het maar zo te zeggen. Zet hem op meid!
Ha goed om te horen dat het meesten zo goed gaat. Ik vind het wel een gek idee, een maand of 2 geleden zaten veel van ons nog in de stress, bij de meesten ging het goed, bij sommigen helaas niet, raar hoe het kan lopen zo. @tulip, ik heb het niet echt met de datum, alleen dat ik nu denk, jeetje ik zou nu eigenlijk tonnetje rond zijn. Ik ben vooral heel erg blij dat hier na 2 miskramen en veel bloedverlies nu gewoon goed gaat! Vandaag weer het hartje gehoord en ben zo blij dat het goed gaat. Ben nu vooral benieuwd naar de eerst bewegingen . Ik wil je wel sterkte krijgen, want de komende weken worden wellicht nog wel wat lastiger voor je.
Stella wat leuk een meisje gefeliciteerd lekker roze kopen dus Tulip ik heb dit niet gehad maar dit komt ook omdat het voor mij al 2jaar geleden is dat ik mijn laatste miskraam heb gehad Hier gaat minder lig in het ziekenhuis heb maandag op dinsdag bloedverlies gehad wat er gewoon uit liep gelukkig werd het op dinsdag minder en mocht ik op woensdag uit ben en in de loop van de dag naar huis. Ik mocht van mijn gyn iets eerder omdat ik jarig was (lees inplaats van avond in de middag) om 2uur was het zover spullen gepakt en lekker naar huis thuis lekker rustig aan gedaan vriend heeft voor de koffie gezorgd en voor het gebak en ik ben gewoon blijven zitten we waren ook maar met 4 niet te druk dus. We gingen vroeg naar bed en mijn vriend vond het raadzaam een emmer mee te nemen zodat ik niet steeds trap op en af moest. Ik word om 1uur wakker en moet plassen op de emmer half slapend boel schoongeveegd kijken geen bloed nou goed dus. Het is 10 min later ik moet weer nu kijk ik niet ik geloof wel dat het allemaal goed is mijn vriend vraagt wat doe ja allemaal ik zeg ja plassen hij alweer ja sorry kleine blaas, waarop ik weer in bed ga liggen dit gebeurde dus 3x in nog geen drie kwartier tijd. Ik ga na de laatste keer weer in bed liggen en voel iets lopen ik denk oh urine zeker niet goed uitgeplast dus ga weer uit bed op de emmer en daar voel ik iets uit me glijden wat ik natuurlijk ook in de emmer hoor vallen. Ik tegen mijn vriend doe even het licht aan hij uit bed licht aan en ik kijk in de emmer tot mijn grote schrik heel veel bloed en bloedstolsels van een cm of 10 groot. Ik zeg tegen mijn vriend bel maar weer naar het ziekenhuis we zullen wel terug moeten dit is ook het geval en 12uur na ontslag ben ik weer terug in het ziekenhuis weer een ctg maar gelukkig alles is nog goed met onze jongen. Ik word op zaal gelegen maar lig daar lekker in mijn uppie beetje saai dus. De gyn kwam in de loop van de ochtend langst en daar kreeg ik van te horen dat ik nu 2spuiten ga krijg om de longen te rijpen zodat mocht onze jongen eerder geboren worden hij een goede start maak. Ik hoop natuurlijk dat hij lekker blijft zitten want nergens zo goed als in mijn buik. De angst zit er dus goed in en ik vind het verschrikkelijk jammer dat ik geen normale zwangerschap kan hebben. zo dat is een heel verhaal geworden maar moet het ff van me afschrijven en misschien kunnen jullie mij een beetje bezig houden met verhalen
@tulip ik herken me hier wel in vooral bij mn laatste Ma van een tweeling zou in juni uitgerekend zijn en zag hier behoorlijk tegenop . op mijn uitgerekende dag er nog wel erg mee bezig geweest( ookal was ik weer zwanger) vooral als jeiedereen die in juni uitgerekend was foto's liet zien van hun kindjes enz enz een beste domper
Bij de eerste heb ik het niet gezien, ik kreeg toen pas mijn eerste echo bij 11 weken en toen bleek het vruchtje met 8 weken al gestopt te zijn. De de tweede kreeg ik elke twee weken een echo en had ik inderdaad een kloppend hartje bij 7 weken. Bij de echo erna was het vruchtje weer gestopt, wederom bij 8 weken.