Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik had ook buikpijn ja. Klinkt toch goed he Suus...Ik duim me rot hoor! X

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja klinkt goed allemaal he.Soms denk ik al heel voorzichtig: misschien komt er nu wel echt een kindje.Maar dat durf ik nog niet te hard te denken ;) Oja,nog heel erg bedankt voor je superenthousiaste reactie in het testentopic.Zie hem nu pas...je was wel heel blij voor me :D

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahaha, héél blij ja! typestoornis? Is bij mij ook een zwangerschapsverschijnsel...;) :D

4. Suzanne68

Haha,nou ik heb ook een beetje last van zwangerschapsdimensie (zo noemde iemand het ooit hier ergens op het forum,die vonden we hier zo grappig dat we hem erin gehouden hebben :D ) ik vergeet nml elke ochtend of ik mijn foliumzuur al genomen heb.Neem er dan voor de zekerheid nog maar 1.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O...dan is het bij mij nooit meer overgegaan ben ik bang...
    Heb dat ook nog steeds, niet met foliumzuur alleen :p

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kan je zeker niet meer mee aankomen na bijna 3 jaar...;)

7. Suzanne68

Neem je het toch stiekem ;)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahaha, kwaad kan het voor je in elk geval! :D

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    ehm, kan die zwangerschapsdimensie dan ook optreden voor een zwangerschap? Heb hetzelfde probleem....

Blij dat je je zwanger voelt. Is toch in ieder geval een beetje fijn toch? Beter dan helemaal niets voelen. En kom alsjeblieft zeuren hier hoor. Daar zijn we voor...

10. Suzanne68

@Collo....ik ken heel veel mensen die zonder zwanger te zijn last hebben van zwangerschapsdimensie ;)
    Vannochtend wakker geworden met zo'n buikpijn,dat ik echt niet naar de wc durfde.Maar ja als je moet dan moet je ;)
    Was weer erg verstopt,dus ging moeizaam :) durfde daarna echt niet te vegen,maar helemaal geen bloed.Ben er (natuurlijk;)) nog niet gerust op.Maar het goede begin van vandaag is er.
    Bovendien worden morgen mijn overlast verzorgende buren hun huis uitgezet.Niet vanwege de overlast,maar vanwege een huurachterstand.Vind het echt rot voor hun,maar ooh ooh ooh wat zijn wij blij.
    Sorry voor de dagelijkse update,maar het helpt me enorm om het allemaal even op te schrijven om alles een beetje op een rijtje te houden.

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suus dat is weer een dag verder je heb er bijna je eerste week op zitten. En gefeliciteerd met de verhuizing van je buren oke het is misschien voor hen niet leuk maar voor jullie is het beter geen geluidsoverlast meer.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sorry voor de update? Ik ga er voor zitten, het eerste wat ik doe als ik de pc aanzet!!! ;)
    Flink updaten jij..;)
    Hopelijk wel met goed nieuws! Maar anders luisteren we ook hoor..
    Klinkt toch goed allemaal! Ook van je buren, haha!
    Je zal ook je damren wel voelen, als je zo verstopt zit..

13. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed zeg!!! Wat ontzettend spannend, maar het klinkt erg hoopvol!!:):):)

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, weer een dag verder!!! Elke dag is er weer 1... Van harte met je buren.... Hoop dat er wat fatsoenlijks voor terug komt.

15. Suzanne68

Vandaag aardige rustige dag.geen bruin,geen bloed,geen buikpijn meer.Voel me ook niet erg zwanger,maar heb het ook wel heel druk gehad vandaag.Dus ook niet veel tijd gehad om erbij stil te staan.

16. Suzanne68

Erger dan deze buren lijkt me echt onmogelijk.Maar ja,je weet het nooit he ;)

17. Suzanne68

Vannochtend zo misselijk en met zere borsten wakker geworden,dat ik me niet eens druk heb gemaakt om de buikpijn die ik had.

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Goed zo!! Raar dat je iemand misselijkheid en zere borsten toewenst he ;)

19. Suzanne68

Haha,ik wens het nu zelfs mezelf toe ;)

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Klinkt goed die misselijkheid :D en zere borsten we gaan de goede kant op. ;)

Deel Deze Pagina