@ minimuis: Jeetje meid, dat is heftig zeg! Duim voor je dat de kleine man de komende 5 weken nog lekker blijft zitten waar hij zit en dat je geen last meer krijgt van bloedverlies. Moet je nu ook verplicht meer rusten, of doe je dat zelf al uit voorzorg?
@tulip ik herken het wel. Daarom wilde ik ook niet eerder het geslacht van het kindje weten. Ik had nog teveel het gevoel dat dit kindje in de plaats van de ander kwam en wilde eerst meer een beeld krijgen van deze baby. Dat lukte pas toen ik haar ging voelen. Dat het een meisje is vind ik daarom extra fijn, omdat ik er de vorige keer van overtuigd was dat het een jongen was. @minimuis dat is wel ontzettend schrikken zeg! Jij hebt volgens mij best een heftige zwangerschap tot nu toe. Hopelijk blijft de kleine jongen gewoon nog even lekker zitten! En jij veel sterkte. Even niet op iedereen gereageerd, maar ik vind het superleuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Hopelijk blijft het zo voorspoedig gaan! Zijn jullie al zenuwachtig voor de 20 wekenecho of staan jullie er nu relaxed in?
Minimuis Heftig meid! Heel veel sterkte en ik hoop mee dat jullie kleintje nog een paar weekjes blijft zitten.
Wow minniemuis. Wat klinkt jou verhaal bekent!! Zo ben ik dus bevallen!! Ook thuis steeds plassen. Toen ineens een knak en overal bloed en idd een kei groot stolsel. Ben met loeiende sirenes naa het zkh gebracht. Een paar uur later zijn de draakjes geboren met een spoed ks. Weten ze bij jou waar dat bloed vandaan komt en dat stolsel??
Girafje ik moet rust houden tenminste tot nader order. Stella heel herkenbaar hoor ook wij hebben gewacht tot de 20weken echo voor dat we het geslacht wilde weten. Collo daar doen we ons best voor heb donderdag en vrijdag een spuit gehad om de longen te laten rijpen zodat mocht hij eerder komen hij een betere start maakt. Jou zwangerschap ga ook goed wat gaat het snel bij iedereen. Minniemouse leuke naam Ze weten het niet zeker ze denken aan een hematoom omdat er iets op de echo te zien was maar dit was een beetje onduidelijk, maar het kan ook de placenta zijn die door het oprekken van de baarmoeder een klein scheurtje heeft opgelopen. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis woensdag op donderdagnacht weer veel bloed en stolsels verloren gelijk weer aan de ctg had wel veel harde buiken. Ik ben wel blij dat onze kleine man zich er verder weinig van aantrek en lekker veel beweegt. Ik heb nog wel steeds dat mijn buik steeds samen trekt maar sta hier scherp toezicht. Ik lig nu te wachten op de gyn als die op zaterdag al komt en hoop dat ik dan een beetje mag gaan rond lopen ik heb de kamer nu wel genoeg gezien.
@ minimuis: Duim voor je dat de gyn vandaag langskomt en dat je een beetje mag rondlopen. Kan me goed voorstellen dat je even uit de kamer wilt!
Girafje hopelijk help jou duimen. Voel jij je kleintje al (ja dus lees net je onderschrift en weet je al wat het word of wil je daar nog mee wachten. Doe je daar dan een extra echo voor of gewoon met de 20weken echo. Suus weet niet of je hier nog komt lezen of dat je helemaal weg blijft op zp maar ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat
Helaas zie dat je niet meer actief ben op zp ik hoop dat het goed met je gaat mocht je hier soms nog eens terug lezen. Dat je het allemaal een plekje kan geven.
@ Minimuis: We willen niet weten wat het wordt en gaan voor de verrassing. Voel de kleine steeds beter, maar heb nog niet echt een duidelijk ik ben zwanger buikje. Wel jammer, maar had dit met mijn dochter ook.
knap dat je het als verrassing wil laten wij wilde het eerst ook niet weten niet helemaal gelukt hahaha. Het duimen heeft geholpen mag er nu 3x per dag een kwartiertje uit lekker even buiten geweest daar straks
Yes,wat lekker datje nu af en toe even uit bed mag. Mijn duimen blijven nu draaien voor nog 5 weken een dikke buik
haha ik hoop het ook hij zit mij nog niks in de weg. Daarbij komt dat de verbouwing nog niet helemaal klaar is ze moeten de laatste dingen nog doen dan is alles klaar dus hij moet nog even geduld hebben
Jeetje minimuis heftig zeg dat het zo aan het rommelen is. Wat de verbouwing betreft: als je jochie nu al komt zit je nog wel even aan een couveuse vast dus heb je nog tijd om de verbouwing af te ronden. Wij waren ook nog lang niet klaar toen Simone kwam, 5 weken later kwam ze thuis en toen was alles wel af met hulp van allemaal lieve vrienden! Maar ik hoop natuurlijk dat hij nog zeker 5 weken blijft zitten! Ik zou eind september uitgerekend zijn maar ik denk er eigenlijk niet veel meer aan. Soms komt de miskraam ter sprake (toen ze informatie vroegen in het ziekenhuis over hoevaak ik zwanger was geweest bv) maar het was al met 6w3d dus heel veel indruk heeft het eigenlijk niet gemaakt toen. En met die hitte van een paar weken terug was ik wel blij dat ik niet zo'n toeter had nog. Dan was ik echt ingestort! Wij zijn ook nog niet klaar met verbouwen, Simone's nieuwe kamer is nu nog een kantoor en wat kantoor moet worden heeft nog geen vloer dus dat duurt nog even Maar nu hebben we ook nog tijd, dat scheelt... Ik ben sinds dit weekend snipverkouden, zo irritant! Heb net vakantie, zal je altijd zien he dat ik dan ziek word. Morgen gaan we een midweekje naar een vakantiepark met mijn moeder en haar vriend. Daar heb ik heel veel zin in!
Wat fijn al die positieve berichten te lezen hier. Minimuis hoop dat je kleine man nog een paar weken blijft zitten! En wat is de rest ook al ver, fijn!! Hier ook alles wel goed. Wel een week of 3 telkens pijnlijke harde buiken gehad. Was gewoon te druk, want is nu een stuk minder al. Hoe zou het met Suus zijn.. hoop dat het ondanks de ellende toch goed gaat (voor zover mogelijk..) Knuffel!
babyengel, goed je rust nemen dan he?? minimuis, fijn dat het beter lijkt te gaan, erg spannend na alles wat jullie meegemaakt hebben. mamavsimone, lekker op centerparks nu, geniet ervan. Hier, wij gaan volgende week een midweekje, hebben we gepland na de mk omdat ik dan uitgerekend zou zijn. Best even lastig, maar we proberen gewoon zoveel mogelijk met dit kindje bezig te zijn. Na de vakantie de 20 wekenecho, dus hopelijk zijn we dan echt gerustgesteld.
Zo, ik ben weer terug van vakantie, het was lekker weer, niet te warm en droog dus eigenlijk perfect! We zijn naar de Apenheul geweest en we hebben lekker vaak gezwommen op het park. Nu hebben we nog een weekje thuis, kunnen we weer aan de zolder werken. Ik heb mijn eerste prolutoninjectie gehad, die zijn wel vervelend. Maar na een paar dagen een beetje spierpijn in mijn been was dat weer over. Komende maandag weer een afspraak met de gyn, misschien gaan we dan ook weer even een kijkje nemen. Lijkt me wel leuk Mijn buik is nu lekker gegroeid en er is inmiddels 4 kilo aan. Maar dat is gemiddeld volgens mij met deze termijn. We kabbelen lekker door zo
@ mamavansimone: fijn dat de vakantie geslaagd was! Hoop dat je maandag weer even mag spieken! Ik mag de 24e pas weer spieken
Hoi dames, Hier weer even een berichtje van mij. Helaas nog niet opnieuw zwanger Ik kan mijn ei telkens niet goed vinden en dat is enorm frustrerend. Af en toe spiek ik hier nog mee maar ik vind het erg pijnlijk dat jullie wel goed zwanger zijn en ik niet. Klinkt enorm egoistisch maar zo voel ik het nu. Om mijn heen raakt iedereen zwanger en mijn zus is over 6 weken uitgerekend. Erg confronterend allemaal. Ik hoop zo dat het ons binnenkort ook gegund is..
@ roan: ik snap hoe je je voelt hoor! Hoop zo dat het bij jullie binnenkort ook raak mag zijn! Dikke knuffel