Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja he? ;) het ziet er in elk geval een stuk beter uit dan toen ik dit topic opende.

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Suzanne: Super om te lezen dat het goed gaat en dat de zwangerschapskwaaltjes beginnen te komen! Duim voor je dat het goed blijft gaan en dat jullie over 8 maanden trotse papa en mama worden!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gelukkig wel dat het er een stuk beter uitzie dan toen je het topic begon. Het is je gewoon gegund.

4. Suzanne68

Ik heb vandaag samen met een vriendin een schaap gered van de verdrinkingsdood.Niet zelf.We hebben de boer gebeld dat zijn schaap in het water lag.Als dat niet goed is voor mijn karma weet ik het ook niet meer :D

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Dat is zeker goed voor je karma!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Karma bouwen is altijd goed. Morgen nog een paar bejaarden helpen met oversteken....weer een dag voorbij!

7. Suzanne68

Goedemorgen.Gister wel iets bruin met afvegen,maar had ook heel veel gedaan gisteren en eergisteravond gezellig gedaan met Suusman.En het was haast niks.Dus ik heb me er niet eens druk om gemaakt.We zijn allebei vreemd rustig onder het hele zwangerzijngebeuren.

Vannochtend misselijk wakker geworden.En zere borsten.Dus kwa HCG zit het wel goed.Scheelt een boel geld aan testjes ;)
    De dagelijkse updates worden vanzelf wekelijkse hoor.:D

Nou ik moet weer gaan.Moet wat oude vrouwtjes gaan zoeken die naar de overkant van de straat willen ;)

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Wat goed dat je je al een stuk minder zorgen maakt!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik vind het knap dat je er zo mee omgaat. En al blijven het dagelijkse berichten dan kom ik gewoon iedere dag ;)

10. Suzanne68

@Minimuis...ja dat is nu hoor.Misschien schiet ik morgen wel weer totaal in de paniek ;)
    @Giraf....bij jou gaat het ook allemaal niet zo lekker lees ik aan je onderschrift.Ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed komt.

Dat ik zo rustig blijf onder dat bruinverlies komt ook doordat een van de herhaalde miskraamdames,die ineens wel een goede zwangerschap had ooit eens tegen me heeft gezegd dat ze de goede zwangerschap meer bruin was verloren als wanneer het mis ging.Dus daar hou ik me dan maar aan vast.Dat het niets zegt.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ suzanne: Bij mij gaat het inderdaad ook niet allemaal zo lekker, maar ik denk vaak bij mezelf: ik heb geluk omdat ik al een prachtige dochter heb rondlopen. Hoop natuurlijk dat er snel een broertje of zusje bij mag komen.

12. Suzanne68

Vanaf vanmiddag al behoorlijke buikpijn en mijn baarmoeder voelt heel warm.Vind het best eng.Wel misselijk.Is dat warme gevoel normaal?

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Laten we maar hopen dat het oprekkende banden zijn ofzo... Hier geen ervaring met warme baarmoeders....maar op het moment voelt alles warm...pfff.
    Weer een dag zwanger meid!
    Snel een goede daad bedenken voor morgen...

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat warme gevoel komt me wel bekend voor, maar ik weet niet meer wanneer hoe of wat..geloof niet dat ik het ken van een miskraam. Zou heel goed van het oprekken kunnen zijn.
    Lees op internet dat meer zwangere vrouwen het hebben...

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik herken het niet maar het is natuurlijk ook weer bij iedereen verschillend. Ik denk ook dat we iets meer voelen dan normaal omdat je er zo mee bezig ben. Nou de eerste week is voorbij.

16. Suzanne68

Nou de 5 weken in ieder geval gehaald.
    Kweenie...voel me ook inene een stuk minder zwanger.
    Het is wel normaal je een dagje minder zwanger te voelen,maar na zo'n dag met buikpijn is het niet echt geruststellend.
    Het hele positieve gevoel is verdwenen.

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Suzanne ik heb er zelfs een dag bij gehad dat ik me echt leeg voelde maar niks aan de hand. Het wisseld heel erg de ene dag heel misselijk en de andere dag niks. Ik had ook veel buikpijn maar het hoor er wel bij alles moet een plaatsje zoeken want je baarmoeder heeft ruimte nodig. Ik dacht maar steeds zolang ik nog iets voel gebeurd er daar binnen nog wat.

18. Suzanne68

Dankjewel voor het geruststellen.Ook namens Suusman.
    Het wisselt gewoon heel erg hier.Het ene moment heb ik er alle vertrouwen in en het andere moment zit ik al te wachten tot het fout gaat.Vandaag dus even een mindere dag.
    Ik kan me nog herinneren van een andere zwangerschap die wat langer goed ging dat als ik er niet meer zo in geloofde de symptomen ook ineens een stuk minder waren.En daarna gewoon weer terug kwamen.

19. Suzanne68

Ik word alweer een beetje misselijk.jeej!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Denk dat het warme weer ook meespeelt hoor meid!
    Lekker dat de misselijkheid weer toeneemt ;)
    (Blijft raar om blij te zijn als iemand misselijk is/wordt)

Deel Deze Pagina