Zwanger na een miskraam.Spannend!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dankjewel Giraf!
    Beetje misselijk is veranderd in meer misselijk.
    Lief dat jullie me zo volgen en steunen.Helpt echt heel erg.

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Daar zijn we toch ook voor en geniet van het misselijk zijn:D. Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het hier over is ;)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jeetje meid, wat een achtbaan aan emoties moet jij doormaken zeg.......heb je verhaal van voor tot achter in een ruk gelezen en zelfs ik kreeg last van emoties......ik duim zo hard als ik duimen kan dat alles helemaal goed gaat en dat jullie allebei nu het kindje mogen krijgen dat jullie verdienen en al zo lang op wachten!!

Hele dikke knuffel en duim duim duim duim duim!!!!!!!!!!!!!!

4. Suzanne68

Dankjewel.Lief van je!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suzanne
    Hoop dat je morgen weer lekker misselijk bent...haha. Snap heel goed dat het ene moment je er alle vertrouwen in hebt en het volgende moment helemaal niet. LIjkt me in jouw geval ook heel normaal. Op naar de 6 weken!!!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat de klachten wisselen is echt normaal Suus!
    Kan het me nog heel goed herinneren. Misselijk ben ik nooit zo geweest. Maar kon me ook helemaal bezorgd maken als ik ineens een dag geen last van m'n borsten had. Maar de volgende dag...daar was het weer! Hoe je je voelt is heel herkenbaar in elk geval! XXX

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik heb net al je posts in dit topic gelezen, Suzanne. En ik ga heel hard duimen dat dit eindelijk een goede zwangerschap is! Mijn duime draaien overuren voor jullie en ik blijf je volgen. Liefs!

8. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Goedemorgen,
    Hoe is het met de buik vandaag? Die wisselende kwaaltjes houden de spanning er wel in. Hier iig wel ;) Wanneer heb je de eerste echo?

9. Suzanne68

Iedereen heel erg bedankt voor het geruststellen en duimen.Jade welkom ;)

@Stella...jouw echo gaat al opschieten.Heb je er al een afspraak voor?

Ben niet misselijk vandaag,maar voel me wel erg zwanger.Dus goed begin van de dag zo.

oja,had gister wel weer even zo' n buikpijn,maar omdat er niets naars na volgt maak ik me er al minder druk om.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je voelt je zwanger?? HEERLIJK toch!!!! En die buikpijn hoort er nu eenmaal ook wel weer bij ivm groeien baarmoeder. Gewoon een goed teken moet je maar denken. En ja ik weet dat erge buikpijn ook negatief kan zijn, maar ik vertik het om negatief te doen en ga alleen maar voor het positieve voor jou!!! zo!!!

Mooie baby, doe je best, hou je vast en we zien je over een paar maanden klein wonder!!!!

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Zo ik kwam weer eens even kijken hoe het vandaag met je gaat en je heb al een behoorlijk aantal volgers:D . Maar ik lees dat je,je vandaag weer beter voel. Wat een hel he die eerste weken die herinner ik me nog zo goed.

Stella ik lees dat jij ook een ma heb gehad duim voor jou ook dat het deze keer goed gaat

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kijk zo gaan we met zijn allen positief een prachtige zaterdag tegemoet. Hoe is het eigenlijk met SUus-man? Trekt die het ook nog een beetje?

13. Stella80

Stella80 Niet meer actief

@Minimuis, wat lief dank je wel! Bij jou dus goed de 11e keer. Dat moet een zware tijd zijn geweest. Maar wat een geschenk dan nu! Hoe voel je je eronder?

@suzanne 8 juni heb ik de eerste echo. De vorige keer hadden we eerst een goede echo, maar bleek bij 12 weken dat het hartje met 9,5 gestopt was. Nu wil ik me niet weer laten misleiden en wacht ik dapper (en sims wat minder dapper) nog twee weken. Als het dan goed zit heb ik er vertrouwen in!

Vandaag ga ik kleding shoppen. Er hangt werkelijk niks zomers in mijn kast en ik ga stiekem al wat rekening houden met een groeiend buikje deze zomer :D

Fijne dag dames!

14. Suzanne68

@Collo.Met Suusman gaat het wel ok.Sommige dagen ook wat beter dan andere.
    @ Minimuis...die eerste weken zijn inderdaad hel.Alhoewel ik nu geen bloed meer verwacht.MA zou nog kunnen.Tenminste dat is mijn ervaring dat ik als ik nu niet bloed het eventueel fout gaan pas op de echo te zien is.Ga ook wel rustiger naar de wc nu.
    @Stella...ik heb vandaag ook kleren geshopt.Geen rekening gehouden met een dikke buik,want ben 15 kilo afgevallen,dus te grote kleren zat in de kast ;)
    Ik ga me 8 juni helemaal in de kramp duimen!

Heel de middag geshopt.Veel gelopen en niets verloren.Dat geeft de burger moed:D

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    zit ik hier een beetje rond te surfen kom ik jouw berichtje tegen. Begonnen met lezen en werd er erg verdrietig van , maar na steeds meer berichtjes aan het einde gekomen en ik ben echt zooooooooooooooooo blij voor jou en suusman!!!!! wauwie de wauwie.

Ik ga je zeker volgend hier af en toe, fijn voor je dat er zoveel meiden zijn die je steunen hier, dat is wel fijn , vooral de eerste weken.

Hier een 2e wonder op komst, niet meer echt verwacht, extra bijzonder dus. (en hier ook de spanning of het goed blijft gaan.)

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    suzanne ik had meer ma's dan miskramen was daarom na de eerste echo die goed was wel erg bang dat het de tweede weer mis bleek. Het is goed om te lezen dat je nu wel rustiger naar de wc kan. Ben je nu wel utrogestan opgaan steken.

Stella het is mijn 10de zwangerschap ben op 9weken een tweeling verloren waar we dus eerst een goede echo hadden en de tweede bleek het mis te zijn. Nu begin ik rustiger te worden maar heel soms ben ik nog bang dat er nu nog iets mis zal gaan.

Nicolioo Heel veel succes met de zwangerschap en ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Ik zag dat je een dochter heb moeten afgeven dat vind ik wel heel erg voor jullie.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vind het echt verbazingwekkend hoe sommige dames zoveel positiviteit hebben na wat ze allemaal hebben meegemaakt. Ik heb 1 miskraam gehad, dat vond ik heel erg en dat is het natuurlijk ook. Maar als ik moet bedenken om dit zo vaak mee te maken als sommige dames hier...en dan nog zo veerkrachtig. Diep respect voor jullie dames.

Hoop dat het jullie ook allemaal gegund mag zijn om een kindje te krijgen want die maken zoveel goed aan narigheid. Dikke knuffel voor jullie!

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Collo: Mooi!

19. Suzanne68

#139 Suzanne68, 27 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2012
    @Nicolioo....hey wat leuk je hier weer te zien :) En weer zwanger.Wat fijn!
    @Minimuis...bij mij is het een beetje half om half.De ene helft mken en de andere helft MA's ..Ook een 2ling verloren.Eerste met 5 weken en de 2e met 8,2 weken.Was waarschijnlijk een dag voor de echo gebeurd.Kwam er pas bij die echo achter dat het er 2 waren geweest.Die MA zijn erg he.....
    @Collo....wat lief!Denk niet (voor mij dan,kan alleen voor mezelf spreken) dat het veerkracht is,maar je hebt weinig keus dan voor jezelf een manier te vinden toch die weken zo goed en kwaad als het gaat een beetje behoorlijk door te komen.

Vandaag beetje slechte dag.Voel me weinig zwanger.Nou ja,niet zo zwanger als ik me zou willen voelen.Ben wel wat misselijk en erg moe en heb gewoon zere borsten.Maar werd zonder al dat wakker en dat is al niet zo'n goed begin van de dag.Plus dat ik ook nog een hele preek kreeg vandaag over dat ik toch maar eens moest stoppen met zwanger worden en ik veel te oud was om nog een kind te krijgen.Dat kon toch allemaal niet goed komen met de gezondheid van dat kind.En al die miskramen konden ook niet goed zijn voor mijn lijf.Echt de discussie waar je op zit te wachten als je zwanger bent en al zo onzeker.Heb gevraagd hoe ze dat voor hun zagen dat ik nu ging stoppen met zwanger zijn.Was best een beetje pissig.Was ook nog mijn moeder die dat zei,die tot nu toe altijd zo meeleefde.Heb er wat van gezegd en toen zei ze wel dat ze het niet zo bedoelde en ging daarna wel weer praten over hoe het zou zijn als het kindje er was enzo.Maar ja,toen was het kwaad al geschied.
    Vind het helemaal vreselijk dat niemand er in lijkt te geloven en haast niemand blij voor ons is.Dat terwijl die echt de eerste keer is dat ik er wel in geloof.(bij vlagen ;))

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Oei, dat is pijnlijk Suus... en zeker als het van je moeder komt.
    En als mensen helemaal niet meeleven of er in te lijken geloven, is dat om verdrietig en nijdig om te worden!
    Je bént wel zwanger nu tenslotte! En wie zegt dat het niet goed kan gaan? Juist heb je die steun nu nodig..
    Jammer hoor..maar wij leven wel met je mee hoor! Knuf!

Deel Deze Pagina