Zwanger van de 2e!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HappyLuna, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo!

Voor alle meiden die zwanger zijn van de
    2e; hier een plek waar we met zijn allen
    kunnen kletsen!

(Goed idee Jooze!)

2. sjouk

sjouk Lid

22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Hoi,

Ik ben zwanger van de tweede.
    Mijn oudste is een jongen en 2 jaar oud,hij heet Noah.
    Ik er vaar deze zwangerschap anders omdat ik nu fibromyalgie heb en de pijn erger is nu ik zwanger ben.
    Bij Noah had ik nog geen fibromyalgie alleen syndroom v tietze.
    Hoe ervaren jullie de tweede zwangerschap?
    Ik vind het vermoeiender ook omdat er al eentje rondloopt,je kunt niet rusten wanneer je wilt.

3. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Hallo,

Ik ben ook zwanger van de 2de.
    Ik heb al een zoontje van 3. Melvin heet hij.
    Moet wel zeggen dat de weken snel voorbij gaan.
    Ja en rusten zit er voor mij ook niet in.
    Melvin die slaapt s'middags niet meer. doe ik hem wel naar bed dan heb ik s'avonds een probleem. Dus ga ik lekker op tijd naar bed. en om 5.45 gaat me vriend weg hij moet werken. En meestal om 7 uur is melvin al wakker.

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook ik ben zwanger van de tweede :p
    Sophie is nog maar vijf maanden.

x Sophie

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hoi!

Ik ben ook zwanger van mn 2de.
    En mijn dochtertje Danique is nog maar 6 maanden,
    dus dat word lekker op elkaar maar wel heel erg leuk!
    Ik ervaar deze zwangerschap (als is mn vorige nog maar pas geleden) wel heel anders.
    Ik ben nu heel misselijk en moe en dat had ik bij mijn dochtertje in de eerste drie maanden echt niet.
    Dus dat vind ik wl heel apart mischien word het dit keer wel een jongen!
    Niet dat het uitmaakt allebei is even leuk.

Liefs Sylvia

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ik ben ook zwnager van een tweede, mijn banner klopt waarschijnlijk niet helemaal ben namelijk direct na een miskraam zwnager geworden en veel te vroeg al positief getest (weet ik zeker overigens omdat ik eerder negatief getest heb het is dus niet van mijn vorige zwangerschap)..

Heb nu al last van mijn bekkeninstabiliteit dus dat wordt nog wat..

12 maart heb ik een vroege echo dus dan weten we meer hoop ik!

Mijn zoontje is ruim 1 1/2.

@ sophie dat is snel zwanger van een tweede! Lijkt me zwaar of valt het mee?
    @ sjouk, wat is fybromalgie? Wordt de bevalling en net daarna ook zwaarder?

Jooze

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ook ik ben zwanger van nr 2. Onze zoon is nu 9 maanden en ik ben volgende week 4 maanden zwanger. Bewust gekozen om vrij snel weer zwanger proberen te raken en het was gelijk raak :D
    Ik beleef deze zwangerschap ook erg anders. Ten eerste ben ik er minder mee bezig dan met nr1. Ik heb er ook minder tijd voor. Niet of nauwelijks dutjes doen, pff wat was dat een luxe de vorige keer. Ook ik ben nu beroerder dan bij de 1e en ik iheb in tegenrstelling tot de 1e zwangerschap nu niet veel eetbuien.

8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hallo Meiden hier nog eentje die zwanger is van de 2e. Ons zoontje is nu 10 maanden. Wij zijn toen hij 6 maanden was bewust gestopt met de pil en nu 4 maanden later zijn we zwanger. Moet nog wel een beetje tot me door dringen. Al zal dat de tijd nodig hebben tot we de 1e echo hebben gehad.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ook hier komt de tweede eraan. Ik ben ruim 17 weken zwanger en mijn zoontje is nu 16,5 maand oud. Ik voel me in deze zwangerschap veel beter als bij de eerste. Minder lang misselijk en (nog) geen rug- en bekkenklachten. Ook vind ik dat de weken voorbij vliegen. ik ben er nu toch minder bewust mee bezig dan bij de eerste. Mijn zoon vraagt nu eenmaal veel aandacht hihi! Mijn buikje groeit nu wel sneller als bij de eerste. Tenslotte hoop ik dat dit een gezonde zwangerschap wordt met een natuurlijke bevalling, maar we wachten af!

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    er is hier ergens al eens een topic over geopend en daar kan je kletsen over je tweede zwangerschap zoek het eens op want als de modjes hem zien wordt hij weer gesloten

ik ben 15 weken zwanger van de tweede

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo meiden,

Dit is een goed topic!

Ik ben ook zwanger van de tweede, wij hebben al een dochter van 14 maanden.
    Ben nu niet zo misselijk als bij mijn eerste zwangerschap.
    Ook is het sowieso anders omdat het nieuwe er een beetje af is...
    begrijp me niet verkeerd ben dolblij dat ik zwanger ben...maar heel veel dingen weet je al/nog.

12. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    Dit is inderdaad een leuke topic! Ook ik ben zwanger van de tweede.
    Mijn zoon Kenzo is nu 20 maanden. Hij snapt het nog niet echt helemaal maar wijst wel naar mijn buik haha.
    Ik heb een 2o weken echo gehad en ook dit is een jongen. Dus ik heb een mannen familie. :)
    Kunnen ze later lekker samen stoeien! :D

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ook zwanger van de tweede
    me kleine boef alysia is nu 13 maanden oud :)
    en hebben er bewust voorgekoen ongeveer een jaar tussen er hebben als het lukte tenminste en dat is gelukt :)

dit is inderdaad leuk :)

14. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk zoveel reacties nu al!
    Gezellig om er met jullie over te kunnen praten,
    we maken toch allemaal dezelfde dingen mee.

Ga vanavond even vroeg naar bed, lange dag
    gehad, maar binnenkort zal ik wat uitgebreider
    reageren!

Groetjes!

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben ook zwanger van de tweede. Ons meisje is nu 14 maanden. Bij ons was het een beetje een verrassing, komt allemaal niet geweldig uit met mijn werk, maar ik ben er toch wel erg blij mee.

Ik ervaar het ook heel anders nu. Met de eerste was ik de hele dag bezig met mijn zwangerschap, maar nu echt niet. Ik heb bij de eerste ook de hele zwangerschap last gehad van misselijkheid en spugen. Bij deze tot nu toe maar een paar keer gehad. Ik word wel veel sneller dik, ik heb nu al een buikje.

16. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    wij zijn ook zwanger van de 2e...wij hebben een dochter van 5 jaar.
    ik vind deze zwngerschap spannend,we hebben er lang over gedaan om weer zwanger te worden en toen ons dochtertje 2 was heb ik een miskraam gehad met 14 wkn dus de eerste maanden was het zoiezo veel spannender dan met de eerste zwangersschap vind ik.en ja ik vind dat het heel bijzonder blijft!wel is er veel veranderd zo had ik met de eerste zwangersschap geen keus of ik een 20 wkn echo wilde en wer er ook niet gevraagt naar de andere onderzoeken....we hebben nu ook niets laten doen ook geen 20 wkn echo wel heb ik een echo gehad met 8 wkn om te kijken of het hartje klopte....maar nog 3 maandjes en dan is het zover ik vind wel dat deze zwangersschap nu wel hard gaat en heb erg veel zin in mei :D

17. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo meiden,

Ik ben ook zwanger van mijn 2e, ik gok een weekje of 9. Volgende week eerste VK bezoek dus zal ik wel een termijn echo krijgen. Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben omdat ik eind vorig jaar een operatie aan mijn baarmoedermond heb gehad...

Wel jammer dat ik zo moe en misselijk ben, Sofie begint net lekker actief te kruipen hihihi en ik begin volgende maand met een nieuwe baan, moet ik daar nog wel eventje vertellen dus. Is gelukkig nog niets zichtbaar ofzo. stel het nog wel even uit...

Groetjes Lisette

18. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    hallo iedereen,
    ik ben ook zwanger van de tweede en mijn dochter is 2,5 jaar oud! deze zwangerschap lijkt hetzelfde als met mijn dochter. lijkt alleen alsof ik meer bultjes heb dan toen met mijn kleine meid!

19. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Dat sneller dik worden herken ik....ik loop nu al in mijn positiebroeken.
    Heb het vorige week tegen iedereen verteld en ik kreeg een aantal keren de reactie dat ze het allang aan me hadden gezien....hahahah

Ben wel veel moe hoor, ga lekker ´s middags gelijk met de kleine meid naar bed als ik vrij ben.

Gaat een van jullie ook een dubbele kinderwagen kopen? Zo ja welke?

20. Oem

Oem Lid

4 jun 2007
    18
    0
    0
    Hey dames

Ben ook zwanger van ons 2de kindje. M'n ander kindje is momenteel 6 maanden die door middel van een keizersnede ter wereld is gekomen. Heb een smal bekken. Gyn zei dat het geen probleem was! Tegen dat ik moet bevallen (weer een keizersnede mss) is het al een jaar geleden en is de wonde goed genezen.

Het zal druk worden.

Heb momenteel wel last van vermoeidheid. Hopelijk verdwijnt het snel!

Nog veel succes verder met jullie zwangerschappen!

Ps: waar kan ik tweelingbuggies kopen (ben wel van BE) Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina