Is dit mijn ongi of nog niet na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door es1977, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hallo allemaal,
    Ik ben op 1 oktober gecurreteerd na een zwangerschap van 10 weken.
    Ik heb toen 1 dag bloedverlies gehad daarna niet meer.
    Daarna 7 weken later op 17 november een klein beetje echt een drupje helder bloed verloren daarna tot afgelopen maandag 24 november dus een week lang hele kleine beetjes echt donkerbruin bloed slijm verloren.Kan ik dat als ongi zien of niet ?Ik weet het niet meer?
    Wat denken jullie?

Lefs Esther

2. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Hoi Esther,

Had je ook het gevoel dat je ongsteld was? Het kan zijn dat je cyclus nog niet helemaal op orde is. Als je over een week of 4 weer een week alleen bruinverlies hebt, zou ik ff aan de bel trekken bij de gyn. Ik had dit zelf ook en ik ondernam pas na 5 maanden actie. Wat bleek? Ik had een kleine verkleving opgelopen bij de curettage waardoor ik bijna niet ongesteld werd en ik dus ook niet kon zwanger raken. Toen deze verkleving verholpen was (tijdens een waterecho is het gewoon doorgeprikt) was ik meteen de maand erna zwanger...

3. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi Noodles ,
    Dankjewel voor je reactie ik heb al een afspraak gemaakt ik mag maandag naar de gynecoloog het zit me allemaal niet lekker en laat het voor de zekerheid even nakijken.Ik ben ook zo bang voor verklevingen.

Liefs Esther

Deel Deze Pagina