Ach ja, ik vind het nu nog een beetje dubbel. Ben nog onder behandeling en denk al weer verder. Ik wil weer zo graag zwanger zijn. Was van korte duur, maar mis het nu al. Jij boft wel met zo'n vroege eisprong. Heerlijk lijkt me dat. Hoe zijn jouw cyclussen? Ik hoop dat mijn lf een beetje hetzelfde is gebleven na mk, want dan kan ik binnen 2 weken mijn ongi weer verwachten en hopelijk niet.
Ik weet eigenlijk niet wat mijn lijf doet de laatste tijd. Ik heb 5 jaar een mirena spiraaltje gehad, daarna een keer ongesteld en toen zwanger. Helaas eindigde dat in een miskraam en dat is nu 2 maanden geleden. Vanmorgen wat bloed verloren maar verder is het rustig. Volgende week weer bloed prikken. Ja na een miskraam lijkt het verlangen naar een zwangerschap nog groter. Hopelijk word je niet ongesteld en ben je zwanger, maar check dan wel of het oud of nieuwe Hcg is. Ik heb ook een week gedacht weer zwanger te zijn, maar helaas toch oud Hcg. Het kan lang blijven zitten maar...dat hoeft natuurlijk niet.
Ik denk echt dat mijn hcg al verdwenen is. Ik had al 3 dagen na vloeien een negatieve test. Woensdag krijg ik de uitslag van mijn hcg-waarde. Als ik nu al negatief test en over een paar weken positief zou testen, dan kan het toch niet meer oud hcg zijn? Ons lijf is raar! Helaas elke keer voor zwangerschap weer van die klachten dat je denkt...ja zal ik zwanger zijn en dan kwam de ongi. Nu voelde ik de laatste keer toch echt dat ik zwanger was. Ik kan het niet beschrijven, maar het voelde zo anders. Hoop dat dat de volgende keer weer zo is. Scheelt een hoop geld aan testen tenminste. Haha!
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties ik heb van daag een echo gekregen want ik kon echt niet meer wachten en ik heb het hartje horen kloppen geweldig gewoon ik hoop voor de gene die ook aan het wachte zijn dat ze net zo,n mooi bericht krijgen als ik groetjes marielle
Gefeliciteerd Marielle, geniet ervan. @annie, als je al een keer een negatieve test hebt gehad dan kan het inderdaad geen oud Hcg meer zijn...spannend!