Echo gehad: het is toch een tweeling waarvan eentje aan het inkrimpen/verdwijnen is (vaak zie je later nog een restje in de placenta) heel verdrietig.. maar toch fijn dat de andere het wel heel goed doet.. de kleine was zelfs een dansje aan het doen foto staat in mijn album
@Zeehondje: Gefeliciteerd wat super en een prachtige echo. weer een geruststelling als het hartje klopt. @Adora: Wat je zeg verdrietig dat er 1 is overleden maar erg fijn dat de ander nog leeft.schudden met die billen baby Hier 6 wk aaahhhh nu nog maar een week.
Ik zie geen foto's?? Moeten we dan eerst vriendjes worden?? Wat verdrietig om te horen dat 1 van je kindjes het niet heeft gehaald zeg! Maar erg fijn dat de andere het zo goed doet... Is het een grote tegenslag voor jullie?? Of hadden jullie er al een beetje rekening mee gehouden?? Is altijd rot om te horen dat 1 van je kindjes het niet heeft gehaald...veel sterkte hiermee....
Vanmiddag hebben we controle en echo gehad bij de gyn...kindje groeit erg goed, ze loopt nu een weekje voor op schema..hahaha..patat is dus schijnbaar erg goed voor ongeboren kindjes..hihihi..daar eet ik me helemaal klem aan.. Kindje weegt nu 698 gram....en was ontzettend druk aan het heen en weer zwemmen..ooh ja ligt dus nog steeds over dwars..
@nbroen Wat fijn! Krijg je nu geen echo's meer? Ik heb vrijdag het intakegesprek met de vk. Op 22 maart is mijn eerste echo, ik ga toch maar niet eerder voor een echo... (denk ik). Dan ben ik 10 weken...
Hallo allemaal, Met kerst 2010 heb ik een miskraam gehad. Dit was mijn tweede zwangerschap. We hebben al een dochtertje dat binnenkort 2 wordt. Vandaag heb ik 3 dagen voor mijn NOD getest, omdat ik zwangerschapssymptomen voelde en idd er verscheen een heel licht streepje. Ik ben dus weer zwanger, al is het nog erg pril. Ik durf niet echt heel blij te zijn. Mijn partner weet dat ik vermoedens heb, maar nog niet dat ik getest heb, hij is naar zijn werk. Hij heeft wel gezegd mocht ik zwanger zijn pas echt blij te kunnen zijn als we een goede echo te zien krijgen. Ik mag met 8 weken in het ziekenhuis een echo laten maken, heeft de gynaecoloog toen met mijn miskraam gezegd. Hoe hebben jullie het ervaren toen je net wist dat je weer zwanger was na je miskraam? Ik ben zo terughoudend, omdat je vaak leest dat vrouwen meerdere miskramen achter elkaar kunnen krijgen. En die pijn was toch best ondraaglijk de vorige keer, ik kan nog steeds moeilijk naar die kleertjes en echo foto kijken van toen. Ik weet dat het ook vaak genoeg wel daarna goed gaat, maar toch.. Liefs van een voorzichtig blije tante.