This is my story! Ik had ook geen kramp en maar anderhalve dag bloedverlies. Ik moest wachten tot ik 7w was en mocht toen voor een echo komen. Helaas was het toen alsnof mis. MAARRRRRR ik heb ook ooit een keer 1 dag bloedverlies gehad, VEEL krampen, echo gehad, en diagnose miskraam gekregen (was toen 6w+1d) en uiteindelijk bleek toen ik voor curetage kwam dat het toch nog goed was! Toen bleek ik een vanishing twin gehad te hebben. Dat is een miskraam en een gezond vruchtje. Dus alles is mogelijk! Ik ga als een gek voor je duimen!
Twee violen en een trommel en een fluit en ikke die is jarig dus de vlag die gaat nu uit! Ik ben blij! Ik ben flink verwend door de mannen maar heb een prachtig cadeau in mijn buik zitten!
Luna, van harte gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat geen cadeautje op de hele wereld op kan tegen het cadeautje in je buik. Meid geniet van je verjaardag en laat je lekker verwennen!
Ja ik heb een heerlijke verjaardag gehad. Ik zat al de hele week met een rauwe keel. Door de drukte 9denk ik) ben ik dus nu mijn stem helemaal kwijt. Hahah voelt weer even nets als vroeger waarbij je je stem kwijt was omdat je met je verjaardag flink had lopen feesten. Zena hoe is het nu bij jou?
Hoi meiden, ben ik ook weer even. Luna, van harte gefeliciteerd nog! Hier gaat t wel. Heel raar weekend hoor, beetje tussen hoop en vrees. Ik heb weinig bloed meer verloren en sinds gisteren middag alleen nog kleine beetjes oud bloed en wat licht bruine afscheiding. Stolsels heb ik helemaal niet verloren. De pijn in mijn borsten neemt nog steeds toe, dus ik ben toch wel voorzichtig positief. Morgen weer naar de huisarts. Benieuwd wat die te zeggen heeft. Woensdag ben ik 6 weken(ik tel maar gewoon door, voel me nog zwanger dus...), dus misschien nu toch maar een echo? Spannend. Duimen jullie voor ons?
Ja! Wij duimen! ABSOLUUT! Ik vond het ook van die rare dagen toen. Ik heb het dus 2x mee gemaakt en het is ZWAAR !
er komt een nieuwe bij in de groep tralalalalalalaaaaaaaaaaaaa een nieuwe een nieuwe oh wat zijn we BLIJJ! Kom maar Natas! Ik zet je stoel alvast klaar!
Hihihihi, dank je Luna! En wat een mooie roze stoel heb je voor me klaar gezet Nou, de meeste van jullie hebben het ook al wel in een ander topic gelezen waar ik jullie van ken, maar hier nog een keer (copy-paste, voor mijn gemak ) voor wie mij nog niet kent : Deze ouwe taart heeft vanmorgen ZWANGER getest!! Tot 2x toe zelfs Ik moet er wel bij zeggen dat we erg gereserveerd zijn. Ik ben blij met deze stap, maar zoals ik had verwacht heeft mijn angst over "zal het ooit nog wel gaan lukken" zich iets van richting veranderd naar "zal het dit keer niet weer mis gaan", maar het is nog net zo hevig. Maar ja, over onzekerheid na MK of MA hoef ik jullie (helaas) niets te vertellen. Morgen ga ik aan de slag om alvast de afspraak in orde te maken voor echo bij ongeveer 7 weken. Ik ga morgenochtend evengoed naar de HA, kijken of ik het via haar makkelijker kan regelen dan het vorige keer in het ZH ging (toen moest ik echt bedelen). Tot die tijd is het afwachten en duimen, we denken en dromen nog niet verder vooruit. Mijn uitgerekende datum zou, gezien de dag van de posi ovutest, op 4 augustus zijn. Straks even een mooie banner uitzoeken! Ik ben heel blij dat ik me al zo snel bij dit clubje mag aansluiten. \/ Ik las al wel mee, zo ook met jou Zena. Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is! Rond de 6 weken en 4 dagen gaat gemiddeld het hartje kloppen, dus ik denk dat het morgen nog te vroeg is om dat op een echo te zien. Wat ze wel zouden kunnen zien is of de vruchtzak gevuld is en het vruchtje de goede grootte heeft. Ik duim voor je!
tralalala ik ben blij voor Natas! Leuk hoor. Ben trouwens benieuwd wie over ene paar weken de meeste + testen heeft. Inez staat op 3 geloof ik, natas en ik op 2. Haha Ik heb er nog eentje liggen> Ach wie weet doe ik die ook nog een keer. Grinnik.
Nog maar 2 Luna?..... valt reuze mee joh! Zal me niets verbazen als ik over een week op 4 of zo ben uitgekomen
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 mk 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Nog in onzekerheid Zena, 25 jaar, 1e kindje, mk in mei, uitgerekend juli, nav gering bloedverlies maar blijvende zwangerschapskwalen onduidelijk of er nu sprake is van miskraam of nog een intacte zwangerschap afspraken: 26 nov Natas huisarts (smeekbede voor vervroegde echo ipv verwijzing MMM vragen) 26 nov Zena huisarts ivm dreigende miskraam 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 13 dec Zena eerste echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige
Toch fijn om terug in het lijstej te zijn, morgen hopelijk in het bovenste lijstje terug! Natas, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je Zena! Alle gegevens helemaal goed Luna, thnx. Alleen het was bij mij een MA en niet een MK, maar een kniesoor die daar nu nog op let De beschrijving bij Afspraken is helemaal correct en erg leuk
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Nog in onzekerheid Zena, 25 jaar, 1e kindje, mk in mei, uitgerekend juli, nav gering bloedverlies maar blijvende zwangerschapskwalen onduidelijk of er nu sprake is van miskraam of nog een intacte zwangerschap afspraken: 26 nov Natas huisarts (smeekbede voor vervroegde echo ipv verwijzing MMM vragen) 26 nov Zena huisarts ivm dreigende miskraam 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 13 dec Zena eerste echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige
ik heb in januari 2007 een mk gehad. verwacht nu over 2 weken (kindje wordt gehaald) nijn eerste kindje groetjes
hoi meiden! ik mag me hier ook aansluiten! 2 ronde na miskraam weer zwanger, we zijn erg blij, maar ook erg bang... liefs rebbel
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Nog in onzekerheid Zena, 25 jaar, 1e kindje, mk in mei, uitgerekend juli, nav gering bloedverlies maar blijvende zwangerschapskwalen onduidelijk of er nu sprake is van miskraam of nog een intacte zwangerschap afspraken: 26 nov Natas huisarts (smeekbede voor vervroegde echo ipv verwijzing MMM vragen) 26 nov Zena huisarts ivm dreigende miskraam 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 13 dec Zena eerste echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige heb mezelf er even bij gezet!