wat leuk bruidje! je beebje voelen ik lig 's avonds op de bank en dan heb ik zo af en toe van die plopjes onderin mijn buik....zou dit het beebje kunnen zijn of zijn het mijn darmen?
Dank jullie wel meiden voor jullie gelukwensen. Ik ben echt zenuwachtig omdat ik de eerste keer zwanger was van een zogenaamd windei. Nu zal ik dus echt blij zijn als ik voor een echo mag en er blijkt uit dat er echt een kindje in mijn buik zit Ik ga volgende week bellen met de vk voor mijn eerste afspraak.
Spannend Basmalah, het blijft zenuwslopend die 1e 12 weken.. Met die termijn zou je zeggen je darmen Liesje.. anderzijds er zijn wel meer mensen die het extreem vroeg voelen.. maar wat ik begreep is 16 weken al heeel vroeg..
gewoon gauw bellen hoor! ik heb toen op dinsdagmorgen een test gedaan en toen ik de vk kon bellen heb ik die dezelfde dag nog gebeld! die begreep het helemaal na de mk de vorige keer hoor!
he he ben ik 1 avondje werken, ka ik 5 paginas gaan lezen als ik terug kom.hahah nou iedereen die nieuw is van harte welkom. ik heb gisteren de ha nog gebeld en die kon me gerust stellen door tezeggen dat t er alleen maar om de streep gaat en niet hoe licht of donker hij is.dus dat was weer een hele opluchting
Hoi meiden, Alle nieuwe inderdaad welkom! het is zo gek, ik blijf me toch zorgen maken. Dus schrijf ik het hier maar even van me af. Mijn borsten doen nog wel pijn maar groeien niet meer door. Is dat herkenbaar? Ik ben nog steeds verschrikkelijk misselijk en ga steeds meer overgeven. Gisternacht begon ik om 3:00 met overgeven en het heeft tot gisteravond 21:00 geduurd. Ik ben helemaal gebroken. Ik weet dat ik er doorheen moet mar ik heb echt veel moeite om mijn werk uit te voeren. Hopelijk is alles goed en wordt de misselijkheid over een paar weken minder!
sterkte Anoel! Wat vervelend... mijn borsten deden afgelopen week ook geen pijn meer, maar vannacht leek het opeens of er 2 stenen in gestopt waren: keihard en pijn! Heel herkenbaar dus...
hey anoul, maak je niet al te druk om die boobies van je. ik had ook gedacht dat ze constant maar moesten blijven groeien maar bij mij doen ze dat ook niet en ik ben toch echt wel zwanger hoor! ik ben een cupmaat, misschien anderhalve maat groter geworden maar echt niet meer hoor! Zo hard zijn ze bij mij niet gegroeid dus je bent echt niet de enigste hoor! En wat de misselijkheid betreft, ik weet precies hoe je je voelt en ik ben nu 14 weken en de misselijkheid is nog niet weg
ik heb ook nog wel mijn gewone bh's aan maar sommige passen echt niet meer, dan hangen de tepels eruit hoor! maar bruidje heb je m'n eerdere berichtje gezien over de plopjes?
oh ja, heb ik helemaal niet gezien sorry! nou ja misschien wil ik ook wel het gewoon graag voelen....
Wie weet ook wel.. ik durf er ook geen zinnig woord over te zeggen.. Ben er zelf ook helemaal op gefocussed.. bij ieder dingetje denk ik van.. zou het?
ik ben er niet obsessief op gefocussed maar zo af en toe denk ik 's avonds voelde ik daar de beeb of mijn darmen
Goedemorgen kletskousen! Basmalah welkom, en ik kan je helaas geen goed antwoord geven, ik had een afspraak bij de gyn de dag nadat ik posi testen.... Bij de vk hier mag je pas komen als je 13 weken bent...dus daar ga ik volgende week pas naartoe voor het eerst. Anoul, wees blij dat je borsten niet door blijven groeien, heb begrepen dat ze langzaamaan door groeien tot de 5de maand en dat er weer een groeispurt komt na de geboorte (zeker als je bv gaat geven). Ook bij mij is het groeien langzamer geworden, en ook ik heb er een cupmaat bij gekregen.... Verder over het kotsen, ik heb een dag onwijs gekotst en kreeg toen diarree en verhoging...bleek een griepje te zijn...dus dat kan natuurlijk ook nog, dat je gewoon iets anders onder de leden hebt....iig succes ermee! En ik hoop voor je dat het snel weer over is!
Ik ook niet obsessief hoor maar net wat je zegt.. af en toe voel je wat.. en dan denk je eraan.. we zullen zien..
denk ik ook wel, nog even geduld en dan voelen we ze iedere dag duidelijk! Gisteren wel grappig, de vk had moeite het hartje te vinden omdat de kleine zo ontzettend beweeglijk was..
dus de kleine is al aardig druk, leuk joh.... ik hoop dat ze volgende week bij mij ook gauw het hartje te pakken heeft, want ik ben er ergens nog bang voor dat ze geen hartje kan vinden.