Ik heb bij al mijn zwangerschappen nog nooit last van mijn (.)(.) gehad, en werden ook niet groter, hooguit een heel klein beetje.Voordeel: je krijgt minder snel last van striae, al kan dat er nog wel in schieten als je enorme stuwing krijgt in de eerste weken na de bevalling. Maar wat ik wil zeggen, iedereen heeft andere kwaaltjes, en per dag kan verschillen waar je last van hebt.
laten we hopen...kan niet wachten tot het dinsdag is en nu maar hopen dat er geen bevallingen tussendoor komen... mijn ventje gaat gezellig mee!
Poeh, wat is er weer ontzettend veel geschreven. Kan het haast niet bijhouden allemaal. Basmallah, welkom hier en van harte gefeliciteerd meid. Ik heb zelf een eerste afspraak in het ziekenhuis gehad met 6 weken 4 dagen en we zagen een mooie hartslag. Bij de een is het al wat eerder te zien, bij de ander wat later. Liesje, het is zeker niet ontmogelijk dat je de kleine al hebt gevoeld, maar het zouden ook heel goed je darmen kunnen zijn. Dat is erg moeilijk te zeggen zo de eerste keren dat je het voelt. Op een gegeven moment weet je het gewoon of het al dan niet de kleine is geweest die je voelt. Lindaa, balen meid, dat je nieuwe baan niet is wat je ervan had gehoopt en verwacht. Weet je al of je weer terug kunt naar je oude baas? Weten jullie trouwens dat het wettelijk geregeld is dat je recht hebt op extra pauzes wanneer je zwanger bent? In overleg met je baas kun je werk en rusttijden indelen. Deze extra pauzes mogen maximaal een achtste deel van je werktijd in beslag nemen. Dat komt neer op 1 uur rusttijd plus je normale pauze(s) op een werkdag van 8 uur. Daarnaast moet er een geschikte, afsluitbare ruimte met een bed of rustbank zijn om te kunnen ontspannen. Dit zou kunnen schelen in de vermoeidheid. Zowel bij m'n eerste zwangerschap als nu zijn m'n borsten nauwelijks gegroeid. Dat kwam de eerste keer pas na de bevalling. Ik denk dat dat nu ook wel weer zo zal zijn.
we moeten het maar gewoon afwachten wat we voelen, ik hoop over een paar weken meer zekerheid te hebben over wat ik voel, dan moet het toch beter te voelen zijn
dat is ook wettelijk geregeld met de pauze... nou als ik het hier niet meer trek dan doe ik het gewoon lekker rustig aan!
heey girls! heb in mijn middagpauze per direct ontslag genomen bij Logica CMG! waren ze niet erg blij mee, maar ze vonden het wel fijn dat ik eerlijk was en aangaf dat de functie ver beneden mijn verwachtingen was! Heb vanochtend contact gehad met mijn oude werkgever.. en guess what!.. IK MAG TERUG KOMEN! maandaag lkkr vrij en dan er weer tegenaan ik zoek nog wel verder naar een baantje erbij of een betere baan, omdat ik nog steeds nu die 0-urencontract heb, waar ik van af wil! maar ik zit nu tenminste weer ergens waar ik het leuk heb! en dat is het belangrijkste! heb verder nog niet bijgelezen, dus is er nog leuk/spannend nieuws?
Lindaa, ik had al ergens gelezen dat je terug mocht komen! gefeliciteerd meid! ja 14 weken...gaat inderdaad snel ja, de volgende mijlpaal is de 20w echo
jaa spannend meis! gaat goed! HIHI jaa denk dat je dat in het andere topic hebt gelezen! na mk gaan we er weer voor ooh meiden wat wou ik graag dat het woensdag was! kon ik voor echo! duimduimduim dat alles goed zit!
einde van de middag pas?! hihi dat is dan lang wachten he, als je graag wil weten hoe en wat! ik mag gelukkig om kwart voor 11 voor echo! ga ik gewoon 9 uur uit bedje dan is het zomaar kwart voor 11
Basmalah welkom ook hier, ik dacht al een bekende naam, je bent ook septembermama. Nogmaals gefeliciteerd. Ik heb mijn echo voor volgende week vrijdag gepland staan, dan ben ik 7 weken. Ik kijk err naar uit en ben er ook erg zenuwachtig over. Iemand vroeg wat over de (.)(.), die waren bij mijn vorige zwangerschap al heel snel groter dan nu, mr dat werd een mk. Nu zijn ze nog maar iets gegroeid. Ook het pijnlijke gevoel is anders. Ik denk dat dit ook heel erg kan wisselen per zwangerschap. Ik voel me nu meer zwanger dan toen, door de (nog lichte) misselijkheid. Lindaa, Fijn van je baan. Het is wel lekker dat je op de juiste plek zit. Verder iedereen een heel goed weekend!