Ik heb alle pagina's bijgelezen die hier vol zijn geschreven de afgelopen 48 uur, maar het is te veel of alweer achterhaald om overal op te reageren. Ik heb de lange dag van gisteren overleefd, maar dan wel tenauwernood...... mijn hemel, wat heb ik het zwaar gehad. Zo vreselijk moe, ook misselijker hierdoor + af en toe moest ik te lang wachten voordat ik ergens weer iets kon eten. Ik lag om 01.30 in m'n bed, helemaal kapot, en kwam er vanmorgen pas om 12.30 weer uit. Vanmiddag wat dingetjes gedaan maar leek wel alsof ik nog steeds door een mist heen moest ploegen, heb het verder rustig gehouden en ga vanavond weer vroeg naar bed. Verder alles prima hier hoor! M'n buik is steeds meer te zien door m'n kleding heen, gisteren voelde ik me gewoon echt lekker zwanger zwanger door de collega's die in het land zitten die het zagen en me feliciteerden. Op mijn afdeling wisten ze het al maar vele anderen nog niet, was erg leuk om het nu van de daken te schreeuwen en dat men het zag.
Natas, Dat moet je toch nog wel lekker door de dag heengesleept hebben ook. Volgende keer bij zo'n toestand een crackertje meenemen ofzo. Maar lieer neit meer zo'n dag natuurlijk Fijn weekend verder allemaal! (voor diegenen die niet hoeven te werken dan)
Hoi dames, ik ben er meteen al weinig, maar mijn opa is afgelopen donderdag overleden, dus veel geregel en zo. Maar ik kom snel weer terug en ga dan lekker actief met jullie meedoen. Groetjes Gerda
hoi meiden, ik heb niet alles bij gelezen, het gaat hier zo hard! @gerda: gecondoleerd! @natas: gelukkig ben je de dag doorgekomen, kan me voorstellen dat het niet mee viel! ik ga vanmiddag lekker naar de kapper, heb net begrepen dat je je haar gerust mag verven tijdens de zwangerschap, dus dat ga ik eens laten doen! liefs rebbel
Ja Anna, door alle felicitaties bleef ik wel wakker! Ik had een banaan en mandarijntjes in m'n jaszak, maar de garderobe bleek afgesloten te zijn en daar mocht je tussendoor niet in. Helaas. Gerda, gecondoleerd. Ja hoor Rebbel, haartjes verven mag gewoon! En gelukkig maar zeg...... rond mijn 22ste begon ik al grijs te worden (erfenisje van mijn moeder, en bedankt mam), ik denk dat ik inmiddels zo'n 80% grijs ben als het niet meer is. Ik verf al járen mijn haar, moet er niet aan denken dat ik daar nu mee op zou moeten houden.
Aan de ene kant heb ik een heel goed gevoel over deze zwangerschap, en aan de andere kant, heb nu weer buikpijn en lage rugpijn, precies als op de dag voor de mk, alleen is het nu 7 weken eerder,... Pffff wat gaan die dagen dan langzaam voorbij zeg. Gerda, gecondoleerd!
Niet te druk maken hoor wens, iedereen hier is superalert op alle pijntjes en ik kan me niets van dat soort dingen herinneren van de vorige keer... Gewoon blijven hopen en duimen, verder kan je (helaas) toch niets doen! Maar het is erg makkelijk gezegd natuurlijk, ik durfde er ook niet van te geloven voor ik mijn eerste goede echo had! Alle mijlpalen en nieuwe posi testen gefeliciteerd! Sorry maar het gaat echt te snel hier om alles bij te houden, misschien over een paar weken als ik wat meer puf heb!
Gerda, gecondoleerd! Natas, fijn dat je die monsterdag hebt overleefd en wat heerlijk genieten van alle aandacht voor je zwangere buikje. Dat krijg ik volgende week met m'n verjaardag. Iedereen weet het inmiddels, maar men heeft er geen idee van, dat ik nu al meer buik heb dan toen met Alyssa rond deze tijd.
Inez, ik kan me voorstellen dat je er extra zin in hebt nu. Het lijkt me toch heel leuk als het echt goed aan je te zien is. Je zit ook al bijna op de 12 weken nu. Dubbel goed! Morgen ga ik met 4 van mijn oudste en beste vriendinnen wandelen. Ik denk erover om het hen al te vertellen dan. 2 zijn ervaringsdeskundig vwb miskramen en vorige keer had ik veel aan hen. Dus als het toch weer mis zou gaan dan zou ik ook blij zijn met contact met hen. Maar ik vind het ook moeilijk als mensen enthousiast zijn, terwijl ik toch ook nog een beetje gereserveerd ben. Toch voelt het nog steeds goed, dus ik wil er ook niet te veel over tobben.
he meiden! nou begin me nu egt zw te voelen hoor! hele ochtend niks anders gedaan dan overgeven en de hele dag al knap misseljk! het is voor een goed doel, maar voelt niet erg lkkr HIHI
Wens, ik kan me goed voorstellen dat de dagen nu langzaam voorbij gaan voor je. Het is ook zo dubbel, enerzijds een goed gevoel over je zwangerschap, anderzijds toch ook de angst vanwege de pijn in je rug en buik. Het zijn wel klachten die erbij horen meid. Sterkte ermee!
het gaat hier weer even niet zo goed. na 4 goede dagen gehad te hebben waarbij ik zelfs weer voor de kinderen gezorgd te hebben, is het nu weer mis en zie ik de pot weer geregeld van dichtbij. ik zie het verband nu toch wel dat als ik veel doe het dus weer slechter gaat. Wel ontzettend balen zeg! Ik had juist deze week weer willen beginnen met het werk opbouwen. Voor het eerst maak ik me ook zorgen dat dit 9 maanden door gaat. iets waar ik wel weer erg droevig van kan worden. nou ja we zullen zien. Ik heb verder niets gelezen. Ik las dat Anna dit weekend het aan vriendinnen wil vertellen. Doen! het is idd ook fijn als een aantal het mensen het weten, zowel als het goed blijft gaan, als wanneer het onverhoopt weer mis mocht gaan. Natas heeft haar zware lange dag overleefd zie ik. Nou meid rustig aan hoor dit weekend. Herstellen van zo'n dag duurt nu ook net even iets langer he.
gerda gecondoleerd! Rebbel haren verven mag maar door de hormonen kan het wel eens gebeuren dat de verf anders uitpakt dan normaal. Hou daar even rekening mee!
Hoi meiden, Ik heb 9 weken geleden een miskraam gehad bij 8,5 week en ben nu 4,5 week zwanger. Kan het nog bijna niet geloven en ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als ik mijn eerste echo heb gehad en alles is goed. Het is raar dat ik weer kan zeggen dat ik zwanger ben. De vorige keer heb ik het bij 6 weken al verteld, maar ik wacht nu wat langer. Dat ik er met veel mensen over kon praten was wel prettig, maar sommige had ik liever niet gehad dat ze het wisten. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen?
hey lindada welkom in dit topic! Toen ik de eerste x wist dat ik zw was, heb ik ht uit blijdschap ook aan iedereen verteld.. naarmate ik dus 8 weken zw was en de mk kreeg.. hadden mijn opa en moeder het er heeel zwaar mee! Ik heb deze x besloten om het te vertellen na mijn 1e echo! Mijn moeder is de enige die het weet, maar verder weet niemand het! Als mijn echo woensdag goed is dan ga ik he vertellen!
hey lindada, de meeste meiden zijn hier bekend hoor! rebbel, luna, liesje, natas, inez .. ze zitten hier allemaal! pippo hier nog niet gezien, jas ook niet
sorry voor degenen die ik vergeten ben maare lindada het komt er hie rop neer.. er zijn hier een heleboel leuke en ook bekende meiden!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 31 augustus Bartje, 31 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 8 september wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september lindada,26 jaar, ? kindje, ? mk in ?, uitgerekend ? september afspraken: 9 jan Luna echo 10 jan Bruidje VK 10 jan Treintje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 16 jan Lindaa 1e echo (7wkn) 17 jan Mone VK 18 jan Anna 1e echo (7wkn) 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Bartje VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez 3e echo 6 feb Bruidje 20 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn Lindada, heb je ff op de lijst gezet, je moet je eigen gegevens nog ff aanpassen hoor