Ik moet nog heel veel bijlezen, maar ik wil Bartje in elk geval alvast veel sterkte wensen. Ik hoop dat je ons snel laat weten hoe het gaat. Ik had mijn hart al in de keel kloppen van de zenuwen vanmiddag. Het voelt hier ook weer niet helemaal top, maar jouw berichtje geeft me een brok in de keel. Lieve groet
hallo,allemaal, kan me hier officeel afmelden. t bloedde is alleen maar eger geworden en heb vanmiddag t vruchtje verloren.tenminste wat ik denk wat een vruchtje was. ben bij ha arts geweest die heeft me onderzocht en ik ben gewoon niet meer zwwanger.moet volgende week terug komen omdat ik nu zeer veel vloei en moet gelijk bellen als ik me niet goed voel.het enige lichtpuntje is dat ik volgende week al wordt doorgestuurd voor onderzoeken ,want 3 miskramen in 8 maanden is teveel.ik wens jullie een fijne zwangerschap en hopelijk te gauw
Echt sneu voor Bartje, ik hoop echt van harte dat alles goed gaat met d'r. Als je dat soort berichten leest krijg je meteen weer een deja-vu... en komt alles weer naar boven. hoezo voelt het niet top bij jou Annna? Mone, ik ga naar de verloskundige praktijk in voorburg en het echo bureau in Den Haag in Benoordenhout
Bartje, meid ik wil je veel sterkte wensen met je verlies en ik hoop dat je deze keer kunt verwerken! Het is inderdaad wel mooi dat je al zo snel wordt doorgestuurd voor onderzoeken. Neem je tijd en we zien je heel graag hier weer terug!
ik denk echt dat het een fabeltje is dat je minder kans op een mk hebt als je veel moet overgeven! bij mijn vorige zwangerschap hing ik heel veel boven de pot, maar toch ging het mis, ik was zelfs nog aan het overgeven toen we al wisten dat het mis was, doordat het nog in mijn lichaam zat, bleven de hormonen aan de gang! nu ben ik nog niet echt misselijk geweest, heb pas 1x overgegeven en nu gaat het tot nu toe allemaal goed... @mone: wat fijn dat je echo goed was! @bruidje: wat leuk dat je de kleine al denkt te voelen! @cyberwitch69: welkom! liefs rebbel
Oh Bartje wat verschrikkelijk, iedereen hier kan je zo goed begrijpen... maar jij moet die nachtmerrie nu weer doorstaan. Wat rest me anders te doen dan je heel veel sterkte te wensen. Ja bruidje zo probeer ik het ook te bezien. Maar toch blijft het moeilijk. Ik maak me vandaag gewoon weer zoveel zorgen. Alleen omdat ik niet zoeveel kwaaltjes heb dat ik me op en top zwanger voel. Pippo, Welkom hier en gefeliciteerd. Ik wens je een goede zwangerschap! He Lindada, Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Succes ermee! Ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent met vertellen en je eigen gevoelens. Ik durf ook pas echt blij te zijn na een goede echo. Ik heb zelf een tweeling verloren in de 12e week. Dat was in September, nu ben ik uitgerekend voor ongeveer dezelfde datum. Bij mij wist vorige keer bijna niemand het nog, we waren nl niet in Nederland. (wel onze familie maar nog geen goede vrienden). Ik voelde me toen erg eenzaam toen het fout ging, ook al had ik goede vrienden het later wel verteld. Ik vond het vooral ook jammer dat ik het leuke van het aankondigen van de zwangerschap had gemist. Ik heb het gisteren goede vriendinnen verteld die ook vd miskraam weten. Die gaan hun moend niet voorbij praten, maar ze zijn er wel als ik ze nodig zou hebben. Jerl, ook hier welkom, ik had al kennis met je gemaakt bij het andere topic van Luna.Gefeliciteerd met je koppende hartje Anoul, jij vertelde gisteren nog over de borsten. Ik vind het ook nog steeds erg angstaanjagend dat die niet altijd even veel pijn doen. Ik hoop ook maar dat het geen slecht teken is dat ze nog redelijk klein zijn en veel minder pijn doen. Gelukkig is jouw volgende echo ook alweer redelijk snel! Basmalah, Je moet ook redelijk lang wachten. Voordeel dan zit je dicht bij de 12 weken, maar... het duurt nog zo lang! Wanneer je zegt dat je je heel erg zorgen maakt kan je misschien ook eerder komen... Maar beter is je niet te veel zorgen maken. Maar hoe dat doet weet ik ook niet. Jij krijgt vrijdag alweer je derde echo! Dan ben je al 11w5! Waanzinnig hoor! Dat moet dan ook wel gevierd worden! Mone, gefeliciteerd met je goede nekplooi uitslag en de mooie echo! Mooi hoor, zo'n compleet mensje! Wat bedoel je dat je baarmoedermond vrij is. Kan het kindje ook daarop liggen? Liesje, ik kan me goed voorstellen dat het lang wachten is tot die 20 weken echo. Gelukkig kan je wel het hartje luisteren. Hopelijk kan je morgen plannen! Inez, 12 WEKEN! YES, die grens heb je bereikt! Natas, Ja ik heb het mijn vriendinnen verteld. Ze waren superblij voor me, maar ik ben zelf nog erg zenuwachtig erover. Het goede gevoel erover kan soms heel snel verdwijnen. Vrijdag de echo. Ik heb ze maar gezegd dat ze me niet hoeven te bellen. Als het goed is gaan we het lekker vieren met een etentje. Als het niet goed is zit ik ook niet te wachten op 4 telefoontjes achter elkaar.
annna, soms zit de placenta te laag, en dan kan het dus zijn dat het baringskanaal niet "vrij" is voor het kindje. Maar dat is bij mij niet het geval, dus dat is fijn.
Bartje, heel veel sterkte meid! Hopelijk zien we je hier snel weer terug, maar nog veel belangrijker: en dan voor 8 maanden! Maar dat is nu waarschijnlijk wel het laatste waar je aan denkt. Eerst deze klap verwerken, dikke knuffel!
Oh, hoe graag ik dat wil geloven Luna. Dat zou echt geweldig zijn. Het besef komt steeds meer, echt, maar ik ben nog wel steeds voorzichtig. Eerst maar eens de vruchtwaterpunctie en de uitslag afwachten en dan pas zal het echte genieten komen.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 31 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september afspraken: 15 jan Liesje VK 16 jan Lindaa 1e echo (7wkn) 17 jan Mone VK 17 jan Mariss 2e echo 18 jan Anna 1e echo (7wkn) 18 jan Natas 3e echo nekplooimeting 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez 3e echo 06 feb Bruidje 20 weken echo 7 feb Bruidje VK 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn 04 maart Mone 20 weken echo