Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh ik zou net zeggen, wat lekker zeg vrij...maar ja als je hard moet leren...
    wat voor examen dan bruidje?

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Zakelijke kredietverlening... taaie kost!

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Bleh, is het een moeilijk examen? Nog veel te leren?

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    poeh nogal taaie kost ja.....dat zou mijn aandacht echt niet vast kunnen houden....

alvast veel succes ermee.....

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja heel lastig, veel details.. echt stampen.. en dat is niet mn sterkste kant.. zucht... maar ik ga ervan door.. Ik meld me wel weer later op de dag! (een mens heeft toch ook pauze nodig :) )

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    doeidoei bruidje!

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    zo liesje, nog maar 2 uurtjes....
    spannend hoor!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jaaaa....over 3 kwartier ga ik weg van mijn werk en dan kom ik denk ik ook niet meer terug dus ik denk dat jullie morgen pas weer van mij horen

9. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    veel succes bij de Vk liesje!

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Lindaaaa morgen al je echo!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankjewel! duimen voor een hartje he!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    3 keer iets veel he.....de compu bleef hangen

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sorry jongens, ik heb niets bijgelezen en doe even aan een snelle 'meldplicht'. ;)

Mijn tante ligt namelijk op sterven. Ze was al langdurig heel erg ziek (uitgezaaide kanker en zeer ernstig longemfyseem). Ze heeft het nog langer uitgehouden dan iedereen incl. artsen hadden gedacht, maar een paar weekjes voor de kerst verslechterde haar toestand in versneld tempo.
    Na kerst heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen voor bestralingen aan een tumor die groeide en tegen haar rugwervel aan kwam (met daardoor veel pijn en héle vervelende dingen). Ze was eind vorige week net weer thuis toen haar longen het helemaal niet meer aan konden, ze zijn op.

Mijn tante ligt nu weer in het ziekenhuis. Euthenasie was het ZH een stapje te ver (weet niet hoe erg je moet stikken eer ze dat willen doen schijnbaar) maar er is nu palliatieve sedatie toegepast : morfine en slaapmiddel waardoor zij er niets meer van merkt en wat het sterven ietwat zal bespoedingen. Geen gevecht meer voor elk klein snakje adem, ze slaapt nu rustig en zal steeds verder wegzakken. Dit is gisteravond gestart, artsen denken dat het hooguit 3 dagen kan duren.

Gistermiddag in het ziekenhuis afscheid genomen :cry: :cry: :cry:
    We hebben met de familie een roulatie afgesproken om te waken, ik heb gisteravond gewaakt en ga er aan het eind van de middag weer een uur of 5 bij zitten.
    Daarna hebben we natuurlijk een hoop dingen te regelen voor de crematie, mijn tante heeft wel wat wensen bij ons achter gelaten maar niets echt helemaal uitgedacht of geregeld.

Ik ben voorlopig dus minder hier aanwezig, wou dat even ook melden voor het geval jullie zouden denken dat er iets met mij en de zwangerschap is ;)

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Heel veel sterkte Natas...

Succes bij de vk Liesje!

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Heel veel sterkte Natas!

En Liesje ik duim al even voor je dus als het goed is hoor je het hartje al! ;)

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje hoop dat alles goed is gegaan met de echo en dat je een kloppend hartje hebt mogen horen! :)

Natas, we denken aan je! veel sterkte toegewenst. Dikke knuffel!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Linda, veel succes morgen met echo! :)

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Gisteren had ik (weer) een heel onzeker gevoel of het met deze zwangerschap wel goed zat. Vandaag is dat met reden. Ik heb sinds vanmorgen bruin bloedverlies. Niet veel, maar wel duidelijk.
    En vorige keer begon het bij mij met bruin bloedverlies, zonder dat ik buikpijn had of iets. Toen waren de kindjes al ong 2 weken daarvoor gestopt met groeien. (niet alletwee tegelijk) De MK kwam pas 4 dagen daarna op gang en was 1,5 week daarna nog niet doorgezet.

En nu? Ik heb weer voor morgen een afspraak voor de echo geregeld. Gek, dat is de afspraak die ik eerst afgezegd had, omdat ik liever niet voor 7 weken een echo wilde.

Ik had het zo moeilijk vanmorgen, ik op het toilet, de kinderen die de gang opkwamen, om te kijken waar ik was. Ik kon het lesgeven bijna niet opbrengen. Een totale leegte, van wat er daarna moest gebeuren.
    Morgen hebben we studiedag, gelukkig geen kinderen die op me rekenen. Aan donderdag moet ik nog maar even niet denken.

Ik heb hier ervaringen gelezen dat het met bloedverlies toch goed kan zijn, maar mijn eigen ervaring is toch het meest van invloed op mijn gevoel. Het is moeilijk nu toch nog in een goede afloop te geloven.

Deel Deze Pagina