Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 31 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september afspraken: 16 jan Lindaa 1e echo (7wkn), Annna 1ste echo 17 jan Mone VK 17 jan Mariss 2e echo 18 jan Anna 1e echo (7wkn) 18 jan Natas 3e echo nekplooimeting 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez 3e echo 06 feb Bruidje 20 weken echo 7 feb Bruidje VK 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn 04 maart Mone 20 weken echo
Hey anna, morgen een echo? Het is misschien moeilijk, maar effen afwachten wat echo zegt! Ik wens je alvast veel sterkte toe om dit tot morgen vol te houden. Kan verstaan dat je met vragen zit en met verdriet, maar wie weet loopt alles wel goed....Dikke knuffel!
Annna, wat naar zeg dat je je zo ongerust maakt! Ik kan het me zo goed voorstellen.... Hopelijk kun je morgen op de echo een mooi kloppend hartje zien. Hoe laat moet je? In ieder geval krijg je morgen duidelijkheid. Sterkte meid!
Ja ik ben wel heel erg toe aan duidelijkheid. Ik kan in de middag om 15h20. Omdat ik eerst die afspraak had gemaakt en die later had afgezegd, was ie misschien nog vrij. Ik voel mijn buik nu ook een beetje, maar ik weet dat dat net zo goed de spanning kan zijn.
@Annna: het is vast de spanning, en nu let je natuurlijk ook veel meer erop dan normaal of je wel of geen krampjes hebt. Met hoeveel wk had je je vorige mk? Ong. dezelfde periode?
hee girls! zoo heb me net toch een bak overgegeven niet normaal meer! kwam zo opzetten HIHI! ooh ben zenuwachig voor morgen,, beetje bang dta ik te horen krijg of te zien dat het weer niet goed zit! gaan jullie voor me duimen? kan ik wel gebruiken!
Hoi Meiden, Nou dat was even een hele kluif om bij te lezen. Heb het druk op mijn werk dus kan tussendoor niet even kijken. @ Bartje: Wat ontzettend verdrieting meid. Ik weet precies hoe je je voelt. De 3 miskramen waren bij mij ook in zeer korte tijd en dat hakt er enorm in. Wel fijn dat je nu voor de onderzoeken mag. Ik voelde me daardoor wel wat minder alleen met mijn ellende. Heel veel sterkte. Ook voor je man en ik hoop dat je snel weer hiet terug bent. Neem in ieder geval je tijd. @ Natas: Heel veel sterkte de komende tijd. Het moet loodzwaar zijn, maar wel heel fijn dat je tante niet alleen is en dat jullie alsmaar waken bij haar. @ Annna: Nou wat rot dat je weer bloedverlies hebt. Het hoeft idd niets te betekenen, maar ik begrijp dat je boven op de kast zit. Ik hoop dat ze je morgen uitsluitsel kunnen geven. He, naast alle goede berichtjes helaas ook weer nare. Heel veel succes meiden. Ik denk aan jullie Veel liefs van Treintje
O en Lindaa, 'gefeliciteerd' met je eerste keer overgeven. Ik hoop niet dat er nog veel volgen want het is vast geen pretje. Maar je weet in ieder geval dat er iets in je lijf gaande is Veel succes morgen. Ik duim voor je! Liefs van Treintje
anna heel veel sterkte! Oh wat is dat vreselijk onzeker zeg. dat je nu je buik voelt kan heel goed psychisch zijn. Ik had dat vorige week ook toen ik voor de echo ging. Nu soms ook nog wel want het is ook logischh omdat alles zo opgerekt wordt. Ik hoop echt dat je een goede echo zult hebben en dat er veel stress weg zal vallen. Hou je taai!
Anna meis, Heel veel sterkte en probeer je nog niet te veel zorgen te maken he. Ik duim voor een goede echo morgen. knuffies Mimi
anna oo ik ga voor je duimen! jaa meiden, ben echt zwanger.. hihi ne niet de eerste x dat zo aan het overgven ben.. maar bah wat kan dat vies zijn zeg!hihi
Crocky, Vorige keer kreeg ik pas een eerste echo rond de 12e week. Toen waren de vruchtjes al rond de 9e week gestopt met groeien. Ik ben nu nog lang niet zo ver. Daar ben ik eerlijk gezegd wel blij mee, want vorige keer vond ik het zo vervelend dat het al zo lang duurde. ALs het mis gaat, dan liefst in de week na NOD is mijn idee. Maar ik wil er voorlopig nog niet aan denken. Linda, ik wens jou ook een goede echo morgen! Dat geld voor iedereen, zo'n ellende mag je eigenlijk niet twee keer meemaken.
ja anna 12 weken is idd erg lang! hier krijg je hem met 8 weken.. is daar een reden voor dat het o lang duurt de 1e x?
Nou Lindaa, 12 weken is bij de VK her wel standaard, maar ik was eerder ook niet in Nederland. Ik kwam zondag thuis na een reis van een jaar en maandag gingen we naar het ZH voor de slechte echo. Dat was een ramp en een hele nare thuiskomst.
ohw meis, dat is indd helemaal niet leuk! wel gek dat dat standaard bij jullie is! maar een jaar in het buitenland gewoond dus? waar dat en fijn daar? jammer dat je zo moest thuiskomen