de kans is niks niet hoger hoor meid! maar stom genoeg kijk ik ook nog steeds op het wc papiertje na het afvegen...en dan ben ik al haast 15 weken
gek he? ik heb een vermoeden dat ik het misschien de hele zwangerschap zal blijven doen hahaha. hoe voelt het nou om 15 weken in verwachting te zijn?
het voelt fantastisch hoor! ik kan niet wachten tot ik de beeb ga voelen! voordat jij het weet zit je ook op 15 weken
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de echo. De echo is 8 februari, en dan moet ik (hopelijk!) 13 februari voor het eerst naar de vk.
20 weken echo is ook spannend, maar ook leuk dat je dan al een heel kindje ziet! Ik zou willen dat ik ook al zover was. Nouja, gewoon afwachten maar. Als het mis zou gaan, kan ik er toch niets aan doen...
je bent zeker niet de enige hoor, ik weet niet waarom ik het nog doe maar het is gewoon automatisme omdat je er toch bang voor blijft. Ik hoop dat het verdwijnt als ik de beeb elke dag begin te voelen.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 31 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september afspraken: 16 jan Lindaa 1e echo (7wkn), Annna 1ste echo 17 jan Mone VK 17 jan Mariss 2e echo 18 jan Anna 1e echo (7wkn) 18 jan Natas 3e echo nekplooimeting 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez 3e echo 06 feb Bruidje 20 weken echo 7 feb Bruidje VK 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn 12 feb Liesje VK 25 feb Liesje 20 weken echo 04 maart Mone 20 weken echo even de uitgerekende datum van Latoya aangepast!
Anna, wat een schrik voor je. Bruinverlies is niet iets waar je op zit te wachten. Heel veel sterkte vandaag met je echo. Ik ben heel hard voor je aan het duimen dat alles nog goed zit.
Hai dames... Sorry dat ik zoooo lang niets van me heb laten zien...Maar dan gaat het super goed met me en dan voel ik me weer zo slecht en bleg Maar ja, het zal er wel allemaal bijhoren.... Hoe gaat het hier verder? Mijn 2e echo is trouwens 24 januari, spannend dus...soms vraag ik me wel eens af of het allemaal nog goed gaat daarbinnen.....Maar ja, dat zien we volgende week donderdag....!