Ja precies datzelfde heb ik ook. In het begin kreeg ik dikke borsten, nu gaan ze wat afzakken terwijl mijn tepels echt gevoelig blijven. echt vermoeiend hoor die spanning en jezelf steeds maar weer aanpraten dat het best goed kan gaan... Ik heb me vandaag een dagje ziek gemeld omdat ik me gisteren echt niet kon concentreren op het werk, het zuigt energie op een gegeven moment. Mijn buik voelt de ene dag gewoon aan, vandaag heb ik weer een soort spierpijn. Op een gegeven moment ga je ook echt op alle kleine dingetjes letten. Net als bij jou, ben ik nou net zo moe als de vorige keer? ben ik net zo misselijk als vorige keer... etc etc etc. kortom ik kan niet wachten tot mijn echo haha.
Pfff nou ik vind het nog zo lang duren, over 2 weken en 1 dag pas naar de vk en daarna een echo, niet dat ik eerder een echo wil hoor, maar vind het gewoon zo lang duren die eerste weken.
Ik begin me nu echt zorgen te maken. Ik had net een heel klein beetje bruinverlies. Ik weet dat dit nog niets hoeft te betekenen, maar toch... zo begon het de vorige keer ook.
basmalah, als je het niet vertrouwt moet je je vk bellen en uitleggen dat wat er is en dat je graag wilt weten of het goed is!
Goedemiddag dames, Ik ben weer terug van de vk, viel me alleszins mee, vond het toch wel spannend... Alle vragen lekker kunnen stellen die we wilden en we hebben het hartje (weer) gehoord! Zal m'n volgende afspraak zo in de lijst zetten!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 31 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september afspraken: 18 jan Anna 1e echo (7wkn) 18 jan Natas 3e echo nekplooimeting 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo/VK 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho) 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez vruchtwaterpunctie 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 maart Mone 20 weken echo
haha we zullen zien Liesje.. wij denken een meisje.. maar begin nu wel meer te twijfelen nu het dichterbij komt.. ga weer gauw verder!
ons maakt het ook niet uit hoor! een lichte voorkeur voor een jongetje maar alleen omdat we daarna graag een meisje willen die dan een grote broer heeft
Dank Liesje, alleen de vk zal toch niets voor me kunnen doen ben ik bang. Mijn ervaring met de vk de vorige keer was dat ze niet zo heel erg behulpzaam zijn..
Anna, wat een onzekerheid zo meid. Ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden, nl. dat het helemaal nergens op lijkt dat je zo lang moet wachten op een nieuwe echo. Normaal gesproken groeit een vruchtje in het beginstadium flink en zou na een week toch echt verschil te zien moeten zijn. Wellicht is het toch een optie om alsnog te proberen om eerder terecht te kunnen dan met 4 weken. Heel veel sterkte en ik hoop dat je volgende week bij de VK al eventueel wat meer duidelijkheid kunt krijgen. Wellicht dat zij hierin wat voor je kan betekenen.
dat is echt heel erg jammer dat ze niet behulpzaam zijn zeg toen ik mijn vk belde met mijn bruinverlies om 9 uur 's morgens zat ik 's middags om 13.45 uur bij de echo mijn vk was gewoon echt fantastisch
Hoe lang was je toen in verwachting? toen ik met de vk en het echoburo belde reaageerde ze allebei met dat ze met 6 weken nog niets konden zien en dat ik toch echt met een echo moest wachten tot 8 weken.
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik toen 10w was, maar daar hadden ze helemaal niet naar gevraagd. Maar ik vind dat jouw vk jouw best volgende week voor een echo kan laten gaan omdat met 7 weken een kloppend hartje te zien moet zijn. Want bij deze zwangerschap ook moest ik hals overkop met 7w naar het zh voor een inwendige echo en dan is al echt duidelijk een kindje te zien met een kloppend hartje hoor!