dat duurt helaas nog even Pippo.... we moeten wachten tot de 20w echo.... het echobureau hier doet dat pas vanaf 20w
huh? ik snap je even niet.... ik krijg tot mijn 20w echo geen echo's meer dus ik zal toch echt moeten wachten tot 25 feb of ik moet afgaan op mijn gevoel de chinese kalender zegt dat ik een jongen krijg....maar ja je weet maar nooit he
Ach zo, ik wist het al bij 16weken bij mijn eerste zwangerschap...en het was juist.... Nou dan nog 4weekjes wachten Maar ze zullen snel gaan hoor.
ik ben al zo nieuwsgierig wat het gaat worden kan haast niet wachten en dan moeten we nog wachten tot 25 feb...pfffff wat lijkt dat nog ver weg he
Goedemorgen allemaal! Ben nog niet bijgelezen maar Anna sterkte meis.. en meiden met goede echo van harte! Liesje, alweer 15 weken gaat hard.. Het studeren was niet voor niets deze week, ben geslaagd! Ben zo opgelucht.. 7,5 dus mooi resultaat.. en morgen hubby weer thuis! Joepie!
bruidje gefeliciteerd met je slagen meid! fantastisch en dan ook nog zo'n goed cijfer zeg. Fijn dat je vent morgen weer thuis komt van de wintersport. ja 15 weekjes alweer....het schiet op....
Ja ben ook erg opgelucht dat ik het gehaald heb. Het is een meerkeuze examen en vorige x ben ik gezakt op 1 punt... grrrr... Voordat je het weet heb je je echo alweer, ik vind het zelf juist hard gaan nu.. Over 3 alweer de 20 weken echo gehad..
lekker joh! vind 5 weken nog zo lang wachten maar ja bij ons echobureau doen ze geen geslachtsbepaling voor de 20 weken om gewoon te voorkomen dat ze het fout hebben
Vannacht bijna niet geslapen! Ik was er opeens van overtuigd dat het mis was. Bij de vorige keer kon ik nl niet op mijn buik slapen omdat mijn borsten te veel pijn deden, maar net voor de mk wel. En ik kan het nu ook... Ahhh, ik word gek van mezelf!
Zolang er geen bloed is niets aan de hand Linda.. herkenbaar hoor! Wat raar eigenlijk Liesje, bij ons is het vanaf 17 weken dan wel eigen risico wanneer ze niets kunnen zien omdat kindje bv verkeerd ligt. Bij 20 weken mag je gratis terugkomen wanneer het niet goed te zien is..
nee het echobureau zegt hier gewoon vanaf 20 weken doen we pas geslachtsbepaling.... wel jammer hoor, want dit is hier in Enschede het goedkoopste echobureau
Nergens anders in de buurt? Maarre.. je wilde toch geen pretecho of iets anders, vond je toch zonde van het geld?
ik kan me voorstellen dat het je helemaal gek maakt Linda, maar maak je niet al te veel zorgen hoor. Ik heb net de vk gebeld om te kijken of ik niet een echo zou kunnen krijgen. al was het alleen maar om te kijken hoe het daar nou precies van binnen gaat. Ze heeft gebeld met het echobureau, maar die willen zo vroeg nog geen afspraak maken. erg frustrerend allemaal. Ik weet ook wel dat een kloppend hartje geen garantie is dat er dan vervolgens geen miskraam komt maar toch.. Ik heb tot nu nog een heel klein beetje bruiverlies en mijn borsten zijn in spanning afgenomen. Volgens de vk hoeft dit allebei helemaal niets te zeggen. maar heeft het allemaal met hormonen te maken.. grrr.. kon ik maar in mijn buik kijken..
ik wil eigenlijk ook geen pretecho doen Bruidje, vind ik nog steeds zonde van het geld.... maar ik wil zo graag weten wat het wordt en ik vind 5 weken wachten zoooooo lang duren
hahha heerlijk he die vrouwen.. wij doen eigenlijk ook een uitgebreide geslachtsbepaling is de helft minder duur dan een pretecho.. Wij hebben 20 minuten scantijd geloof ik
hier is het dan gewoon een hele korte echo, je krijgt ook geen foto's ofzo, het is puur geslachtsbepaling en dat is hier bij de goedkoopste 33 euro. maar dus pas vanaf 20w
Ok volgens mij betalen wij 48 euro inclusief foto's.. Alleen komt dan ook nog een tientje bij omdat het s'avonds is, en we laten het op dvd opnemen wat dan ook nog eens 15 euro is..