Sam wat jammer dat je nu op je bruiloft geen champagne kan drinken Gefeliciteerd meid! Echt geweldig leuk dat je je nu hier kun aanmelden! (ook voor ons, is namelijk gezellig). Ftje, jij ook gefeliciteerd! Anna, wat vreselijk voor je, ik leef met je mee, en hoop je net als vele andere hier je snel weer terug te zien! Bartje, ik duim voor je! Hoop dat je een van die meiden bent die toch gewoon ongi blijven worden, dan is er idd helemaal niets aan de hand! Morgen krijg ik de uitslag van de nekplooi.....spannend! Voor de rest gaat het goed, alleen heel veel jeuk.....
spannend Mone, de uitslag, maar die zal toch wel goed zijn meid. wij hebben geen nekplooimeting laten doen omdat het voor ons geen toegevoegde waarde had.
Het is geen zekerheid op een gezond kindje... en ik zou ook niet weten wat we zullen doen als het niet goed lijkt te zijn, maar hopelijk hoeven we daar ook niet over na te denken...
Ik begin ook al een buikje te krijgen, zeker met wat zwangerschapskleren aan (rest past ook niet, behalve wat joggingbroeken) dan is het net echt
en die 2 dingen waren voor ons de reden om het niet te doen, omdat het een kansberekening is en je er geen zekerheid van krijgt en omdat wij die keuze gewoonweg niet willen maken
dat zijn idd goede redenen om het niet te doen! Zeker als je dan ook nog naar de kosten kijkt (130 euro)
ja die kosten hadden wij ook nog eens zelf moeten betalen.... maar dat was niet de belangrijkste reden om het niet te doen...
vind het ook een hoop geld hoor nee heb ik niet gezien, ik heb er alleen een stukje over gelezen in de krant... was het leuk dan?
hMM DAMES.. ff vraagje.. hebben/ hadden jullie ook zulke zere liezen? Heb er vaak steken in, maar nu doen ze ook echt zeer :S... maar kan er ook mee te maken hebben dat t beetje spierpijn is van t paardrijden natuurlijk.. En mn darmen zijn heel vervelend .. En ik was zomaar vol net.. hmmm
Hai lieve allemaal, ik kan weer even online zijn vandaag. Bedankt allemaal voor de condoleances en de felicitaties...... het is idd hier nu dubbel. Aan de ene kant het verdriet rond mijn tante, aan de andere kant het geluk van de goede echo en nekplooimeting. Nu ook weer, vandaag ben ik 12 weken zwanger (yesss!) en vandaag mijn tante voor het laatst zien want vanmiddag gaat de kist dicht. Maar ja, tegenstellingen horen ook bij het leven. Heb wel alles snel bijgelezen maar geen tijd om op iedereen te reageren, ik vertrek zo weer naar het huis van mijn tante. Maar Sam wilde ik natuurlijk nog even feliciteren, van harte!! En Anna, ook hier een hele dikke knuffel
Sterkte maar toch ook gefelicteerd Natas! Om die reden hebben wij ook nekplooi etc gedaan Liesje... wel spannend hoor Mone! Het is vast allemaal goed.. enne bij mij begon die buik ook al een beetje te komen rond die tijd.. Ik heb baby te huur wel gezien, vond het wel grappig maar nu toch ook weer niet zo ontzettend geweldig dat ik het echt moet zien iedere week. Ik zag het bij toeval in de reclame dus dacht zal even kijken..
Natas, nog gecondoleerd met het overlijden van je tante en veel sterkte vanmiddag. enne toch nog feli met je 12 weken grens he!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje, 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september afspraken: 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo/VK 4 febr Luna vlk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho) 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez vruchtwaterpunctie 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 19 feb Sam vk + echo 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 mrt Mone 20 weken echo hier is de juiste lijst weer![/quote]
ik zie het nou ook Bruidje.... jij als eerste eind juni....en de laatste op het moment eind sept. poeh he
Heyyyy hallooo allemaal!! Ik mag me hier ook melden Ik had het tótaal niet meer verwacht maar ben tóch zwangerrrrr Even in het kort mijn verhaaltje... Heb 6 november een miskraam (curretage) gehad, ben 9 december voor het eerst ongi geworden en zou 6 januari weer ongi hebben moeten worden maar werd het niet Helaas testen ik na 8 dagen (dat was vorige week zondag) overtijd negatief en had ik na 10 dagen (dat was vorige week dinsdag) overtijd een inwendige echo om te kijken wat er loos was... Ook daar was niks te zien... en afgelopen zaterdag (14 dagen overtijd) testen ik positiefff! Weet nu alleen begod niet hoever ik ben omdat mijn lijffie erg raar gedaan heeft, heb dus een gokje gedaan! 12 februari heb ik een afspraak met de gyn!