Ik geef anatomie les op een universiteit, en een van de vakken is het geboortekanaal, dat geven we dan samen met een gyn....die zegt altijd bevallen is kapot maken.... Klinkt goed niet?! Hij is wel heel goed trouwens hoor!
ik denk dat elke vrouw er tegenop ziet hoor! Kan me niet voorstellen dat het voor een vrouw een 'feestje' is ik zie er ook wel een beetje tegenop hoor maar ik wil me er nu nog niet te druk om maken
dat is helemaal waar Mone, nou drukmaken doe ik nou nog niet en ik denk als we op het laatst lopen dat we blij zijn als het eruit komt hoor
Ooh bandenpijn.. Nu al? Pff.. had net gewandeld met de honden en voelde het toch best wel... ben ook blij dat ik nu zit.. Nu beetje zeurderig gevoel.. Nou ja.. Vorige x niet gehad Goed doel.. EN mn darmen zijn lekker bezig HAHA.. Maar dat doen ze al 1,5 week dus De bevalling.. Nou dat duurt nog even maar tot nu toe zie ik er niet heel erg tegen op.. HAHA kan nog komen natuurlijk..
ja wij willen het graag weten, maar wij vertellen het verder niemand. maar je zult altijd net zien dat met de 20w echo de kleine de beentjes bij elkaar houdt