VAN HARTE ! Super gaaf nieuws! (hum nu gaat het bij mij ook wel kribelen. Ik zit me nu zorgen te maken of ik niet zwanger ben van een windei. He dat vervelende doemdenken ook!)
Hey Mone, nee de echo van volgende week maandag komt te vervallen, die ga ik afbellen. dan krijg ik nl met 10 of 11 weken nog een echo dan zal meer te zien zijn dan volgende week weer @Zena....sterkte meid...zit ik hier blij te wezen en dan heb jij dat....
neuh ik stel zolang mogelijk uit. Wil vandaag wel alvast kdv aanvragen want de wachtlijst is voor flex kinderen hier enorm. Ik vrees dat het al niet eens gaat lukken optijd maar wellicht wil mijn vriendin eerst gastouders zijn ter overbrugging, dat is ze nu ook ook al, maar tegen die tijd heeft ze al haar kids op school en wil ze weer oevrdag een baan zoeken.
dankje Luna, ik was zo ontzettend zenuwachtig en bang dat het weer niet goed zou zijn he niet doemdenken hoor! het komt allemaal goed!
wat een warm welkome! dank jullie wel! ik heb 18 december mijn eerste echo (inwendig) in het ziekenhuis, dit voor mijn eigen geruststelling! echt wel fijn, en dan op 27 december een afspraak bij de vk. liefs rebbel
Rebel ik zie dat je dan ook al een afspraak hebt. Ik mag maandag 17 december gaan, ik dacht dat dit wat vroeg was. Kan je dan al het hartje horen? Aan de andere kant ben ik dan wel blij, dat ik zo vroeg mag gaan, dan weet ik toch al een beetje of het goed is of niet.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Nog in onzekerheid Zena, 25 jaar, 1e kindje, mk in mei, uitgerekend juli, nav gering bloedverlies maar blijvende zwangerschapskwalen onduidelijk of er nu sprake is van miskraam of nog een intacte zwangerschap afspraken: 26 nov Natas huisarts (smeekbede voor vervroegde echo ipv verwijzing MMM vragen) 26 nov Zena huisarts ivm dreigende miskraam 26 nov Liesje echo, ivm rugpijn 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 13 dec Zena eerste echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 27 dec Rebbel vk
Mandje, meestal is vanaf ongeveer 7 weken een hartje zichtbaar. Maar ook voor die tijd zul je al een vruchtzakje kunnen zien.
Liesje, geweldig meid, wat een opluchting voor je na een stressvolle dag. Las iets over het laten maken van 3D-echo's. Van onze dochter hebben we toen 2x een pretecho laten maken. De eerste met 21 weken en de tweede met 29 weken. Wij gaan zeker weer een pretecho laten maken en dan weer met 29 weken. Dan heb je de mooiste beelden. Het kindje kan dan nog net in z'n geheel op de echo. Mandje, wanneer je met 7 weken een echo krijgt zou er al hartactiviteit moeten zijn. Gemiddeld komt de hartactiviteit met 6 weken 4 dagen. In dit stadium van je zwangerschap krijg je een inwendige echo.
met 7 weken moet je een hartje zien kloppen idd! en ik heb begrepen dat de kans dat het dan nog mis gaat kleiner is! ik krijg dan een inwendige echo, ik denk jij ook? liefs rebbel
Dat is niet helemaal weer hoor inez. Met 29 weken past het absoluut niet meer in zijn geheel in beeld. Wij waren met 23 weken en ook dat paste al niet meer. Wij maken eerst gebruik van de 20 weken echo en dan denk ik met 24 weken de pretecho.
@ Liesje : ik had je super nieuws al ergens gelezen, zo fijn voor je! @ Mandje : hello again! @ Lola : je roze stoeltje staat al klaar meid (aardig moeke ben ik hè, whoehahaha! ) @ Zena : oh, wat vind ik dit verdrietig voor je Ik voel me nog hetzelfde : lichamelijk niets, maar dat begon vorige keer ook pas een paar dagen na NOD. Geestelijk ben ik blij met deze stap maar voor de rest reken ik me nog niet rijk. De HA werkte vanmorgen keurig mee en ik heb daarna het ZH gebeld, 1ste echo staat voor 20 december. Dan ben ik ietsje over de 7 weken en dat is precies wat ik wilde, dus perfect. Verder de VK ook alvast gebeld, afspraak een weekje na de echo. En ik gan a.s. donderdag naar de acupuncturist, prikken op werking baarmoeder e.d.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 13 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Nog in onzekerheid Zena, 25 jaar, 1e kindje, mk in mei, uitgerekend juli, nav gering bloedverlies maar blijvende zwangerschapskwalen onduidelijk of er nu sprake is van miskraam of nog een intacte zwangerschap afspraken: 26 nov Zena huisarts ivm dreigende miskraam 26 nov Liesje echo, ivm rugpijn 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 3 dec Liesje76 1 echo bij gyn 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 13 dec Zena eerste echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK
Goedemorgen meiden! Kom maar snel Lola! Ik heb weer een mijlpaal.. 10 weken wauwie! Dat vind ik alweer heel wat klinken.. 2 cijfers
Dat zal dan per persoon verschillend zijn. Onze dochter paste er nog prima op. Wij hadden zelf het advies gekregen om zo rond week 28/29 een pretecho te laten maken omdat het dan het beste uitkwam. Bij ons bleek dat in ieder geval te kloppen.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w, uitgerekend 24 juni Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Nog in onzekerheid Zena, 25 jaar, 1e kindje, mk in mei, uitgerekend juli, nav gering bloedverlies maar blijvende zwangerschapskwalen onduidelijk of er nu sprake is van miskraam of nog een intacte zwangerschap afspraken: 26 nov Zena huisarts ivm dreigende miskraam 26 nov Liesje echo, hartje klopt! 29 nov Mone 2de echo bij gyn 3 dec bruidje intake vlk 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 13 dec Zena eerste echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK ik heb mijn datum enzo even aangepast!
ik ben zo opgelucht na gisteren...ben zo blij dat het hartje klopt ik was echt bang dat het weer niet goed zou zijn die vent van mij zat te turen op het schermpje met een gezicht van ik weet eigenlijk niet waar ik naar kijken moet hihihihi was wel grappig