Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Thanx Liesje en idd.. je had gelijk :)

Ik heb ook 2 x gedroomd dat we een echo kregen en het een jongetje bleek.. dus wie weet..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Had je zelf al een voorgevoel dat het een jongentje zou zijn?

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nee wij dachten allebei een meisje, hubby gister nog steeds en ik twijfelde omdat ik al 2x over een jongetje had gedroomd.. maar wel fijn.. het zag er hartstikke goed uit.. geen rare afwijkingen gezien of wat dan ook.. dus volgens haar no worries voor de 20 weken echo

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    daar ben ik blij om bruidje, ik heb gisteravond nog wel aan je gedacht.
    Konden ze gelijk goed zien dat het een jongetje was?
    Heb je ook nog foto's die je in je album....ben wel benieuwd, wil ze wel graag zien.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Bruidje.. Leuk meid! :D
    Verder hier geen nieuws eigenlijk... Ik dacht net.. ben ik wel echt zwanger.. Eigenlijk niet zoveel last vn dingen.. HIHI, maar nu voel ik mn liezen weer :p Maar goed.. Ben ook nog maar net zw.. Wat niet is, kan nog komen :p

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey sammie,

je krijgt nog wel genoeg last hoor!
    waarvoor zou jij het beter hebben als ik :)

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Het komt helemaal goed Sam.. komt vanzelf!

Zal wel even kijken Liesje met foto's en zo.. de 3d waren nog niet echt duidelijk.. was net te klein eigenlijk.. We hadden geluk hij lag in het begin met de beentjes wijd daarna alleen maar gesloten.. dus geen duidelijke foto ervan

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA.. En bedankt liesje :p en vruchtje :D !
    Darmen doen nog steeds raar dus ;) en borsten ook nog vol en zeer :p Ooh errug... zo gaan die 4 weken nog wel even duren voor de echo .. Maar had vannacht een droom dat we echo hadden en hartje klopte :D :whistle: :D

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan heb je inderdaad mazzel gehad bruidje
    en daar ben ik straks met de 20w echo zo bang voor dat hij/zij de beentjes lekker bij elkaar houdt omdat we het juist zo graag willen weten....

sam, dat gaat deze keer helemaal goedkomen met jou hoor.....

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh ik hoop het zo.. Over 2, 5 week trouwen, we hebben als het allemaal lukt een huis gekocht en daar kunnen we dan 2 april in en dan in sept een beebje :D

Ja dat zou wel vervelend zijn als je wilt zien wat het wordt en de beentjes bijelkaar.. Hopen we maar niet op dan voor jou.. Bij ons mag hij/ zij de beentjes bij elkaar houden ;)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam, maak je nou maar niet te druk, stress is niet goed voor je beebje.
    ( ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan!)

Had je al een afspraak gemaakt voor de 1e echo?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej druk maak ik me nog niet :D ..
    Kheb besloten om iig te genieten van elke dag :D ..
    Ja ik moet 19 febr voor intake en dan doet ze ook een echo :D Top vk hier :D

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker makkelijk een vk met een echoapp.
    die van mij heeft dat niet dus ik moet de halve stad door voor een echo....

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja die van ons heeft dat nu een jaartje. Zo fijn.. Ze heeft ook avondspreekuur. Komt ook goed uit, want m'n mannetje woont hier in friesland bij mij, maar werkt in hilversum op het moment (timmerman).. Dus die kan niet even uurtje opnemen... Carpoolen enzo ;) dus we gaan om 19. 00 uur :D !
    ben dan dik 8 weken, maar wil voor het trouwen geen echo en ja op avond heb je niet super veel keus meer natuurlijk

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan heb je wel een erg flexibele vk zeg....
    lekker makkelijk op zo'n manier

nou mijn vent is de laatste keer meegeweest, maar behalve het hartje luisteren stelt het niet veel voor en dan moet hij anderhalf uur snipperen voor 10 min bij de vk.
    Ik denk dat hij de volgende keer ook niet meer meegaat, want hij is ook net in een nieuwe functie begonnen.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ben er ook heel erg blij mee. Mijn mannetje hoeft ook niet elke keer mee.. Maar met echo wil ik m toch zeker wel mee hebben.. Heb dit 1x alleen moeten zien en doen. En ja, dat was natuurlijk niet een fijne ervaring :(

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tuurlijk met de echo hoort ie erbij. daar zorgt mijn vent ook wel echt voor dat ie daar bij is hoor, dat wil hij voor geen goud missen.

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Onze vk heeft ook een eigen echo apparaat + avondspreekuur.. ideaal.. Mannetje is nog niet meegeweest.. misschien niet aankomende keer maar die keer erop

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    uiteraard ook wel met de echo's!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat wil je toch samen doen :D ! Nou ja.. Nu kan hij ook lekker mee.. HIHI ben wel nieuwsgierig..
    Ik zit me net te bedenken.. De vorige x (mk) daar weten mn ooms en tantes en opa en oma neit eens vanaf.. Heb ik zo moeilijk gevonden, omdat t op verjaardagen ineens over baby's krijgen etc ging :( ... Zit nu toch stiekem te denken of ik het idd niet met trouwen ga vertellen... hmmm ;)

Deel Deze Pagina