ja dat had ik ook zeker weten Pippo, maar je ziet aan Bruidje en mij dat het ook goed kan gaan. Ik kan niet wachten tot ik weer naar de vk mag het hartje luisteren, want op het beginnende buikje na en zo af en toe de misselijkheid, veel plassen 's nachts en zerre boobs niet het idee dat ik nou echt zwanger ben bruidje ik begin nu heel duidelijk het gevoel te krijgen dat ik ook een jongetje bij me draag... vreemd he.....door de dromen die ik heb gehad
Ik was ook bang hoor dat het weer mis zou gaan.. probeer ondanks dat vertrouwen te houden.. Maar ik kan me voorstellen dat je bang blijft (zeker bij 16 weken nog zeg!)
Super Mone, van harte! En bedankt.. we zijn harstikke blij.. Ik denk het ook Liesje bij jullie.. maar ja ach.. aan mijn voorgevoel heb je niet veel hahaha
nee nee die hoge of lage hartslag geldt pas als je hoogzwanger bent! Baby's hebben nu nog een veel hogere hartslag dan op het eind van de zwangerschap! Hoe dan ook van harte met je zoon! Ik spreek uit ervaring, het is super leuk!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september afspraken: 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 25 jan Rebbel nekplooimeting 28 jan Natas belafspraak uitslag Combitest 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo/VK, Pippo consultatie gyn 4 febr Luna vlk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho) 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 19 feb Sam vk + echo 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 mrt Mone 20 weken echo
Elke dag een stukje beter. Zolang ik niet moe wordt (heel moe zeg maar0 dan word ik ook niet misselijk en kan ik redelijk een beetje aanklungelen. Energie is wel heel snel op dus ik moet gewoon heel rustig aan doen. mag ook nog niet werken, maar ergens vind ik dat ook wel weer best, ondanks dat ik graag aan het werk wil. Ik mis mijn clienten best wel. Het werk van mij is mijn tweede gezin dus je vraagt je echt af hoe gaat, of ze leuke feestdagen hebben gehad, mijn eigen client is nog jarig geweest. Volgende week maar eens op de koffie gaan.
fijn dat het in ieder geval beter gaat als in het begin. Jij begint ook al lekker op te schieten bijna 14 weken
Ok Luna, dat wist ik niet dat dat alleen voor het einde van de zwangerschap gold! Weer wat geleerd.. Fijn dat het weer wat beter met je gaat.. Heb je nog even om te fantaseren Liesje! Ook leuk..
Hey Luna, wat fijn om weer even van je te horen en dat het toch weer ietsje beter met je gaat. Wel goed dat je nog niet mag werken, ook al is dat niet altijd even leuk. Maar je zwangerschap en je eigen gezinnetje zijn nu toch net even wat belangrijker dan je cliënten. Die moeten je nu even missen, maar krijgen straks echt wel weer hun Luna terug. En Luna haar cliënten!
Wat is het trouwens leuk om te fantaseren over het geslacht van de baby he? Hoewel ik nog niet echt met namen bezig ben, heb ik wel steeds alleen maar 1 bepaalde naam in m'n hoofd. Op zich heb ik wel meerdere namen in m'n hoofd, maar alleen maar voor 1 geslacht en 1 naam komt steeds weer naar voren. Nog een weekje of 6 en dan zal ik de uitslag van de VP wel hebben en dan weten we ook meteen of het een jongetje of een meisje is. Erg spannend.
ja he Inez, ik heb dat precies zo met de namen, normaal heb ik met de jongensnamen erg veel moeite alleen ik heb 2 namen bedacht (ik wil graag 2 namen geven) en die blijven gewoon elke keer weer naar voren komen. Mijn voorgevoel gaat nu steeds meer uit naar een jongen, misschien omdat ik er nu voor de zoveelste keer over gedroomd heb.
en trouwens met een VP heb je tenminste echt zekerheid over het geslacht. bij ons is met de 20w echo is het straks nog maar afwachten of de echoscopist het goed ziet
Ik moet vrijdag ongesteld worden.. Maar werd in het weekend al moe, misselijk en kreeg pijnlijke borsten. Had nog een test vd Etos liggen, dus dacht gisteren.. ach, waarom ook niet. Deed het met 1 plas na de ochtendurine.. En kreeg echt een héél onduidelijk 2e streepje (zie album). Vanmorgen weer getest met Da drogist en daar kwam na 1 min. al een duidelijker streepje. Voor alle zekerheid met hetzelfde opgevangen urine een CB digitaal ertegenaan gegooid en daar kwam toch het magische woord ZWANGER uit! Ben alleen nu zo bang dat ik alsnog ongesteld ga worden, omdat ik voor NOD heb getest. Helemaal omdat ik vorige ronde een mk heb gehad na 5 weken.. (me hormoon was na een week al niet meer zichtbaar, heb bloedtest en alles gehad)