Haha, grappig, al die namen die voorbij komen fietsen. Ik weet nog niet of de naam deze keer wel een hollandse naam wordt. We zien wel wat voor een namen we tegenkomen en allebei mooivinden.
pippo, de eerste weken hebben heel veel nog geen symptomen, zo ook ik die me vorige week nog wel zorgen maakte. Inmiddels ben ik misselijk en moe, vanaf het moment dat ik op 6 weken zit (heb ik bij alle zwangerschappen gehad), ..........en dan wens je soms dat je geen kwaaltjes meer had
Ik neem die kwaaltjes er heel graag bij, bij mijn 1ste kindje ook gehad en 2de zwangerschap ook....3de gewoon onpasselijk de hele dag...
die van de 22e vind ik ook al duidelijk hoor. En nee je hebt je NOD vrijdag niet. Je hebt dat als gemiddelde genomen maar wie weet dat je cyclus deze maand weer wat korter is. Dus KOP OP hoor!
meid ik heb ook 2 dagen voor NOD positief getest en je ziet het ik ben niet alsnog ongesteld geworden! beetje positief zijn hoor! ook al valt dat niet altijd mee... liefs rebbel
Goedemorgen dames! Nou wat namen betreft, wij hebben allebei de namen al....hadden we al voor we zwanger werden... Ga nu even over korte nederlandse namen nadenken voor jullie
goedemorgen dames! namen.... tja ik denk dat ik dat ook heel moeilijk ga vinden! maar gelukkig nog een hele tijd om daar over na te denken! vandaag weer werken, tot vanavond! liefs rebbel
Goedemorgen iedereeen! d8 wip even langs om hallo te zeggen hahaha! hoe gaat het hier? Nog leuke of minder leuke nieuwtjes? Ben de laatste paar dagen niet meer misselijk geweest! yeaah! maar maakt me gelijk ook onzeker!Nou meiden, ik zal zo weer aan het werk, moet ook gebeuren he! HIHI.. daarna ff de stad in, want mams is bijna jarig nou misschien wip ik vanavond nog wel ff langs! Werkse voor degenen die werken moet, en de rest fijne dag! Knuffels!
goedemorgen dametjes, wat de namen betreft, wij willen voor een jongetje graag geen hollandse naam..maar ik heb 2 namen voor een jongen en die blijven ook uit alle macht hangen hoeveel andere namen ik ook bekijk. De meisjesnaam heb ik niet zoveel moeite mee om eerlijk te zijn. We hebben tenminste een jongensnaam die niet vaak voorkomt. Toevallig zag ik hem vorige week bij de familieberichten in de krant staan, ik had hem daarvoor nog nooit gezien. Wie weet waar je kan nakijken op internet hoe vaak een bepaalde naam gegeven is ? Verder weinig nieuws hier, vannacht een verschrikkelijke droom gehad, dat ik een doodgeboren kindje kreeg, het moet toch niet gekker worden he. voor alle andere dames zwaaaaaaaaaiii
Goedemorgen dames! Ik heb de laatste tijd zo'n HONGER! Echt niet meer normaal! Ik ben ook af en toe licht in mijn hoofd, heeft iemand dat ook?
dat had ik bij mijn 1e zw. ook, bij de 2e zw niet maar dat was omdat ik niks anders als misselijk was
Bij 'fun' staat een namenteller. Daar kan je zien hoeveel keer de naam gegeven is de laatste paar jaar.
Hmmm, korte jongensnamen... Daan, Thijs, Tijn, Dirk, Henk, Bram, Tom, Bas, Lars, Sven, Mark, Tim, Chris, Max, Juul, Jip, Bart, Teus, Mart, Frank, Hans, Joost, en nog meer waar ik nu even niet op kan komen...
Goedemorgen meiden! Bah wat een enge dromen heb jij Liesje... Goed bezig hier met de lijst namen hahaha...